Κεφάλαιο 4

34 4 0
                                    

Οι υπόλοιπες μέρες πέρασαν χαλαρά, ακολουθώντας την ρουτίνα μου. Μέσα στην βδομάδα λίγο πολύ κάναμε περισσότερο παρέα με τον Ιάσονα. Ο Αλεξ μετά τον τελευταίο μας καβγά μπορώ να πω ότι χαλάρωσε. Σήμερα είναι Παρασκευή μεσημέρι και κατά της 5 θα βγούμε με την Δανάη και τον Γιώργο. Το βράδυ θα κοιμηθώ στης κολλητής μου. Αυτή την στιγμή κάθομαι στο κρεβάτι μου, μες στα σκοτάδια και το μόνο φως που υπάρχει στο χώρο είναι του λαπτοπ μου, επειδή βλέπω ταινία για να σκοτώσω την ώρα μου. Ευτυχώς η ώρα πέρασε και είναι 16:15.
Ήρθε η ώρα να ετοιμαστώ. Κλείνω το λαπτοπ, ανοίγω το παράθυρο για να μπει φως και βγάζω από την ντουλάπα τα ρούχα που θα φορέσω. Μιας και θα πάμε για χαλαρό καφέ θα φορεσω φούτερ γκρι ζακέτα με μια λευκή αντιντας, ένα μπλε παντελόνι με σκισιματα και σηκωμένα ρεβέρ μαζί με τα σούπερ σταρ μου. Πάω στο μπάνιο για να βαφτω και να φτιάξω τα μαλλιά μου. Κάνω μια ελαφρια βάση με λίγο μπρονζερ, βάζω μάσκαρα και μαύρο μολύβι, λίγο γκλος και έτοιμη. Αφήνω κάτω τα μαλλιά μου και χτενίζομαι. Βάζω τους ασημένιους κρίκους μου και έτοιμη... Κοιτάω την ώρα 17:05, τέλεια! Πάλι άργησα. Βάζω σε μια τσάντα μπιζαμες και μια άλλαξα ρούχα παίρνω κλειδιά και φεύγω τρέχοντας. Βγαίνοντας έξω, με πήρε τηλέφωνο η Δανάη. Της είπα ότι είμαι στην γωνία κοντά στο σπίτι της και καθώς με εβριζε επειδή τους είχα στήσει ένα 15 περίπου. Της το έκλεισα και μέσα σε 2 λεπτά έφτασα σπίτι της, άφησα πράγματα και φύγαμε. Στο δρόμο έφαγα λίγο κράξιμο αλλά νταξει συνηθισμένα τα βουνά στα χιόνια δεν λένε??? 😂
Στη συνέχεια θα πηγαίναμε σε ένα καφέ κοντά στην κεντρική πλατεία της γειτονιάς. Μπαίνοντας μέσα, εντοπίσαμε τον Αλέξανδρο με 3-4 άτομα μέσα σε αυτά τα άτομα ήταν και ο Ιάσονας . Πήγαμε και τους χαιρετήσαμε μιας και τους ξέραμε όλους λόγο του αδερφού της Δανάης. Μας είπαν να καθίσουμε μαζί τους. Αφού δεν είχαμε τπτ καλύτερο να κάνουμε καθίσαμε στο τέλος μαζί τους. Η ώρα πέρασε ευχάριστα μιλώντας με τα παιδιά αν εξαιρέσεις ότι η Δανάη μιλούσε συνέχεια με τον Διονύση και μας είχε γραμμένους. Γενικά τα περάσαμε καλά. Κατά την διάρκεια της συζήτησης μου με τον Λευτέρη (μέρος της παρέας) έβλεπα τον Ιάσονα να με κοιτάει. Δεν έδινα σημασία. Σε κάποια φάση διψασα και πήγα να πάρω ένα ποτήρι νερό από το μπαρ του καφέ. Τότε σηκώθηκε και αυτός ερχόμενος δίπλα μου.
Ι-Λοιπόν τα νέα σου! Λέει κανόντας νόημα στην κοπέλα για ένα ακόμα νερό.
Κ-Τα ιδια όπως τα ξέρεις, εσύ?
Ι-και γω μια απ τα ίδια... Να σου πω έχεις να κάνεις τίποτα αύριο βράδυ?
Κ-Μέχρι στιγμής τίποτα το ενδιαφέρον. Γιατί, έχεις να μου προτείνεις κάτι?
Ι-Κάνω πάρτι αύριο οπότε μιας και θα ερθει ο Αλεξ να ερχüσασταν και εσείς. Λοιπόν τι λες?
Κ-Με έπιασες λίγο απροετοιμαστη αλλά οκ. Αν μπορούμε γτ όχι! Του απάντησα καθώς ήρθε η σερβιτόρα με τα νερά μας. Ο Ιάσονας της έκλεισε το μάτι λέγοντας της έτσι ευχαριστώ. Όταν τον είδα στριφογυρισα τα μάτια μ, κλασσικά αγόρια! Γυρίσαμε στο τραπέζι και έκατσα πάλι δίπλα από την Δανάη. Όταν μιλούσα με τον Ιάσονα παρατήρησα τον Αλέξανδρο να μας ψάχνει. Νομίζω ότι τσιτωθηκε λίγο. Βασικά δεν είμαι σίγουρη ότι πολυσυμπαθει το Ιάσονα.

~Dangerous woman~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora