Egy év telt el Melinda halála óta.
Azóta ugyan olyan erősen érzem a gyászt és minden este eszembe jut, mi mindent műveltünk együtt. Magam elé képzelem, milyen volt, mikor még élt és amikor mosolygott.
Hogy milyen volt az első együtt töltött éjszaka és hogy sikerült elfelejtenünk azt a rengeteg gondot, ami ólomsúlyként nehezedett a vállára és egy idő után az enyémre is.
Talán soha sem fogom túltenni magam azon, hogy elment.
Nekünk rendes élet járt volna. Elmennünk étterembe az első randi szabályai szerint, moziba vinnem, ajándékokkal elhalmoznom.
Egzotikus helyekre utaznunk és lesnem minden kívánságát. Nem tartanánk attól, hogy valaki meghal körülöttünk. Az édesapja még élne és nem kínozná a bűntudat, kétségbeesés. Tökéletes életünk lett volna, ha minden más megváltozott volna.
És én még mindig ezen agyalok. Rengeteget tanultam, hogy ne másra terelődjön a gondolatom és jelesre vizsgáztam év végén. A haverokkal napokig ünnepeltünk, hogy kiszabadultunk a nagyvilágba.
Sokat segítettek és mellettem álltak úgy is, hogy tudták, megváltoztam. Velük még találkozok, de hátrahagytam mindent, ami Melindára emlékeztetne. A kocsimat eladtam, helyette kicsit szolidabbra váltottam és elhúztam a városból. A nagyapám házának közelébe sem mentem azóta.
Új lakás, új élet, új emlékek.
Nem nézek más nőre, egyenlőre kerülöm őket, amíg leülepszenek a dolgok.
Most, hogy orvos gyakornok vagyok, talán helyre tudom majd hozni azt, amit a szerelmem elrontott. Már segítettem egy fulladásos betegen, jókor voltam jó helyen és sikerült kihúznom a vízből. Megmentettem az életét. Kitüntetést is kaptam érte.
Távoli forrásból tudom, hogy Melinda anyja jobban boldogul, mint az elvárt volna és a barátnője, Anna is túllépett a gyászos korszakon. Nekik valamiért könnyebben ment, mint nekem.
De egyre közelebb kerülök a jövőbeli orvos énemhez és talán egyszer nekem is könnyebb lesz. Túl fogok lépni rajta.
A jövőmet én alakítom.
/Köszönöm, hogy végigolvastad. Ne felejtsd el vote-olni ha tetszett! Sokat jelent az a kis hülye csillag, higgyétek el. :) /
YOU ARE READING
Kétség - [BEFEJEZETT]
Horror➡+18 (Aki emiatt felháborodik, az pörgessen el innen.) ➡Tartalmaz erotikát, gyenge idegzetűeknek nem ajánlott. ➡Figyelem! Ne keress értelmet ott, ahol túlzás van! Tisztában vagyok a betegség tüneteivel, de tartsuk magunkat a műfajhoz! Ez egy fanta...