Lisoo ilişkisinde seme taraf kesinlikle jisoo👌 Lisa jisoo'nun yanında tam bir bebeğe dönüşüyor.
~
Jennie
Dün gece lisa'ya salonda uyumasını söylemiştim ama o umursamayıp yanımda yattı üstelik hiçbir şey olmamış gibi kollarını belime sararak.
Bana boşuna kıskançlık yaptığımı söylüyor ama o da saçma sapan şeyleri kıskanıyor.
Jisoo'ya bakarken daldığım bir gerçek ama düşündüklerimi bilmiyor.
Yataktan kalkıp kahkülleri kalkmış olan kız arkadaşıma bakıp hafifçe gülümsedim.
Uyurken ki yüz ifadesi yanaklarını sıkma istediği uyandırıyor, tabi ki yapmayacağım. O şekilde uyandırıp korkutmak istemem.
Sessiz bir şekilde odamdan çıkıp yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa girdim.
Jisoo uykulu bir şekilde masada oturuyordu, beni görünce hafifçe gülümsedi" günaydın "
Kaşlarımı kaldırdım" benim günüm aydı ama senin ki daha aymamış gibi"
-Dün gece bir şeyler oldu, bir türlü uyuyamadım.
Onun için de kahve hazırlayıp önüne koydum" teşekkür ederim, nazik olmana alışık değilim"
İma ettiği şeyi anlayınca göz devirdim" dün gece ne oldu"
Kahvemi yudumlarken bana baktığını hissettim" rose bedenimde yarattığın izler yüzünden benimle olmak istemiyor"
-Rose bir insanı bedeniyle yargılayacak biri değil.
Sinirle güldü" mesele o değil jennie"
Hafifçe yutkundum" saçmalıyor"
Jisoo"Dün gece bana neden öyle baktığını anladım. Haftalarca seninle yaşadım, büyük bir açlık çekiyorsun ve eninde sonunda dayanamayıp bu açlığını lisa ile gidermeye çalışacaksın"
Dediklerinin doğru olmasını canımı sıkıyor.
"Bacaklarında ki izleri görünce aklıma o zamanlar geldi" göz teması kurdum" zevkli günlerdi"
Yüzünü buruşturdu" senin için öyleydi, canımı yakıyordun"
Gülümsedim" fakat bana alıştın jisoo, kardeşim sana istediğin şeyi veremiyor. Benim seks anlayışıma alışıksın"
-Hayır.
-Canını yakmadığım sıralar zevk aldığını kabul et.
Başını salladı" bunu inkar edemem, ama rose'yi çok seviyorum. Bir şekilde bunları aşabileceğimizi düşünüyorum her ne kadar kalbimi kırsada"
-Aşamayacaksınız, sana dokunduğu zaman ya babanı ya da beni hatırlayacak. İkinizin mutlu olma olasılığı sıfır kim jisoo. Emin ol şu an rose başka biriyle olsa kolay bir şekilde ilişkiye girebilir. Sana olan sevgisi yavaş yavaş sönecek, zamanla dediklerime geleceksin.
Göz yaşları akarken hırsla bardağı sıktı" senden nefret ediyorum"
Yavaş bir şekilde ayağa kalkıp yanına oturdum, bacaklarını okşarken yutkunuşunu gördüm" ama benim dokunuşlarıma ihtiyacın var" saçlarını yüzünden çekip kulağının arkasına sıkıştırdım" küçük kardeşim ihtiyaçlarını karşılayamıyor"
Bacağındaki elimi çekip suratıma baktı" ne yaptığını zannediyorsun sen"
-Sadece gerçekleri kabul etmeni istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Change~Jenlisa
Fanfiction*TAMAMLANDI* Soyeon"gerçekten onun için değişecek misin lisa" Başımı olumlu anlamda salladım" onun için her şeyi yaparım" Jin"cinsiyet bile değiştiririm diyorsun" Gülümsedim"evet bunu yapacağım. Ama onun için değil kendim için." 1# girlxgirl 1#jenli...