patavatsız!

84 0 0
                                    

-Melis-

"Dütdütdütdüt"

Aaaahhhh yinemi sabah oldu ya .. niye bu kadar erken kalkmak zorundayim ben ? .. sadece 2 dakikacik daha ...

Saat 7:20 !! 10 dakika icerisinde evden cikmazsam okula gec kalicam demektir.. pantolon, bluz, ceket - ah ve bavula benzeyen okul cantam.

'Bzzzzzbzzzz' -"nerdesin sen yaaaaa bogucam seni her hafta aynisi!!!"

heh al iste ayla tranvay duraginda agac olmustu yine.

"Bogcem seniii bi gün yaaa" ayla'nin sesi uzaktan bile duyuluyordu. Yerimm! Sinirlenince şivesinin değişmesine bayiliyorum.

Veee tam zilin calmasiyla siniftaydik (her hafta oldugu gibi,  neyse ..). önde hoca konuşmaya başlamıştı bile. Saçlar,  boya, makas , kesimler .. off küçüklükten beri istediğim mesleğin derslerinin bu kadar sıkıcı olmasi hic adil degil.

Telefonum nerde benim ya, en azindan facebook'da instagramm'da biraz geziniyimde gözüm gönlüm acilsin. Vaaaaaaavvvv! Ya böyle adamlar nerede yaşıyor niye etrafimda böyle birisi yok?

"Driiiiiiiiing!!" Hele şükür 3. Dersten sonra  ilk tenefüsümüz. "Kizlar hadi sigara icmeye inelim yoksa sıkıntıdan bayilicam" dedim. Selda ve Miray kolumdan tutup gülerek siniftan çıkardılar.

"Ya 19 yaşındasin şu fiyonklari takma kafana cocuk gibi" söylenmeye baslamisti yine Selda. napiyim ben seviyorum fiyonklarimi, ama yinede dediklerine biraz alınmıştım. Yinede her zamanki gibi güldüm geçtim.

Okulun bahcesine indigimizde her zaman ki gibi doluydu, çünkü başka yerde sigara icilmiyor dandik okulda. Tam karsimdaki bankta yer bosalmisti, hemen gidip oturdum. Telefonuma mesaj gelmesiyle sohbeti dinlememeye başladım,  o kadar ekrana gömülmüsüm ki, Selda nin biriyle konuştuğunu fark etmemistim bile.

"Gözlerin büyükmüş ama sanada selam veriyim bari" dedi bi erkek sesi alayci bir ses tonuyla. Bahcenin yarisi türk oldugundan kafami kaldirmadan bile bize baktiklarindan emindim. Bi dakika ya patavatsız! Sen kim oluyon da bana okulun ortasinda böyle bisey diyosun? Tam bagiracaktim ki basimi kaldirmam la affallamam bir oldu. Karsimda duran sey insan boyutunda degildi suan tam karnina bakiyordum! Birden elini uzatti ve ben yüzüne baktim. Gercekmisin sen yaaaa?? Ilk defa görmüş olmama rağmen icimde biseyler kipirdiyor sanki. Ne sacmaliyorum ben ya!

Inatci oldugum için ve onun popo'sunu daha fazla kalditmamak icin, soguk bir şekilde elimi uzattim bende ve sadece öldürücü bir bakış attıktan sonra "hööö" deyip elimi cektim.

Sinifa cikarken hala bu çocuğun kim olduğunu bilmiyordum ve nedenini bilmedigim bir sebepten dolayi merak ediyordum. Ama sinir olmuştum bi kere bu hareketinin hesabini soracaktim.

Geri kalan derslerde küçük el aynamdan gözlerime bakip bakip, kizlara gözlerimin büyük olup olmadığını sorup durdum.  Eeeeh yeter ya! 2 dakika da olusan bi olay bütün beynimi alt üst edemez Melisim ben!

Oh be son zil..

Eve giderken yarinin planini yapiyordum. Daha dogrusu yapmaya calisiyordum. Yarin çalışmam gerek.. saat 11de Firdevs hanım gelicek. Ya gözleri cok güzeldi.. Firdevs hanimin değil tabi ki, bugün kü cocugun. Adini bilmiyorum hic görmedim daha önce okulda ama gözleri gece gibi karanlıktı. Hem ürpertici hem cekici .. Melis kendine gel aptallasma. Sen bunun intikamini alicaksin! Hemde gözlerim büyük degil benim tamam mi?!

Eşekgözlü'mHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin