21 [spoiler'lı kesit]

286 24 0
                                    

Kulağıma gelen Alec'in bağırışları ve cam kırılma sesleriyle unuttum. Kaşlarımı çattım. Gecenin kaçıydı ? Üstümü giyinip aşağı, seslerin geldiği yere yani mutfağa yöneldim.

Alec bir masana kanlı elindeki cam kırıklarını ayırıyordu. Saçları karma karışık, gözleri kıpkırmızıydı.Mutfağın hali ise...berbattı."Tanrı aşkına alec ne yapıyorsun ?" Diye bağırdığımda alec yerinden sıçradı.

"Ben.."

....

15 dakika önce;

Alec;

Yerimde kıpırdanıp uyandım. Magnus hala yanımda soluksuz uyuyordu. Boğazımın kuruduğunu fark ettim. Gecenin körü olduğundan hiçbir yer görünmüyordu. Magnusu uyandırmamak için aşağıya yavaşça indim ve mutfağa inip buzdolabından soğuk bir su alıp bardağa doldurdum.

"Sonunda yanlız kalabildik."

Diye bir ses duyduğumda yerimden sıçradım. Etrafta biri yoktu.

"Arkandayım.."

Arkamı döndüğümde underhill karşımdaydı. Kalbim deli gibi çarpmıştı.

Hızlıca elimdeki pardağı ona fırlattım.Underhill sadece kenara çeklip bardağın yere düşmesini sağlarken bana yaklaşıyordu.

İstemsizce geriliyordum.Underhill bana gülümseyip eliyle yüzümü tuttu."benden neden bu kadar korkuyorsun ? Sana zarar vermeyeceğim." Diyordu underhill.

Konuşamıyordum. Onu itip masadaki bıçakğı ona doğrulttum."Yakaşma. Yoksa seni paramparça ederim." Dedim titreyen sesimle.

Underhill bıçağa doğru yürüdü.Sesimi çıkaramadım.Ardından underhill'in içinden geçen bıçağın o iğrenç sesini duydum.Underhill sırıttı ve dudağını ısırdı."Tanrım bu sese bayılıyorum." Dedi ve dudaklarıma yaklaşırken onu itmemle kanlı bıçak elimde kaldı.

Yanda duran bardağı tutup ona fırlatacaktım ki bardağı o kadar sıkı tuttum ki bardak elimde kırılınca acıyla çığlık attım.

Ve kendimi masaya atıp oturdum. Underhill'e bakmak istemiştim fakat ortalıkta yoktu.

Birden magnus içeri dalıp bana afallayan bir ifadeyle baktı.

...
Yarınki bölümden bir kesit 😉

DON'T FUCKED MY LİFE - MalecHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin