(A zenét tessék közben hallgatni, úgy a hatásos :))
-Na akkor menny.-mondta Loki vissza térve gondolataiból.
-Hová is?-mondtam még mindíg mosolyogva.
-Ne kezd megint, csak menny fürdeni.-mondta.
-De Loki...-mondtam nagyot nyelve.
-Igen?
-Nincs itt ruhám...-mondtam kipirúlt arcal, rá meredve.
Mire zavartan megvakarta a tarkóját.
-Hát....akkor....izé....-De sajnos nem mondhadta végig, mert berontott valaki. Aki nem volt más, mint Emma.
-Jaj Kisasszony, annyira aggódtam magáért! Thor herceg azt mondta, lehet itt találom. És hála Odinnak itt van!-fújta ki hosszan a levegőt.
-Igen itt vagyok, de Emma.
Kérlek. Ne Kisasszonyozz, nevezz Oliviának. Nem vagyok én nemes, hogy Kisasszonny legyek.-mire Loki krákogott eggyet(??)
-Miaz?-fordúltem felé.
-Semmi. Nem fontos.-legyintett.
-Rendben.-mondtam vállat vonva.
-Kisasszonny....vagyis Olivia. Szüksége van valamire?-kérdezte zavartan a szobalány.
-Hát....igen. Hálóingre. Vagy nem is tudom....meddig maradok így?-kérdeztem Lokitól.
-Ez rajtad múllik midgárdi.
Attól függ, mikór fogsz ki gyógyulni.-mondta.
-Akkor igen egy hálóinget kérnék, tudod olyan elől kibéleltet.-mosolyogtam Emmára.
-Igenis Kisassz....vagyis Olivia.-mondta, majd kiment.-Akkor irány a fürdő.-mondtam.
Majd felkeltem, mire elkapott a hányinger, és fekete délibábos lett minden, ezért bele markoltam az ágy szélébe.
-Midgárdi, jól vagy?-kérdezte Loki.
-Persze, csak olyan délibábos minden.-mondtam szédűlten.///Loki szemszöge///
Olivia kezdett szédűlni, láttam rajta.
Fel emeltem, és be vittem a fürdőbe.
-Fürödj le. Rendben?-mondtam neki, majd le tettem a kádszélére, mire Ő bólogatott.
Kimentem, majd a gyógyfüvekhez mentem, hogy keverjek neki valami gyógyszert.\\\Olivia szemszöge\\\
Gyorsan letusoltam, és mire letusoltam a szobalány is meghozta a hálóinget:
Szép volt, csak egy baj volt...
Loki még nem látott pizsamában....
Gyorsan oldalra tettem a hajam, és kimentem a fürdőből.
-Feküdjek vissza az ágyra?-kérdeztem szégyenlősen, egy idő után. Mire Loki felnézett, szépen végig mért, majd semleges arcal válaszolt.
-Igen.-mondta.
Én meg vissza feküdtem az ágyra.Egy időután már untam magam.
Vajon ki lehet az anyám? Asgardban él? Vagy a kilenc birodalom közűl valamelyikbe? Esetleg egy másik galaxysba? Az menő lenne. De akkor is, ki az anyám? Hogy nézki? Vajon mennyire hasonlítok rá? Ő hogyan nézki?
-Nagyon szép. És nagyon hasonlítasz rá.-mondta Loki.
-Mi? Mivan? Ki? Az anyám? Honnan tudod? Ismered?
-Igen. Ismerem.-válaszolta
-Honnan?-kérdeztem. Mire oda jött, és a kezembe nyomott egy üvegecskét.
-Idd meg.-mondta a fos zöld színű tákolmányra, ami az üvegben volt.
-Most csak viccelsz, ügye?-kérdeztem.
-Nem.-mondta komolyan. Mire én az üvegre néztem, megvontam a vállam.
Bízok benned Loki Laufeyson.
Mondtam magamba neki, majd lehúztam az üvegcsét.
-Jesszus, ennek nagyon szar íze van.-borzongtam meg.
-Az. Na mindegy. Anyukádat ismerem.-tért vissza a témára.
-Honnan?-kérdeztem.
-Olivia.-nèzett rám Loki, majd közelebb jött. Fel emelte a kezét.-
Emlékezz.-mondta, majd a fejemre tette a kezét, körülöttem meg minden elsötétűlt.
YOU ARE READING
Dr.Strange lánya 2. kötet (Befejezett)
FanfictionMiután Olivia rosszúl lett, Thor és Loki elviszik Asgardba az ottani gyógyitókhoz,hogy meg vizsgálják a lányt, akinek a Térkő a kezében van. Neki jutott az a hatalom,hogy irányíthatja a teret. Ő a kiválasztott Az I.Évadból: ,,-Tér kő utazni akar, Ő...