Dellai grįžus į namus, namuose vėl įsiviravo ramybė. Tadas vėl galėjo ramiai dirbti, nes žinojo, kad dvynukai namie, mažoji namie ir mylimoji ten pat. Della po truputi pratinosi vaikščioti, maitinti mažylius ir daryti kitus dalykus. jai buvo labai smagu grįžti namo po tiek laiko. Labiausiai džiaugėsi ji dėl Tado, kad jis per tiek laiko nesusirado kitos, kad jis buvo su vaikais, kai tik turėdavo laiko. Ji buvo laiminga.
Praėjo pora mėnesiu nuo to laiko kai grįžo Della namo. Ji galutinai pasveiko. Dabar atėjo laikas visų lauktoms vestuvėms planuoti.
- tu visiškai sveika Della,- pasakė daktaras.
-tikrai?- netikėjau ką jis sako.
- dabar galėsi atšokt vestuves.
jis žinojo viską ką ruošiuosi daryt. Džiaugiuosi, kad pakliuvo man toks geras ir draugiškas daktaras.
- kad bučiau visiškai užtikrintas išrašysiu tau vitaminų, kad kaulai stipresni butų.
-puiku.
išrašius vaistus Della atsisveikinus įšėjo iš kabineto, kolidoriuje laukė jos Tadas. Jis supranta, kad Della irgi yra atsakomybė, dėl kurios jis turi praleisti darbą.
- ką sakė daktaras?- paklausė Tadas.
- kad esu sveika, bet kad butų tikras dėl viso pikto išrašė vitaminų.
- gerai važiuojam į vaistinė ir tada aš važiuosiu į darbą, gerai mažute?
- nu kodėl tu turi dirbti iki vėlumos?- nuliūdusiu balsu paklausė Della.
- toks darbas zuikute. Prižadu, kad visą savaitgalį galėsim buti kartu su vaikais.
- gerai,- pralinksmejusi pasakė Della.
Nuvažiavo iki vaistinės, nusipirko vaistų ir Tadas parveže Della namo, o pats išvažiavo į darbą. Della atėjusi į namus išgirdo, kad vaikai verkia, tad pradėjo bėgti laiptais į viršu. nuėjusi į jų kambari, pamatė, kad Elza nesusitvarko su dvynukais, Deliza irgi su ašaromis akyse.
- Elza kas vyksta?- paklausė Della.
- jie gera pusvalandį verkia ir niekaip man neįšeina jų nuraminti ir pamaitinti ir sauskelnės pakeistos.
- duok juos man,- Della suprato, kad jiems trūko jos. ji liepė paimti į rankas viena mažyli, o Della paėmė kitą. Ji pradėjo dainuoti lopšine, kurią išmokė dainuoti močiūte, tėčio mama.
Mažyliai po 10 minučių nurimo ir užmigo.
Laukiu komentarų ar man apsimoka dar kurt ją?
KAMU SEDANG MEMBACA
Don't Look At The Past (baigta)
RomansaMergina dar visai jauna tampa mama.....vaiko tėvas dingsta...ką sakyti tėvams? ką galvos aplinkiniai? draugai? giminės? sužinosite šitoje istorijoje. Della-geraširdė mergina. jai vos 15. jos visas gyvenimas pasikeis po vieno vakarėlio. į kurį atsite...