Simt că o să înnebunesc în curând. Viața mea este un calvar. Nu pot alege decizia corectă deoarece... ei bine, deoarece ambele îs egale. Înainte de a vă povesti viața mea minunată, am să mă prezint.
Mă numeac Inoa însă toata lumea îmi zice Ino. Am 18 ani și locuiesc în California. Pe prietena mea cea mai bună o cheamă Sakura și pe prietenul meu cel mai bun îl cheama Jack. Sunt bi și din pacate prietenii mei nu se suportă. Mereu se ceartă.
Sakura este cea mai drăguță fată pe care am întâlnit-o in viața mea. Are simțul umorului, face multe glume, nu exagerate, cât să îți achimbe dispoziția din bine în foarte bine. Are părul lung(ceea ce îmi place enorm deoarece mă pot juca cu el), corpul bine dezvoltat, mai ales sânii si fundul. Sakura are și ea 18 ani și locuiește fix lângă mine(ceea ce este în avantajul meu deoarece ne putem petrece nopțile împreună)
Jack este un prieten minunat. Are efectiv toate lucrurile pe care oricem om și le-ar putea dori. Părinții lui mu sunt bogați și l-au trimis de acasă deoarece el are puteri magice(de care, logic că doar eu si Sakura știm).Este un baiat descurcăreț și are propria lui casă(mai exact o vilă gigantică), căteva mașini sport(mai exact 3 mașini sport).Are doar 19 ani. De la vârsta de 15 ani el tot vrea să fiu iubita lui însă eu l-am respins de fiecare dată deoarece el se tot lăuda cu averea lui însă in ultima vreme am văzut la el o schimbare. Jack este înalt și bine dezvoltat, are patratele(nu mă întrebați de unde știu...), ochii verzi intens si părul creț.
Aș putea spune că este băiatul ideal. Toate fetele îs topite după el, dar el m-a ales pe mine. Jack locuia in America insă s-a mutat lângă mine deoarece... păi, așa a vrut el. Puta să mă vrăjească și să fiu iubita lui dar el stia că eu nu vreau așa ceva așa că lasă lucrurile să se intâmple după voia mea. De aceea îl iubesc.
Îi iubesc pe amândoi enorm doar că îmi este greu să aleg între ei. Chiar dacă sunt bi, îmi place viața mea. Sakura și Jake îmi fac viața foarte frumoasă și mă bucur foarte mult ca i-am cunoscut, până când s-a întamplat asta...
CITEȘTI
Dangerous Thirst
RomanceAceastă decizie îmi va schimba radical viata. Să continui cu ea, fata pe care o iubesc enorm de mult, sau cu el, baiatul care îmi poate îndeplini orice dorință.