♏00^4

45 6 4
                                    

İyi         okumalar💞💞

Peki onunla iyi anlaşmaktan ne kaybedebilirim ki , hem eve tek gidip gelmem ama eğer bana bir daha çatlak derse ona haddini bildirmeliyim . Toprak'ın bana boş bakam gözleriyle karşılaştığımda bir cevap vermeliyim diye düşündüm. Zaten onun da gelmemi pek istediği söylenemezdi nedenmi anladım, o kadar itici bakıyor ki "İstersen gel istemesen de gelme umrumda değil " gibisinden bakıyor. Sınir şey ama sinirlenmememliyim . Toprak sıkıldığını belli eden hareketler yapıyordu ve benden çabucak bir cevap almak için sorusunu yineledi.

- Gelicek misin Ekin ? Korkma yemem! Dedi.
Seni şakacı korkma yememmiş senden karınca bile korkmaz!!

- Ee düşündüm de olur ,gelirim. Dedim .
Umursamıyormuş gibi görünerek. Ama o bunu takmadı bile.

- Baya düşündün zaten, hadi gidelim. Dedi ve önden hızlı hızlı yürüdü.

Şu an ona o kadar gıcık oldum ki yol boyunca onunla konuşmayacağıma kendi kendime söz verdim.
Okul kapısından çıkınca az ilerde Yaprak ve Bahar'ı gördüm Toprak'ta benim bakışlarımı takip etti ve onları görünce tebessüm etti. Yaprak ona el salladı ve Rüzgar'ların olduğu tarafa doğru gitti.

Ben hala onlara bakarken Toprak önden hızlı adımlarla yürümeye başladı. Hemen yanına koştum ve

- Neden onlarla gitmedin??

- Neden merak ediyorsun?

- Neden soruma cevap vermiyorsun??

dedim ve ikimizde gülmeye başladık, sanki bir an bana karşı tavırları değişecek diye umutlanırken tekrar eski Toprak oldu .

- Neden suratını asıyorsun?

- Yeni yıkadım da kurusun diye.

Hadi ama bu kadar komik olmak zorunda mısın? Tekar soru sorarak onu konuşturmaya çalıştım.
Ama yol boyunca sustu sadece kısaltma yoldan gitmek istediği zaman konuştu. Bende onun bu istemsizligine ayak uydurdum .
Uzaktan biri görse zorla yürüyoruz sanar.

Caddeye çıktığımızda bir an durakladık, sonra Toprak gözlerini kısarak ileri baktı, bende onun baktığı yere doğru baktım ama bir anlam veremedim. Toprak'ın benim  aksime gözleri parlıyordu şaşırdım biraz, bozuk para ile çalışan boks makinası vardı. Hayır yani ilk kez görmüş olamaz değil mi?

Toprak makinaya doğru gidince bende arkasından gittim. O cebinde bozuk para ararken hala hevesle boks makinasına bakıyordu. Ben onu ilk kez böyle gördüm. Sonra hevesi kursağında kalmasın diye cebimdeki bozuklardan birini makinaya attım ve Toprak'ta gülümsedim, o da bana içtenlikle gülümsediğinde mutlu olmuştum.

- En son buna vurduğumda elim kırılmıştı,
dedi ve güldü.  Bende onun gülüşüne eşlik ettim.
- Ciddiyim bak , baya bildiğin alçıya faln almışlardı. Ama ben hiç bozuntuya vermedim tabi arkadaşlarım yanımdaydı,dedi. Bir anda gülüşü gitti ve bakışlarını yere çevirdi, o arada gömleğinin kolunu katlamakla meşguldü.

- Ama bozuntuya vermeme sebebim arkadaşlarım değildi, dedi ve bir kaç saniye sustu.
- Damla'ydı

Ben ona boş gözlerle bakarken o kolunu katlamayı bırakmış vurmaya hazırlanıyordu kolundaki saati ve çantasını bana verdi. Tam vuracaktı ki arkadan tanıdık bir ses duymamızla ikimizde arkamızı döndük.

- Bakıyorum da Ekin yeni gelen çocuğa hemen yapışmışsın.  Dedi. Yaprak

Off bu kızdan nefret ediyorum . Sinif arkadaşım olması yetmiyormuş gibi bir de kuzenim . Annesi kılıklı işte!!
Bahar'ın sesini duymamla ona doğru döndüm.
- Ama ise yaramış belli ,baksana Toprak'ın bizimle gelmek istememe sebebi Ekin'miş . Dedi . Bahar

Toprak sakin bir ses tonuyla alaya vurarak.
- Kızlar ne saçmalıyorsun ya Ekin'le beni yakıştırdığınıza inanamıyorum. Dedi.

    Ben ise hayretle gözlerimi açtım,  diyecek onca söz varken lanet olasıca dilim tutuldu. Bildiğin konuşamadım , ama gece yatakta keşke şunu deseydim  dememek için gereksiz kuzenime ve kendini beğenmiş Toprak'a cevabı yapıştırdım.

- Ayıp ettin Yaprak beni hoc tanımamışsın, ben köpeklerden korkarım hiç sevmem . Dedim

Şu an kendimi boş bir mezara gömmek istiyorum. Ne saçmaladım ben yaa. Rüzgar'ın gelmesiyle bakışlar ona çevrildi.
- Yaprak bizim bit işimiz var siz takılın.  Dedi Rüzgar.

Boşuna çevresinde bir sürü kız yok , gerçekten de çok yakışıklı sarı ve turuncu arasında kalmış saçları ve altın gibi parlak sarı saçları gerçekten de mükemmel bir hava katıyor du . Sanki bütün bunlar yetmezmiş gibi süper bir fiziğe sahip , kaslı falan değil ama boyu sayesinde ne giyse yakışıyor. Doğuştan şanslı bu çocuk.

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Bu bölüm biraz kısa oldu sanki ama aklıma çok ilginç şeyler geliyor ve neyi nereye bağlayacağımı bilmediğim için böyle oluyor . Bir sonrakı bölüm bu bölümün telafisi olucak ☆
Uzun bir bölümümle karşınızda olacağım ♡♡♡♡

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmazsanız çok çok sevinirim🍒

♡♡SEVGIYLE KALIN♡♡

KARINCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin