Görkem
Sabah gözlerimi açtığımda nerde olduğumu bir an anlayamadım ama sonra burnuma ulaşan o mis kokuyla nerde olduğumu hatırladım.Dün gece hayatımın en güzel gecesini yaşamış sayıyordum kendimi.Aklım fikrim Kayra'yla dolmuştu.Kalbimin atışları hiç yavaşlamıyordu.Deli gibi aşıktım.Iliklerime kadar hissediyordum.Sol yanıma baktığımda Kayra mışıl mışıl uyuyordu ve çok güzel görünüyordu.Kızarmış dudakları,dağılmış saçları ve benim bedeninde bıraktığım bazı izlerle muhteşem bir sanat eseri gibiydi ve ben gözlerimi alamıyordum.Yavaşça eğilip dudaklarından öptüm.Mırıldanarak biseyler söyledi ama anlayamadım.Tekrar öptüm dudaklarından bu kez daha sertti.Yavaşça gözlerini araladı.Dirseğimden destek almış onu izliyordum.Gözlerini tamamen açınca bana baktı biraz.Gülümsedim alnına düşen saçlarını elimle geriye alarak;"Günaydın Kayra'm."deyip alnına öpücük kondurdum."Günaydın."dedi doğrulmaya çalışarak.Acıyla inledi."Noldu güzelim?"dedim.Ama ne olduğunu tabikide biliyordum."H-hiiç.Şey oldu da..."dedi başını öne eğerek.Utanmıştı yanakları domates gibiydi.Bu hâline gülümsedim ve yaklaşıp fısıldayarak konuştum;"Kucağıma almamı ister misin seni?"dedim ve gözlerini kocaman açıp bana bakmasıyla kafama yastık yemem bir oldu."Dalga geçmesene be!"diye cırladı sesini sevdiğim.Kıkırdayıp yataktan kalktım."Şey...Yardıma ihtiyacım var."dedi çekingen bi şekilde."Sevgilim az önce bunun için kafama yastık yemedim mi ben?"dedim."Çok beğendin heralde ha?Bi tane daha ister misin?"demesiyle ağzıma hayali fermuar çekip Kayra'yı tuttuğum gibi kaldırıp kucağıma aldım."Kilo almalısın.Tüy gibisin."dedim.Kollarını boynuma dolayıp kafasını boynuma gömüp onaylar şekilde mırıltılar çıkardı.Tam bir yavru kedi gibiydi.Boynumda derin derin soluyordu.Kokumu içine çektiğini hissediyordum.Banyoya gidince onu küvetin kenarına bıraktım."Duş almalısın hayatım."dedim.Bana masumca bakıp konuştu."Peki sen?"dedi.Çapkınca gülümseyip yaklaştım."Beraber duş almayı mı tercih ederdin yoksa?"dedim.Gözlerini devirdi."Görkem zaten canım yanıyor.Bulasma bugün bana."dedi kollarını bağlayıp dudaklarını büzerek.Bu hâline gülümseyip dudaklarına uzunca bir öpücük bıraktım."Hadi duşunu al bende kahvaltı hazırlıyorum.Bugün izinliyiz."deyip banyodan çıktım.Kapıdan çıkınca su sesini duymuştum bile.
Kahvaltı masası hazırdı.Omleti yapıyordum ki belime dolanan kollar ve o gül kokusu beni benden aldı.Kafasını sırtıma dayamış öylece duruyordu.Bende yine gülümsüyordum.Bugünlerde çok gülümser olmuştum.Sebebi arkamdaki çocuktu.Aşık olduğum çocuktu."O-omlet hazır."dedim nedensizce kekelemistim."Tamam."dedi mırıldanarak ve sandalyeyi çekip oturdu.Tabaklarimiza kahvaltılıklarimizi aldık.Gözüm Kayra'nın eline takıldı.Parmağında benim taktığım yüzüğü taşıyordu.Bu beni delicesine mutlu ediyordu.Bu çocuk bana aitti.Gözlerim güzel yüzüne çıktı.Gözlerine bakarken o da bana bakıyordu.Tebessüm etti bana.Bende aynı şekilde tebessüm ettim.Gözümden bi damla yaş düştü.Mutluluktan ağlıyordum ve bu benim için çok güzel bi duyguydu.Kayra'nın bakışları yerini endişeye bıraktı ve yerinden kalkıp yanıma geldi.Bi elini yanağıma koydu,diğer eliyle elimi tutuyordu."Görkem,sevgilim iyi misin?Neyin var?Neden a-"derken yanağımdaki elini tutup avuç içini öptüm."Kayra...Ben inanamıyorum.Sen benimsin değil mi?Gerceksin.Bazen cidden bunu sorguluyorum.Mutluluktan ölesim geliyor.Ama şu anki gözyaşlarım mutluluktan.Inan bana."dedim.Sımsıkı sarıldı bana."Bende çok mutluyum Görkem.Sen benimsin.Bende senin.Bu değişmeyecek.Böyle devam edecek ömür boyu.Seni seviyorum.Çok seviyorum."dedi gözlerime bakarak."Seni çok seviyorum Kayra'm."dedim ve bir öpücük kazandım.Aşk sarhoşu olmuştum ve ayılmam uzun sürecekti.
Kayra
Görkemle geçirdiğimiz harika gecenin sabahında güzel bir kahvaltı ettik.Sonrasında biraz daha dağ evinde zaman geçirdik.Bugün kendimize izin vermiştik.Biraz dizi izlemiştik.Biraz müzik dinleyip dizinde yatmıştım.O saçlarımla oynarken bende onu izlemiştim.Normalde saçlarımla oynanmasından pek hoşlanmam ama Görkem oynayınca hiç rahatsız olmuyordum.Hatta hoşuma bile gidiyordu.Bu adama fena aşık olmuştum.Bazen gözüm eline takılıyor yüzüğünün eşinin bende olduğunu hatırlayınca yüzüme bir gülümseme yayılıyor,kalbim mümkünmüş gibi daha hızlı atıyordu.Zaman su gibi geçmiş ve akşam olmuştu.Artık Görkemin evinde kalacaktım.Bunu annemle konuşmam gerekiyordu.Ama nasıl diyecektim ki?Görkem bana biraz zaman vermişti anneme açıklamam için.Beni bekleyecekti biricik sevgilim.Zaten bu sıralar annemde bi tuhaflık vardı.Pek göremiyordum.Isiyle çok meşguldü.Eve geç geliyor,sabah erkenden gidiyordu.Bu yüzden konuşamıyordum onunla da eskisi gibi.Umutta yeni alacakları bir işten bahsetmişti.Bu yüzden annem çok yoğun çalışıyordu.
Umuta da biseyler vardı.Inkar ediyordu ama şu kavga olayından sonra Merte karşı biseyler hissettiğini düşünüyordum.Çünkü ne zaman Mert konusu açılsa ya kızarıyordu yada konuyu değiştiriyordu.Bu konuyu eninde sonunda öğrenecektim.Ama önce kendisiyle yüzleşmesi gerekiyordu.Ben sonraki aşamadaydım.Eger kendisiyle yüzleşmesi uzun sürerse devreye girecektim.Mert zaten kendini keşfetmişti.Ama Umut daha farkında değil.Kendine itiraf edeceği günlerde gelecek.
Hayatımda herşey yolundaydı işte.Mutluydum.Mutluyduk.Görkem benim gülme,mutluluk sebebimdi.Yanında huzur bulduğum tek kişiydi.Onun yanında kimsenin yanında olmadığı kadar huzurlu hissediyordum kendimi.O benim evim,yuvam,sığınağım,herşeyim...
Bugün yazdıklarım içime çok sinmiyor ama idare edin hastayım :(
Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen 🙏
Sizleri seviyorum ❤
İyi okumalar 🍂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK ve NEFRET (B×B)
RomansaEşcinsel konulu hikaye rahatsız olan gelmesin... 06.12.2019-02.04.2020