💜12.BÖLÜM💜

33 3 7
                                    

       Öncelikle özür dilerim sizi biraz beklettim.Ama bu aralar gerçekten yoğunum ve tekrardan özür diliyorum.Lafi uzatmadan devam edelim.

          Yazardan...

      O sırada içeriden J Hope geldi.

       JH:Günaydın.

       JK:Günaydın değil tünaydın.Saat kaç haberin var mı?Suga bile senden önce kalktı.

       JH:Yaaa ne yapiyim?Yerim rahattı ben de mışıl mışıl uyudum.😉

           Eun Su bunu duyunca Hyuna ya bakarak kikirdamaya başlar.

       Hyuna:Ne gülüyon yaa...

       Eun Su:Ben mi?Yok bişey.

       Eun:Tamam tamam hadi kavga etmeyin de yemğinizi yiyin.

       Eun Su&Hyuna:Tmm unnieeeee...

           Hepsi birlikte yemek yediler ve daha sonra kalktılar.

         Suga dan...

     Yemğimizi yedikten sonra koltuğa oturdum ve müzik dinlemeye başladım.Ve bu sırada uyuyakalmışım.Ama kısa bir süre sonra birinin üstüme atlamasiyla uyandım.

        J Hope den...

   Suga yı koltukta uyurken gördüm.Hemen gidip üstüne atladım ve onu uyandırdım.

     SG:Ne yapıyorsun yaa... uyuyorum burda görmüyor musun?!

     JH:Yaaa...sen de hep uyuyorsun amaaaaa...

     SG:Siz birtürlü uyutmadığınız için hep uykum var!

     JH:Öffff iyi bee...

         Jimin den...

    Kahvaltı yapmıştık.Bilmiyorum içimde değişik bir duygu var ve bunun ne olduğunu bilmiyorum.İstemsizce bişey dedim.Allahim ne yaptım ben!

       JM:Eun Su dışarı çıkalım mı?

         Herkes bana baktı.Ayy utanıyorum.

       Eun Su:Ne oldu Jimin?

       JM:Hiiiççç senle birsey konuşmak istiyorum.

      Eun Su:Tamam gidelim.

           Biz çıktık ben onun kapısını açtım.Arabaya bindik ben Han nehrine sürüyordum.Eun Su da dışarıyı izliyordu.Cok masumdu.Han nehrine gelmiştik.

      JM:Hadi in.

      Eun Su:Tamam.

      Eun Su:Ne oldu ne diyeceksin?

      JM:Ben bunu yeni fark ettim.Eun Su ben seni düşünmeden yapamıyorum.Galiba seni seviyorum.

      Eun Su:.......Jimin ben böyle birseyi hiç düşünmedim.Sana karşı ne hissettiğimi bilmiyorum.Bana biraz zaman ver.

      JM:Peki.Seni her zaman bekleyeceğim.

          İnanamıyorum söylemiştim.Bana zaman ver demişti.Direk reddedicek sanmıştım.Bu beni çok mutlu etti.Neyse arabaya bindik ve eve gidiyoruz.Ben Eun Su yu eve bırakıp kendi evimize geçtim.

         Eun Su dan...

    Çok şaşırmıştım.Jimin beni seviyormuş.OMG.Ben ne hissettiğimi bilmiyorum.Ama galiba ben de onu seviyordum ama kendime yediremiyordum.Neyse beni eve bıraktı ve kendi evine geçti.Eve girdim ve herkesin bana meraklı gözlerle baktığını gördüm.Sonra anlatırım dedim.

        Yazardan...

    BTS kendi evine gitti.Kizlar hemen Eun Su nun yanına gitti.Eun Su anlatmaya başladı.
.
.
.
.
.
  Kızlar çok şaşırmıştı.Eun Su kendi duygularını da onlara söylemişti.

     Eun dan..

        Eun Su hemen odasına koşarak çıktığında uzulmustum.Bir karar vermesi gerekiyordu.Aksam olmuştu yemek hazırdı.Herkes masaya oturdu ama Eun Su gelmedi.Bende yemğimizi yedikten sonra odasına yemek götürdüm.Kapiyi çaldım ve içeriye girdim.Sadece duvara bakıyordu.

      Eun:Eun Su?

      Eun Su:.......

      Eun:Eun Su!Burada mısın?

      Eun Su:Hıh...aa...sen burada mıydın?

      Eun:İyi misin canım?

      Eun Su:Bilmem.Düşünme yeteneğim kaybettim.

      Eun:Sen ne karar verirsen ver biz senin arkanda olacağız.

      Eun Su:Peki unnie teşekkür ederim.Her şey için.

      Eun:Ne demek canım.Hadi bişeyler ye!

      Eun Su:Peki unniee...

         Jimin den...

    Garip hissediyordum.Ama mutluydumda.Öylesine duvara bakıyordum.Jungkook yanıma geldi.

       JK:Jimin.Heeyy...dünyada mısın acaba?

       JM:Hıh...aa..burdayım ne oldu?

       JK:Asıl sana ne oldu.Anlat bakalım.

       JM:Peki...

.
.
.
.
.
.
      JK:Oha.Bunu gerçekten yaptın mı?

      JM:.....

        

         Evet bugüne özel biraz daha uzun yazdım.Seviliyorsunuz canlar...💜💜💜

      Kelime Sayısı:445...

Biz Yedimiz (BTS)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin