Στην αρχη

25 3 1
                                    

Ουφφ πρώτη μέρα στο Γυμνάσιο είμαι πολύ αγχωμένη τι εντύπωση θα αποκτήσουν για εμένα όσο οι καθηγητές αλλα όσο και οι συμμαθητές μου. Θα κάνω νέους φίλους νέες παρέες; δεν ξέρω, νοιώθω πολύ περίεργα. Πάλι καλά που έχω τις φίλες μου να με ηρεμούν, αλλά και αυτές το ίδιο με εμένα νοιώθουν. Παρόλα αυτά το Γυμνάσιο που θα πηγαίνω είναι πολύ ωραίο, έχει μια μεγάλη αυλή, τρεις ορόφους, πολλές αίθουσες και τα παιδιά φαίνονται όλα πολύ συμπαθητικά. Τώρα γύρισα σπίτι και σε λίγο θα πάω για ύπνο η μέρα αυτή ήταν δύσκολη αλλα από αύριο πιστεύω όλα θα είναι καλύτερα.
Εχθές η μέρα πέρασε δύσκολα γεμάτη άγχος και αγωνιά για το νέο ξεκίνημα. Σήμερα όμως αισθανόμουν πολύ καλύτερα. Έκανα πολλές νέες γνωριμίες και πολλούς φίλους.
Οι πρωτες μερες κυλούσαν ευχάριστα αλλά χωρίς τίποτα το ιδιαίτερο. Κάθε μέρα τα ίδια ακριβώς πράγματα. Πλέων είχα γνωρίσει όλα τα παιδιά του σχολείου, με μερικα γνωριστήκαμε καλυτερα και γίναμε φίλοι ενω με αλλα απλά κρατήσαμε αποστάσεις. Μετά από λίγες μέρες η τότε κολλητή μου η Γεωργία μου έδειξε ποιο είναι το crash της, δηλαδή ποιο αγόρι της αρέσει. Τον έλεγαν Αχιλλέα. Δεν τον ειχα ξαναδεί, πρωτη φορα τον ειδα. Μόλις τον είδα κάτι μου έστρεψε το ενδιαφέρον προς αυτόν και ήθελα παρα πολυ να τον γνωρίσω. Ήταν πολύ όμορφος με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο. Παρόλα αυτά δεν είπα τίποτα στην Γεωργία. Εκείνη την περίοδο όλες μου οι φίλες όπου ήταν και δικές της φίλες, ασχολιόντουσαν με εκείνη και τον αχιλλεα. Εμένα καμία δεν μου μιλούσε και καμία δεν ασχολιόταν μαζί μου. Έτσι αποφάσισα να τους πω πως αυτό το αγόρι αρεσει και σε εμένα για να ασχοληθούν και λίγο μαζί μου γιατί ένοιωθα στην απέξω. Η Γεωργία είχε θυμώσει για τα καλά. Τότε όντως δεν το εννοούσα απλα το είπα για να μην είμαι στην απέξω. Πότε δεν της είπα ότι δεν ήταν αλήθεια και θα μάθετε αργοτερα το γιατί. Ύστερα τα βρήκαμε με την Γεωργία καθώς εγω δεν έδωσα και πολύ βάση σε αυτό το θέμα εφόσον δεν υσχιε κάτι τέτοιο και έκανα πως δεν συμβαίνει τίποτα. Μετά από λίγο καιρό ξεχάστηκε το θεμα. Μια φίλη μου η Μαριάννα η οποία ηθελε τον Αχιλλέα εκείνη την περίοδο και ήταν και καλά κολλητοί μεταξύ τους, με ειχε παρει μια μερα και με ειχε παει διπλα στον Αχιλλεα και ελεγε να πουν ολα τα παιδια που ηταν γυρο γυρο, ποιος ειναι ο ποιο ψηλός. Εγω τον κοίταξα και του χαμογέλασα και αρχίσαμε να γελάμε. Ήμασταν τόσο κοντά.. είχα νοιώσει τόσο υπέροχα. Ήθελα απλά να τον αγκαλιάσω και να μην τον αφήσω ποτέ. Δεν είχα ξανανιώσει ποτέ έτσι. Μετά από λίγο μου έδωσε το χέρι του για να συστηθούμε, του δίνω κγω το χέρι μου και του λέω Δανάη χάρηκα. Μου λέει Αχιλλέας και μου χαμογέλασε κοιτώντας με στα μάτια. Την ίδια στιγμή με τράβηξε η Μαριάννα γελώντας και απομακρυνθήκαμε από τον Αχιλλέα. Οι μερες κυλούσαν ο καιρός περνούσε καθώς και δεν σύμβενε τίποτα το ενδιαφέρον με εμένα και τον Αχιλλέα. Έφτασαν λοιπών τα Χριστούγεννα. Όπου την μερα της πρωτοχρονιάς μόλις άλλαξε ο χρόνος και από 2018 μπήκε το 2019 του έστειλα αμέσως ένα μήνυμα χωρίς να έχουμε ξαναμιλήσει από chat και απο κοντα μονο μια φορά και του είπα καλή χρονιά και χρόνια πολλά με πολλές καρδούλες. Δεν ξέρω τι σκεφτόμουν το μόνο που ήθελα είναι να του μιλήσω. Μου είπε και αυτός χρονια πολλα και τότε άρχισαν όλα. Αρχίσαμε να μιλάμε μέρα παρα μέρα μέχρι που μιλούσαμε κάθε μέρα όλη την ώρα. Ήμουν τόσο χαρούμενη. Μόνο αυτός μπορούσε να με κάνει χαρούμενη. Δεν είχα ξανανιώσει έτσι. Του είχα πει πολλά πράγματα για εμένα, όπως και αυτός μου είχε πει πολλά πράγματα για τον ίδιο. Είχαμε και δύο κοινά πράγματα όπου συνήθως μιλούσαμε και για αυτά. Το ένα ήταν η ζωγραφική και το άλλο το ότι και οι δύο γράφαμε στιχακια και ποιηματακια. Τα περισσότερα σχεδόν όλα θα μπορούσα να πω τα είχα γράψει για εκείνον. Και αυτός είχε γράψει αρκετά για εμένα αλλα δεν μου τα έδειξε ποτέ όπως και εγώ άλλωστε. Λέγαμε πως ήμαστε κολλητοί όμως νοιώθαμε παραπάνω πράγματα ο ένας για τον άλλον αλλα ποτέ δεν είχαμε το σωστό timing και θα καταλάβετε παρα πολυ καλά τι εννοώ στο τέλος της ιστοριαςς.. Μετά από λίγο καιρό μου έστειλε ένα μήνυμα το οποίο με έκανε τόσο άπειρα ευτυχισμένη αλλα δεν κράτησε για πολύ... Θα καταλάβετε τι εννοώ. Το μήνυμα έλεγε πως.....

Συνεχίζεταιιι, σε λιγο καιρό θα κάνω και partt 2. Σας αγαπώ πολύ ελπίζω να σας άρεσε ως εδώ η ιστορία μουυ. Αμα σας άρεσε πατήστε το αστεράκι και κάντε κάποιο σχόλιιο. Τα λεμεε σε λίγο καιρό φιλακιαα να περνάτε υπεροχαα❤❤❤ 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Always in my heart...Where stories live. Discover now