Kısa bir hikaye

3.1K 40 8
                                    

              2000 okunmaya özel

' Şarap şişesine saklanmış mutluluklar , çok mu huzur verecek '

Mutlu bir gülümseme takınmak hayatın en zor oyunuydu. Bir gülümseme ne kadar zor olabilirdi . Cevabını bulmak zordu, öldürüyordu . Beni yavaş yavaş bitirmişti . Yeni biri olarak doğmamıştım , ben hiçbir zaman doğmayacaktım . Ben bir anka olmazdım ama sessizce ant içiyordum artık ellerime kan geçecek diye . Bunu istemiyordum , bunu hiç istemiyordum . Direnerek geldiğim yerden , yüzümdeki sahte ama beni mutlu eden gülümsemeyi terk etmek istemiyordum . Sessizce bağırdım Tanrı'ya " Lütfen Tanrım başka bir yol gösterin bana , yalvarırım Yarabbim başka bir yol " ama olmadı . Şeytan hızlı koştu bu yarışta . Nasıl kaybedecekti , Allah ' â düşman olacak bir kulu .Eline silahı tutuşturdu . Yine yenik düştü kul Allah'â . Geçemedi Tanrının sınavını . O gün o silahla vurdu acılarını,geçmişi . Ama bu oyunda kaybeden sadece kul değil kullardı . İnsanlar hiçbir zaman sormazdı , neden diye haykırmazdı . Suçu bulur silerdi . Bu dünya da kaybeden insanlar oldu . Şeytan mutluluğunu yaşadı . Tanrı ise affetmeyi bekledi . 

                                ★

Hıçkırarak ağlıyordum şimdi . Elimde ağır ama benim için sorun olmayacak bir silah duruyordu . Ne kadar kalmıştı eve gelmeme? Aklımdan kurdum . 5 dakika, bu kadardı. 5 dakika diye fısıldadım tekrardan . Bunu yapacağım . Bunu yapmalıyım . Sessiz ama güçlü bir nefes bıraktım . Hızlanan adımlarım şimdi yeni yürümeye başlayan bir bebeğin adımları gibiydi . Güçlen diye haykırdım . Artık tam anlamıyla delirmiş gibi davranıyordum ve birkaç insan camdan çıkıp bana bakmıştı.  Tekrardan düşmeye başlayan gözyaşlarımla eve doğru koştum ve merdivenleri nasıl , ne zaman çıktığımı anlamadan kapıyı yumruklamaya başladım . Aynı zamanda ' Baba ' diye haykırıyordum . ' Açın kapıyı ' diye tekrardan bağırdım . Öfkeliydim . Ve titriyordum . Yapma dedi aşağıdan gelen bir ses . Umrumda değildi . Şuan burada iki kişi dışınada olan insanlar umrumda değildi . Kapının gürültülü bir şekilde açılmasıyla yüzüme tokadın inmesi bir oldu .

Babam her şeyden habersiz sadece ses çıkardığım için canımı acıttı .

Dinmiş gözyaşlarım büyük bir hıçkırıkla varlığını hatırlattı. " Ağlama , neredesin bu saate kadar ağzına sıçtığımın çoçuğu "

Beni çok seven babam neden böyle yapıyordu bana .

Ablamı ve annemi gördüğümde daha çok ağladım . Korku,endişe, karınlarını delip geçen korkunç bir sızı . Kaç gece yaşamıştım bu duyguları . Artık bunları yaşamayacaktım. Biz bunları yaşamıştık ama artık hayır . Bu sefer ben bağırdım " Çek elleri üzerimden , çek " hızlıca babamı beklemeden ben çekildim " Bu sefer kimse sana bela okumayacak . Bu sefer istediğin olmayacak " diye bağırdım . Kapıdaydık , kimse ses çıkarmıyordu ama ev inliyordu . Niye kimse çıkıp ne oluyor demiyordu . Annemin sesini duydum " Kızım " annem . Benim güzel annem . Ama bu sefer ona da dönmedim babama bakıyordum o da gözlerini büyütmüş ve bana kaldırdığı eli hızla anneme indirmiş " sen nasıl annesin lan , bu çocuğun hali ne " diye bağırdı . " Baba " diye bağırdım . Ben ilk defa korkmuyordum . Korkmayacaktım " neden " dedim . Bak korkmuyorum demek istedim ablama . Ama o çoktan bana gözlerini dikmiş sus der gibiydi . Gözleri yaşlıydı . Ama susamazdım . Ben korkmuyordum . Bu sefer bana döndü bakışlar " Ne neden lan noluyor sana " diye bağırdı. O hep bağırır ama seni sever dedim .
" NEDEN SADECE BİZE YETTİ GÜCÜN NEDEN LAN NEDEN YETER . YAPMA . NEDEN SEVMİYORSUN . NEDEN GÜLMÜYORSUN . NEDEN YAPIYORSUN . NEDENNN AlLAH ' IN BELASI NEDEN " diye haykırdım . Artık silahı çıkarma vakti dedi bir ses . Yoksa yapamayacaksın . O sese uydum .  Ablamla annem aynı anda hayır diye bağırdılar . Babamınsa gözleri irice açılmış hayır diye o da bağırıyordu  " BİZİM SINAVIMIZ OLDUN PEKİ SEN . NE SANDIN BABA . TANRI SENİ AF MI EDECEK . SALAK MISIM BABA . BU YAPTIKLARINDAN SONRA NE SANDIN . ZAVALLISIN SEN BABA . ZAVALISIN . ÖYLE BİR YAN Kİ BABA . CEHENNEMİN EN DİBİNDE . TANRI BİLE AFFETMİYECEK SENİ BABA . SENİN SONUN KIZINDAN BABA . SENİN BABALIĞINA SIÇAYIM BABA " diye onunla son kez gözleri açık bir şekilde konuştum . Onun ardından büyük bir kurşun sesi yankılandı . Hayır daha ölmedi dedi içimdeki bir ses . Ama kalbine gelmişti . Tekrar dedi . Bir kez daha vurdum . Kaç kere acı çekiyordum ama bunu umursamadı . Ellerimde ki silah yere düştü ardından yüzüme bir tebessüm indi o da gitti ama . Bir ses " bu yolun başında direndiğin o savaşı kaybettin . Artık o sahte gülümseme yok sana " dedi . İyi melek kötü mü olmuştu şimdi bana . Denedim çok denedim   ama yapamadım . O sahte tebessümüm artık yoktu .  Şimdiyse son kez aileme baktım . Şok içinde kanlar içinde yatan babama bakıyorlardı . Mutlu olmamışlardı ama korkmuyorlardı . Hızlıca silahı yerden aldım ve koşmaya başladım . Kaybettin dedim . Artık seni mutlu eden o tebessümün yok . Bu mu derdin dedi bi ses . Bu muydu benim derdim .

Babasını öldüren kız sevilmedi ama çok sevdi . Acı çekti . Ama çok sevdi . Ağladı . Ama çok sevdi . O güzel kız ailesini çok sevdi . Ama ailesi affedemedi onu . Onların o kendini beğenmeyen korkak kızları büyük bir hayal kırıklığıydı . Ama yine de sevdi kız . Çok sevdi . Çok acı çekti kız . Ama çok sevdi. Şimdi gök suçluydu . Her şeyi bilen duvalar kinliydi . Ailesi şoktaydı . Kız . Onu kimse bilmiyordu çünkü o suçluydu . Unuttunuz mu ? Neden diye sormazlardı silerlerdi . Ama yine ama tekrardan kız çok sevdi . Sevilmeyi hak etmeyen her şeyi sevdi . Çünkü o babasını da severdi .

                                ★

" Aslı senin kız kaç senedir nerede kız "  Bu soru ortama bomba etkisi yaratırken annesi sakin olmaya çalışarak " Anma o şeytanı kız. Gitti sevdi birini kaçtı . Ahh ahh olan bize oldu gitti ya kocam kalpten " yalanlar üzerindeydi hayat . Ama bazı yalanlar can yakardı . Sadece annesi için o kadar şeyi yapan kız , erkek uğruna babasını öldürmüştü . Yavaşça yayıldı yalan ortaya " kız ben cinayet sanıyordum sizin evden silah sesi falan gelmiş . "

" Millet iste bacım boş boş şey uyduruyorlar . Kim gelecekte öldürecek . Bilirsin benim bey manyak öldürebilirler mi onu "

" o da doğru kız . Bende niye milleten duyduğuma inaniyorsam ."

Bu konu kapandı . Açılmadı yıllarca . Kız belki kendini karakola şikayet etti ya da birini sevdi . Herkes sustu . Ama bilmiyorlardı kalkacaktı kız ayağa . Ağlamayacaktı . O kız koşacaktı . Onun mutluluğu şaraplar değil iki çift göz olacaktı . Can çekişecekti ama sarılacaktı bir bedene . O kız ayağa kalkacaktı acısıyla ,mutlusuyla . Arkadaş olacaktı o kollar ona . Gözleri , dudakları , burunları , kolları her şeyi birbirlerine kenetlenecekti . Kız kalkacaktı ayağa ama tökezleyecekti . Eğer şanslıysa uçurumun kenarında olmazdı . Eğer şans ona gülerse o bu sefer hayatı değil bir çift güzel gözü sevecekti .

Hayat ya iste . Bir kurşunla bitirmiş hayat bir aileyi bitirir . Kimse sormaz . Sadece inanır . Palavralar döner ortada . Ölüm dedikodu olur duygular orospuluk . Küçük bir çocuğun oynadığı oynadığı bu hayat . Hırslıydı , küçüktü , cahildi . Ama başarırdı her şeyi . Çünkü küçük çocuklar her şeyi başarırdı . Ama kötü bir babası vardı bu dünyanın . Her şeyde önde gelen şeytan Tanrıya ant içmişti. Kaybedeceksin kullarını diye . Öylemiydi . Hayır . Tanrı affederdi. Kurtul cehaletten dünya . Mutlu et çocuğu , kazansın o oyunu hep . Güldürme şeytanı . Hadi dünya galip gel o şeytana . Şeytan yansın kendi ateşinde . Affetsin kullarını Tanrı . Ey kullar akıllanın sizde ! bir kurşun bir aileyi , bir kurşun sizi . Affetsin sizi Tanrı , bir kurşun Şeytana bir kurşun şeytanın evlatlarına .

Xyazary

Arkıdaslar arkidislar . Kötü bir bölüm olmuş olabilir fakat olayları ask üzerine kurmadım ve kafanızda bir kurgu oluşması için yazdım . Umarım beğenirsiniz . Yazım yanlışlarım , noktalama ile ilgili yanlışlarım olabilir onlar için şimdiden özür diliyorum . Keyifli okumalar.

Yorumlarda bölüm hakkında düşündüklerinizi yazmayı unutmayın .
Baştaki cümle bu bölümün şifresi arkadaşlar . Belki çözersiniz . Bu sefer gerçekten gittim baybayy

                            

Wattpad : Kitap KonularıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin