8.fejezet

531 32 2
                                    

Rei szemszög:

- Igen. Tudom hogy hol van,de nem kéne itt hagynom téged. Még is csak 4 az 1 ellen lenne.. Aztán ha bajod lenne akkor még én érezném rosszul magam mert itt hagytalak - mondom rosszallóan majd kiveszek a táskából valamit amit mikor meglátnak nagyot néznek és röhögni kezdenek.. Nos igen az ő szemükben egy bézbol ütő nem minősül fegyvernek és nevetségesnek tartsák.Dimitri is megereszt egy félmosolyt erre.
- Halántékra vagy torokra célozz - mondja halkan.
-Jobb lenne ha megadnád magad Dimitri.... - kiáltja az ottani vezér
-Ha vesztésre állunk igérd meg, hogy mész. Nálad van a győzelem kulcsa- suttogja nekem hogy csak én halljam.
- Lehet, de jobbam fogom élvezni, hogy elpicsázlak titeket- kiálja mire megindulnak felénk.

- Igen is főnök - vigyorodom el majd neki is indulok és fejen majd gyomron vágom az egyiket az ütőmmel de valaki oldalról nagyot rúg belém mire neki ütközök az agyik fának, fájdalmasan felnyögök egy kést állít bele mellettem a fába
- Hé.. Az a szabály hogy nem lehet nagy kárt tenni a másikban - mordulok rá.
- Nyugi. Kárt nem teszek benned, csak kinyírlak te kis vakarcs - jön felém én pedig futok de követ, pár vágást ejt rajtam. Egy korhadt fának támasztom a hátam és várok hogy szúrjon. Bele is szorul a keze, a fa betört mert üreges a belseje. Rögtön tökön vágom az ütővel mire akkorát ordít hogy szerintem azt az egész erdőben hallották. Na ennek se lesznek gyerekei, az biztos.
Aztán simán tarkón ütöttem. Volt nálam kötél így kikötöttem a fához..Vissza is indultam út közben jött velem szemben Dimitri aki végig mért hogy lássa a sérüléseim.

Neki is voltak sérülései,kissebb zúzódások de ami a legrosszabb hogy vállából egy kés állt ki.
- Meg vagy? - kérdi kicsit fájdalmasan mordulva, válaszom meg se várva szinte azonnal magával kezd húzni egy rejtett helyre, behúz egy kisebb beugró barlang szerűségbe.
- Lássuk el a sebed - mondja még egy kicsit mindig morogva.
- Először a tiédet kell.Az sújosabb. - mondom majd leültetem és mellé gugolok. Ki szedem a kést a vállából. - - Azt hiszem ezt össze kell varrni - méregetem a sebet, majd elő veszem az elsősegély dobozom, szerencsére volt tű és cérna is benne.
- Ez fájni fog - mondom majd átbököm bőrén a tűt. Szerencsére nem olyan nagy a seb csak kicsit mély. 4 öltéssel összevartam majd fertőtlenítettem ahogy a többi sebét is elláttam.Végig egy hangot sem adott ki.. Én biztos sipítottam volna, pláne érzéstelenítő nélkül. Hirtelen leveszi a felsőjét így láthatom a sebhelyekkel borított testét..
- Vedd le azt a szar, bekötjük a sebeidet - mondja tárgyilagosan. Én zavartan nézem felsőtestét majd végre megszólalok
- Nem szükséges... Az én sebeim nem olyan vészesek mint a tiéd. Ez semmiség nekem. - legyintek egyet , kizárt hogy levetkőzzek előtte.
- Be kell kötni mert elfertöződik és vérmérgezést kapsz - jelenti ki határozottan, mint aki nem tűr ellenvetést.

- Ilyen kis sebeket nem kell ellátni meg amúgy is az én testemen nincs is seb..- mondom mivel csak a nyakamon és az arcomon van 1-1 vágás na meg a vállamon. Érzem hogy valami végig csurog a kezemen lassan, mire megborzongok.. Levetem a hosszú újúm ami alatt van egy újatlan fekete trikó. Fő a biztonság hogy ne fedjem fel a titkom. A vállamból folyt le a vér a karomon, de nem olyan vészes a sérülés.

-Nyugi nem vagyok meleg - csóválja meg a fejét
- Nem fogok rád hajtani, sőt kimondottan finnyás vagyok- mondja miközben közelebb jön hozzám egyik kezével elfordítja a fejem és végig simit a nyakamon.
Meg forgatom szemeim.. Szóval finnyás.. Persze elhiszem hogy ő bárkit megkaphat nem éri be akár kivel.
- Ez tényleg nem vészes - kezdi el ellátni a sebeim
- Ez kicsivel aggasztóbb - nézi a vállamat majd azt is kezelésbe veszi.
- Mondtam hogy nincs komolyabb sérülésem.
-Minden sérülés, sérülés - sóhajt.
- Remélem a többieknek nincs bajuk, ezek a seggfejek minden alkalmat megragadnak arra, hogy ártsanak a bandának. Azt hiszik külön-külön nem érünk semmit - morogja közben rágyújt.
- Hát azt én is remélem. Én Natsut féltem, szegény srác olyan elesett. És pont azzal van aki terrorizálta őt.
- Buch nehéz esett. Olasz, de nem fogja bántani  - Natsu miben utazik? Annyira nem közénk való szegény ezért piszkálják. Nem szeretik a gyenge szemeket egy láncban. Így vannak kódolva mindenkit terrorizált valaki
- Igen. Natsu apja egy elég nagy cégnek a vezetője de illegálisan droggal is foglalkozik és ide küldte őt mert túl nyámnyilának tartsa.. Azt akarja hogy változzon meg.. Mert ő az örököse.
- Natsu okos gyerek de nincs itt helye, nem is értem miért nem lóg a vegyészekkel. Keverhetne drogok mérget a védelemért- vonja meg vállát, beleszívva a cigibe.
- Nem hiszem hogy őt érdekelné ez a dolog. Én se nagyon illek ide - a másik mondatot halkan mondom, észre veszem hogy kissé furcsán méreget..
- Kissé lányos vonásaid vannak.. Szar lehet így - jelenti ki hirtelen mire meglepetten pislogok rá, szóval ezért méregetett, elemzett biztos..
- Tudom. Szóval ne dörgöld még jobban az orrom alá, mindenki ezzel piszkált - nézek felé és felveszem a hosszú újú felsőmet.
- Na tápászkodj fel, el kell indulnunk a kis táborba - indulok meg felé hogy fel segítsem de megbotlok és ölébe pottyanok, felnézek és arcunk közel van egymáshoz, kissé zavarba jövök
- B.. Bocsi. Nem fájt?

Rei élete egy fiú iskolában Where stories live. Discover now