01

10 0 0
                                    


Хайр болгон өөр өөрийн гэсэн онцлог хийгээд дахин давтагдашгүй түүхтэй .

Одоо харин би өөрийн тэрхүү давтагдашгүй түүхээ хуваалцъя.

****************
Би " Би 5 жилийн өмнө энгийн л нэг их сургуулийн танхай охин байсан юм "

Дахи " Хаа энгийн гэнэ шүү тэр үед чам шиг тэгээд хүүхэд дээрэлхэж мөнгө татдаг эмэгтэй хүүхэд байсан юм уу . Арай өөрөөр хэлэх гээд үздээ "

Би " Тэгвэл ингэж яриагаа эхлүүлье . Сайн сонсоорой . Би ахлах сургуульд байхдаа бусдаас үнэхээр өөр байсан. Сургуулийн аль бүтэхгүй хэдтэй нийлж хүүхдүүдийг зодож мөнгө аваад л . Одоо бодохнээ үнэхээр танхай амьтан байсан юм"

****************
9 жилийн өмнө

Би " Хөөе муу новш минь чи яагаад дандаа миний дургүйг хүргэж байдаг юм .Айн!!!"

××" Би яагаачгүй шдээ . Харин хатагтай Сэха чи яах гээд хүн зодоод байдаг юм"

Би гараа дэлгээд өөр тийшээ харан " хурдхан шиг мөнгө өгөөд далд орж үз Тэжү-ши "

Тэжү мөнгө өгөнгөө надруу харан " Дахиж мөнгө авахгүй биз дээ"

Би "Чамаас л шалтгаална даа " шүдээ зуусаар ийн хэлээд байж байтал ардаас "Жу Сэха " гэх шиг болохоор нь эргэн хартал нүдний шил зүүж ном барьсан залуу " Чи Жу Сэха . Багш чамайг дуудаж байна " гэсээр дээрээс доош гүйлгэж хараад энэ ч ёстой бүтэхгүй амьтан байна даа гэсэн харцаар харан толгойгоо сэгсэрсээр явж одлоо.

Би " Энэ муу чинь одоо!!! Дараа таарах юм бол заавал алдарт Жу Сэхагийн нударганы амтыг үзүүлнэ дээ"

Тэжү " Аан наадах чинь үү . Сурагчдын зөвлөлийн дарга Жон Хусог . Чиний эсрэг туйл л гэсэн үг . Зодоон зохион , хэрүүл тэмцэл ялангуяа мөнгө татна гэж огт бүр огтоос байхгүй "

****************
Багш нарын өрөөнд

Багш " Чи ер нь хэрэг тарихаа хэзээ болих хүн бэ . Дандаа хүний чихнээс хонх уях юм аа . Дахиж чиний талаар муу зүйл сонсогдох юм бол эцэг эхийг чинь дуудах , бүр цаашлаад сургуулиас хөөх арга хэмжээ авна шүү аросо "

Би " Багшаа битгий л дээ би дахиж хүүхэд дээрэлхэхгүй ээ , харин эцэг эхийг минь битгий дуудаарай "

Багш " Тэгэхээр би чамд шийтгэл өгөх ёстой тийм биздэ " нүдээ онийлгон шүдээ сийгүүлсээр ийн хэлэх ба би юу яриад байгааг нь бараг л ойлгож байсан учраас шууд л толгой дохиж орхилоо. Тэгэхгүй бол эцэг эхийг маань дуудна гээд яршиг удаад эхэлнэ.

Багш " Чи одооноос эхлээд сурагчдын зөвлөлд гишүүнээр элсэн орж Хусогын дор орж хүмүүжнэ ойлгосон уу "

Би " За багшаа , Гэхдээ би заавал яагаад Сурагчдын зөвлөлд орно гэж , тэгээд юу хийх юм үгүй ээ би чадахгүй тэрний оронд сайн дурын ажил хийе , аль эсвэл нойл цэвэрлэе тэгэх үү " гэсээр муурны нүд гарган гуйлаа

Багш " Ха тэгж чамайг шийтгэлээс чөлөөлнө гэж байхгүй шүү . Нойл цэвэрлүүлэхээр хүүхэд дээрэлхээд өөрийнхөө оронд хийлгэчихнэ "

Би " Багшаа би тэгэхгүй дээ"

Багш " Өөр чамд хэлэх зүйл байхгүй болохоор гар . Аль эсвэл эцэг эхийг чинь дуудлаа "

Би " Багшаа би ойлгосон болохоор гарлаа "

****************



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 13, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My sassy girlWhere stories live. Discover now