Uyandığımda öğleni geçiyordu, lavaboya gidip günlük işlerimi hallettim. Daha sonra mutfağa yöneldim. Hoseok kahvesini yudumlayarak çizim yapıyordu. Kafasını kaldırıp, beni gördüğü zaman gülümsedi ve " Güzellik uykusundan uyanabildin sonunda prenses." dedi karşılık olarak ben de gülümsedim; "Yakışıklı prensimi özlediğim için uyandım." dedim gülerek, daha sonra sordum "Kahvaltını yaptın mı?". Onaylarcasına kafasını salladı.
Ben de buzdolabına yönelip; bir kaç malzeme çıkardım. Bangoda kendime ekmek arası hazırladım. Sandalyeye oturup Hoseok'un çizimlerine göz gezdirdim.-Ben de böyle resimler çizebilmeyi isterdim.
Hoseok: Ben sana; ben de böyle besteler, sözler yazabilmeyi isterdim diyor muyum?
-Peki Hoseok yine haklısın.
İkimizde gülüşmüştük sonra tekrar konuştu. "Ben birazdan dışarı çıkacağım, haberin olsun." Kafamla dediğini onayladım. Bir yandan yaptığım ekmek arasını yerken bir yandan da telefonuma bakıyordum. Bugün 9 Marttı.
...
Hoseok çıkmıştı ve bende yatağımda uzanır halde müzik dinliyordum. Kapı çalınca kapıya gittim ve kapıyı açtım.
Karşımda sarı saçlı ve elinde sarı papatya dolusu bir buket olan çocuk duruyordu. Gülümsedi ve ben de gülümsedim.:Şey siz Yoongi bey olmalısınız değil mi?
İçimden geçirdim bu nasıl bir cümleydi.
-Evet ben Yoongiyim.
:Bu çiçekler size efendim.
Elindeki çiçek buketini bana uzattı ve elinden aldım.
-İyi günle-
:Dur, senin ismin nedir?
-Benim ismim Jimin, Park Jimin.
: İçeri gelmek ister misin?
-İşime geç kalmamalıyım efendim.
:Oh, pekâlâ. Numaranı verebilir misin özel günlerde senden çiçek almak isterim de anladığım kadarıyla sana güvenebilirim.
-Tabii ki güvenebilirsiniz. Ama şirketin numarasını almanız daha mantıklı değil mi?
:Oysa ben senin numaranı istemiştim
Cebinden kağıt ve kalemini çıkarıp bir şeyler yazdı ve elime uzattı. Gülümseyip elinden kağıdı aldım ve çocuk merdivenlerden inmeye başladı. Kapıyı kapattım ve içeri geçtim. Çiçeği masaya koyup üstündeki kartı alıp açtım.
"Doğum günün kutlu olsun beyaz çocuk. Sadece hediyemin bu olduğunu sanma akşama hazırlan" -Kızıl Kafa-
Güldüm ve içimden geçirdim. "Dostum bugüne kadar aldığım en iyi hediyeydi."
Kağıttaki numarayı kaydettim.Sarı papatya'ya gönder:
Sarı çocuk ben Yoongi.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Chamomile•
FanfictionHoseok, Yoongi için çiçekçiden sarı papatlayalar istemişti; Yoongi'nin aşık olacağı sarışını değil...