Hjem til Danmark

511 30 4
                                    

•••SPROGET ER VIRKELIG ANSTØDELIGT•••

Cecilies synsvinkel.

Jeg lå i sengen og skypede med Emily.

"Jeg ved ikk hvad jeg skal gøre.." Sagde jeg til hende og sukkede. "Hvad mener du?" Svarede hun. "Jeg kan ikk holde ud at Niall har været ude med en pige i går.. Han løj overfor mig.." Jeg fik en tåre i øjenene, hvorfor er jeg sådan? "Hvad? Hvorfor er du overhovedet interesseret i hans kærlighedsliv?" Spurgte hun. Jeg ved det ikk engang selv. "Aner det ikk.." Sagde jeg efter noget tid. Jeg kiggede lidt på væggen, den var pludselig blevet spændene. "Cecilie, svar mig helt ærligt. Er du vild med Niall?" Jeg fik et chok ved de ord. Er du vild med ham, faktisk så aner jeg det ikk. Jeg er lige kommet over Calum, tror jeg. "Svar mig." Gentog hun. "... Nej, og hvis jeg var alligevel, så ville det ikk udvikle sig, hans lille dulle kommer på besøg imorgen..." Jeg stenede stadig på væggen. "Hvor ved du det fra?" Spurgte Emily. "Hvis iPad tror du jeg skyper fra?" Sagde jeg. Nu måtte hun jo gætte det. "Har du læst i hans beskeder?" Hun åbnede øjnene, det var næsten uhyggeligt. "Ja, hvad skulle jeg ellers gøre. Lige da jeg skulle til at ringe dig op fik han en besked fra en pige ved navn Patricia, så kan man ikk undgå at få trykket ind på den" jeg kiggede på skærmen og der stod Emily helt stille. "Jeg forstår dig ikk, Cecilie. Lad ham få noget privatliv, ellers ender det galt.." Hun lagde på efter at have sagt det.

Jeg rejste mig op og gik ind i stuen. "Niall, skal jeg lave -" jeg nåede ikk at sige mere før jeg så en sidde i sofaen. "Du ikk Niall..." Sagde jeg. Jeg sværger at jeg stivnede. "Nej det er jeg ik. Jeg er Patricia, du må være Nialls bedste veninde" smilte hun. Så det er Patricia. En rødhåret pige lidt højere end mig, klædt i kort og mørkt tøj. Slut siger jeg bare. "Ja, jeg er hans..... Bedste veninde" sagde jeg. "Hvor er Niall?" Forsatte jeg. "Ude i haven med Sam" smilte hun. Hendes smil var til at brække sig over. Jeg gik ud i haven og lukkede døren efter mig. "Niall, what the fuck?" Sagde jeg og kiggede på ham. Sam smuttede ind til Patricia. Stakkels Sam. "Har du mødt - " "Patricia, ja det har jeg". Jeg må indrømme at han smilte da jeg nævnte hendes navn. Og jeg fik tåre i øjnene men jeg vippede dem væk. Hvorfor skal jeg altid græde? "Hvornår havde du tænkt dig at fortælle mig, at du havde en kæreste?" Sukkede jeg. "Nej vent, fuck det, fuck dig, fuck alt. Jeg vil ikk engang vide det. Snak til mig når du har fundet dig selv." Sagde jeg og vendte om. Jeg gik direkte forbi Sam og Patricia der snakkede om Peter plys eller sådan noget og ind på værelset. Jeg smed mig i sengen og kravlede under dynen. "Du må være Nialls bedste veninde" de ord kørte inde i hovedet på mig. Bedste veninde? Føj, ikk om jeg gider være hans veninde, specielt ikk når han ikk engang ville fortælle det til mig.

Jeg satte mig op, det var lyst udenfor, jeg må være faldet i søvn i går aftes. Jeg ville dårligt nok rejse mig og gå ud til dem. Måske ligger de og putter på sofaen. Min mave rumlede, så fuck da det. Jeg rejste mig op og gik ud i køkkenet. Da jeg havde lavet noget morgenmad gik jeg ind i stuen for at ville se noget fjernsyn, har var ret stille. Hvad var klokken? Jeg stoppede da jeg så Niall gramse på Patricia. Jeg tabte min tallerken og stivnede. De begge kiggede på mig, og lige da Niall skulle til at sige noget afbryd jeg ham. "I kunne fandme have ventet til at jeg var skredet. At stå og gramse på en fucking luder, også foran din ekskæreste er da fucking klamt" ordne fløj ud af mig, og jeg gjorde intet for at tage dem tilbage. "Det er ikk hvad det ser ud som" sagde Niall og gav slip på Patricia. "Nej Niall, det er værre. Jeg får fandme kvalme af at se på dit fjæs og at hører din stemme Niall. Føj. Jeg er så godt som skredet." Mine øjne blev våde. "Skredet?" Spurgte Niall. "Jeg flytter tilbage til Danmark" jeg gik forbi dem og tog min mobil og skred. Da jeg nåede ud af indkørslen ringede jeg til en Über. Heldigt for mig ville han være her med det samme. Jeg satte mig på fortovet og græd. Der gik ik 5 minutter før überen kom. Jeg skyndte mig ind i bilen da jeg så at Niall kom løbene bag ved mig. "Kør!!" Råbte jeg til chaufføren. Han trykkede speederen i bund. "Hvor skal du hen frøken?" Spurgte han. "Til lufthavnen" smilede jeg. Hele turen var stille. Jeg takkede ham og gav ham det beløb penge det blev også gik jeg ind i lufthavnen og købte den billet til Danmark. Heldigvis var flyet allerede kommet og jeg løb ned til gaten det holdte.

Flyet lettede og det var den bedste følelse jeg nogensinde havde følt. At komme væk fra Niall og hans lille luder. Mens flyet var i luften kiggede jeg lidt på Twitter.
@niallofficial: im so sorry for everything. I loved you. :((

Jeg var helt følelseskold. Jeg Twittede selv bare en ':)' smiley. Jeg gik på Instagram og lagde et selfie op af mig fra igår af. Jeg skrev "Denmark here i come. And never leave! Good Day to Everyone :)" der kom mange kommentarer om hvorfor jeg aldrig forlod Danmark igen, og om Calum var med. Nogle kommentarer var også om Niall. Jeg fandt blandt andet en hvor der stod "Niall and you Are so cute together" Og jeg svarede "we Are not together he has another Girl go deal With". Det kom nok som et chok for mange af dem men det er jo bare sandheden. 5 minutter efter likede Niall billedet og kommenterede "beautiful" og jeg slettede bare kommentaren. Jeg gik ind og unfollowede ham og slettede alle billeder han var med på. Nu skulle jeg have en ny start. Pludselig landede flyet og det føltes som om at jeg kun var oppe Og flyve i 10 minutter, alt går vidst bare hurtigere når man sletter ting.

Jeg skrev til min mor at jeg var her nu. Jeg så en lyshåret dame komme løbene imod mig, det var ret skræmmende for jeg genkendte hende ikk. "Cecilie!" Sagde hun og krammede mig. Vent hvad? Nu kunne jeg genkende hende! "Mor!" Jeg krammede igen. "Hvor er alle dine ting?" Sagde hun. " lang historie, jeg fortæller det når vi kommer hjem" smilede jeg. Hun kiggede virkelig seriøst på mig. "Du har grædt" sagde hun. Selvfølgelig havde jeg det. "Nej.." Sagde jeg og kiggede ned i jorden. "Ikk lyv overfor mig kære. Vi alle ved jeg kender dig bedre end du selv gør" sagde hun. Hun tog mig i hånden og gik ud på parkeringspladsen. Vi gik hen imod en sort Mercedes, "har du fået ny bil?" Grinte jeg. Hun åbnede døren og sagde "hop ind"

Forsættelse følger.

Live while we're young [1D & 5SOS]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt