פרק 28

1K 69 85
                                    

יאי פרק
נשארו עוד שני פרקים אחרונים!!
אתם מתרגשים כמוני??
-

נקודת מבט הארי:

ראיתי את נייל ולואי נכנסים לכיתה, הם כבר מתלחששים ומסתכלים עליי כל היום. ראיתי שלואי יצא מהכיתה אז הלכתי לכיוונו של נייל. ״מה נסגר?״ שאלתי אותו. ״מה?״ הוא שאל. ״אתה ולואי מתלחששים ואז מסתכלים עליי כל היום אתה מוכן להסביר לי?״ שאלתי. ״לא.״ הוא ענה. ״נו נייל, מה זה?״ לחצתי עליו. ״אני לא יכול להגיד לך הבטחתי ללואי.״ הוא אמר וגלגלתי את עיניי. ״אם כבר מדברים, אתה באמת חושב שלואי היה מסוגל לעשות את זה?״ הוא שאל. ״את האמת. אני כבר לא יודע, אני כבר לא מכיר אותו.״ אמרתי.

ראיתי את לואי נכנס לכיתה שוב ומתקדם אל עברינו ואז הלכתי למקומי מהר. ״טוב הא-״ נייל בא להגיד אבל כבר הלכתי. התנגשתי בלואי, נראה כאילו כבר לא אכפת לו ממני, הוא אפילו לא טרח להסתכל עליי, הוא כבר לא אוהב אותי? ראיתי את ליאם נכנס לכיתה. ״היי ליאם, איך ליאן?״ שאלתי. ״היא בסדר גמור, הרגע סיימתי לדבר איתה בטלפון, היא באה לנשף ואמרתי לה שאני אבוא לבקר אותה אחרי הלימודים, רוצה לבוא איתי?״ הוא שאל. ״כן.״ עניתי.

הצלצול שאומר שההפסקה נגמרה הגיע. ישבתי במקומי ליד ליאם. לואי ונייל מאחורי, הם לא מפסיקים להתלחשש, קרה משהו מיוחד? אני לא מצליח להפסיק לחשוב על זה. ״הארי!״ שמעתי את המורה צועק לכיווני. ״מ..מה״ שאלתי לא מבין. ״למה אתה לא עונה שאני קורא לך?״ הוא שאל. ״סליחה, יותר מידי מחשבות מעסיקות אותי.״ אמרתי. ״כן!״ שמעתי את לואי צועק מאחורה ונבהלתי מעט.

״כן, לואי, קרה משהו מיוחד שאתה מעוניין לשתף אותנו בו?״ המורה שאל. ״כן קרה משהו מיוחד, אם אני מעוניין לשתף אתכם בו, לא ממש.״ הוא ענה וצחק. ״אז תהיה בשקט בבקשה, איפה הייתי? כן, הארי, תענה לי על השאלה בבקשה.״ הוא אמר והצביע על תרגיל שהיה כתוב על הלוח, ניגשתי ללוח לקחתי ממנו טוש וכתבתי את התשובה. ״תודה לך, והארי, תיגש אליי בסוף השיעור בבקשה, אני יודע שזה סוף היום אבל זה רק כמה דקות.״ הוא לחש והנהנתי.

•••

סוף השיער הגיע, ניגשתי אל המורה שליאם חיכה לי בחוץ. ״הארי, הארי, הארי, אתה תלמיד מצטיין ובזמן האחרון אתה קצת לא איתנו, קרה משהו מיוחד שאני אמור לדעת עליו שככה מסיח את דעתך?״ הוא שאל. ״אמ, לא שידוע לי.״ שיקרתי. ״הארי, זה בגלל לואי? שמעתי שנפרדתם.״ הוא אמר. ״אני יודע שאני לא אמור להיכנס ככה לדברים אישיים, אבל אתה תמיד יכול לבוא ולספר, לא רק אני, יש גם את יועצת בית הספ-״ הוא אמר וקטעתי אותו. ״הכל בסדר אני מסתדר מצויין ואני לא צריך לדבר עם אף אחד.״ אמרתי בחיוך מזוייף. ״אוקיי, להתראות, שיהיה לך המשך יום טוב.״ הוא אמר, לוקח את תיקו ויוצא מהכיתה.

טום אתה מפריע/Tom,  you're getting in our way||פאנפיק בעברית על לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now