İzmir/Kuşadası
Yıldız'dan
Şu an Izmir sokaklarında ruhsuz bir şekilde yürüyordum.Kendimden bunları yaptığım için nefret ediyorum.Ama yapmak zorundaydım. Göz göre göre ona ve kızlarına bunu yapamazdım.Yaptığım şeyin ne kadar yanlış olduğunun farkındayım ama tek çarem buydu.
Yıldız:Affet Kuzey...affet sevgilim. Senin için senden vazgeçiyorum...çok üzgünüm.
Yıldız denize bakan bir banka oturup şu 12 saatte yaşadığı olayları algılamaya çalışıyordu. Hayatının en büyük hatasını yaptığının farkındaydı.Tek çaresi bu gibi gelse de çoktan pişman olmuştu.Ama son pişmanlık kimseye fayda sağlamazdı.
Aşıklara bile...Ordu/Çambaşı
Kuzey yatakta oturmuş elindeki notta yazılanları idrak etmeye çalışıyordu.Ya da hayallerinin bir kağıt parçasıyla nasıl yıkıldığını ölçüyordu. Kafasından Yıldız'ın onu terkettiği düşüncesini atmak istiyordu.Ama elindeki kağıda baktıkça bu düşünce kat kat artıyordu. Gerçekten bunların yaşanmış olduğunu idrak edememişti.
Kuzey:Neden yaptın bunu bana? Gerçekten beni bi oyuncak gibi kullandın mı Yıldız? Sana olan hislerimi kullandın mı? Neden Yıldız? Neden bu kadar acımasız oldun sen yaa ? Neden neden neden? Allah kahretsin neden?
Kuzey kenarda duran parfüm şişesini ilk önce kokladı ve karşıdaki aynaya doğru fırlattı.
Kuzey:Aklım almıyo ya nasıl yaptın bunu?Göz göre göre hayallerimi yıktın ya sen benim.Seninle ilgili kurduğum o hayalleri nasıl yıktın zalımın gızı.
Ben ilk önce nikahına sonra doğumuna gelecektim. Alacaktım çocuğumuzu kucağıma, diyecektim burnu bana benziyo,aaa gözleri sana benziyo derken taburcu olup çıkacaktık gelecektik evimize.
Ne yapabilirim...ne yapabilirim?
Buldum! Nahide'yi arayayım en iyisi.O bilir mavişimin nerde olduğunu.(Kızgın olmasına rağmen hala mavişim demesi💙)Kuzey:Alo Nahide.
Nahide:Efendim canum gardaşum.
Kuzey:Yıldız nerde biliyo musun?
Nahide:Evindedür baksana oraya.
Kuzey:Ben zaten onun evindeyim.
Nahide:Aaa benüm canlarum.Siz aşk gaçamağu yaptunuz siz.
Kuzey:Nahide bırak şimdi kaçamağı.Bak şimdi ben dün gece burda kaldım.Sabah kalktım yanımda Yıldız yerine bi not vardı.
Nahide:Yaaa boncuğum sana süprüz yapar belki gardaşum.
Kuzey:Haklısın haklısın sen de haklısın.O bana sürprizlerin en büyüğünü ve en kazıklısını yaptı.
Nahide:Ne? Ne yazmış ki kağıda boncuğum?
Kuzey:"Senden 20 yılın intikamını aldım Kuzey Mollaoğlu.Bi 20 yıl da sen bu acıyla yaşa."
Nahide:Neeeee! Şaka demü bu şaka. Beni ganduruyon demi gardaşum.
Kuzey:Buraya gel de kendin gör şaka mı değil mi?
Nahide:Geliyom hemen gapa.
Kuzey:Kimseye bişey demeden gel.
Nahide:Seferle geliyoz.
Kuzey:Tamam.
***