פרק 20: סופי וסאם מגיעים עם תוכנית נוספת

70 10 0
                                    

"..........לא"
"אבל-" סאם ניסה לומר משהו, אך טיילר קטע אותו.
"......אני לא הולך לדייט איתה כי אני לא מאוהב בהאנה!" טיילר הדגיש.
סאם נאנח. לשכנע את טיילר להסכים למשהו היה קשה.
בינתיים, סופי ניסתה לשכנע את האנה.
".......אין סיכוי! אני לא מאוהבת בו!" האנה רטנה.
"זה לא מה שאמרת לסאם..." סופי מלמלה.
"אמרתי לסאם שאולי אני מאוהבת בטיילר!" האנה כמעט צעקה.
סופי גלגלה את עיניה. סאם והיא יצטרכו דרך חדשה כדי לשכנע את טיילר והאנה לצאת ביחד.
קצת יותר מאוחר, בשיעור הרביעי של אותו היום, סאם חשב שהשיעור יתנהל כרגיל, אבל לדבר הבא שקרה, הוא בהחלט לא ציפה.
הכל התחיל באמצע השיעור. טיילר דיבר עם סאם כרגיל, והאנה...טוב, היא הייתה עסוקה בלהקשיב לדברי המורה.
"...פפפ!!! זה ברור ששלושתם יהיו חבורה... שלושתם פשוט חבורה של מוזרים"
"...אני יודעת! הם האילם, הלסבית והיצור הלא מזוהה..."
טיילר קפא לרגע. עד עכשיו הוא הבליג, אבל כשהוא שמע את המשפט האחרון, הוא לא יכל יותר.
"מה אמרת?" טיילר שאל בקול שקט אך מאיים את הנערה שאמרה את המשפט הפוגעני.
"אתה מצוטט לשיחות עכשיו?" הנערה רטנה.
"אני זה שאמור להתעצבן עכשיו, לא את. אני רוצה שתחזרי על מה שאמרת" טיילר אמר.
"אמרתי שאתם חבורה של אילם, לסבית ו-" הנערה לא סיימה לומר את המשפט, כי טיילר החטיף לה אגרוף לפנים. הוא לא ראה בעיניים באותו רגע. כמובן שכל הסיפור הזה גרר אותו למשרד המנהל אחר כך.
"...למה עשית את זה?!" סאם שאל בזמן שהוא והאנה חיכו עם טיילר מחוץ לחדר של המנהל למתן העונש.
"היא הייתה שווה סטירה!" טיילר רטן.
"זה שהיא קראה להאנה "לסבית" ולי...אני לא נכנס לזה, לא אומר שהיא חייבת לחטוף סטירה טיילר!" סאם התעצבן.
"לא אכפת לי ממך סאם, אני יודע שאתה מתעלם מהכינויים האלה, אבל האנה לעומת זאת..." טיילר עצר את המשפט.
"...אני מה טיילר? לא יודעת להבליג?" האנה אמרה ושילבה את ידיה.
"בפעם האחרונה שמישהו קרא לך פריקית, את הרבצת לו. הנערה ההיא צריכה להגיד תודה שלא חנקתי אותה" טיילר אמר בקרירות.
האנה עמדה לומר משהו נוסף, אבל המנהל קרא לטיילר פנימה.
"אני עומד לקבל ריתוק?" טיילר שאל באדישות.
"לא" המנהל אמר בפנים חמורות סבר.
"יש-כלומר, מצטער" טיילר אמר במהירות. "אבל למה אתה מקל עליי עם העונש? להאנה נתת יומיים ריתוק" הוא הוסיף.
"...לא נתתי לך ריתוק כי זה היה המקרה הראשון שבו נהגת באלימות כלפי תלמיד אחר. לגבי האנה, אל תתעסק בזה. במקום ריתוק אני רוצה שתתנצל בפני הילדה שפגעת בה" המנהל ענה.
"להתנצל בפניה?! אם כל הכבוד אדוני, היא קראה לחברים שלי ולי בשמות גנאי! אני לא אשב ואשתוק על דבר כזה!" טיילר אמר בכעס. בדרך כלל הוא היה מדבר מעט מאוד ליד מורים, אבל הפעם הזאת הייתה שונה.
"אני מבין שניסית להגן על חבריך, אבל אלימות היא לא הפיתרון. אתה רשאי ללכת" המנהל אמר.
טיילר יצא מהחדר בפנים זעופות.
"קיבלת ריתוק?" האנה שאלה.
"לא...אבל המנהל רוצה שאני אתנצל בפני הנערה ההיא. כאילו שזה עומד לקרות!" טיילר אמר. הוא בשמחה היה מקלל עכשיו, אבל הוא פחד שהמנהל ישמע אותו מעבר לדלת.
אחר הצהריים, כשכל הבלגן עם המנהל היה מאחוריהם, סאם, האנה, טיילר וסופי ישבו בספריה להכין שיעורים יחד.
בהתחלה, היה שקט מעיק, בעיקר כי טיילר לא הפסיק לקלל חרישית.
"אולי די?! נמאס לי מהמצב רוח שלך!" סופי הייתה זאת ששברה את השתיקה.
טיילר לא ענה, הוא רק הפסיק להתלונן.
"אמ...טיילר? שכחתי משהו בחדר שלנו, תוכל להסתדר?" סאם שאל פתאום.
"...למה אתה שואל אותי את זה? אתה יודע שאני יכול להסתדר" טיילר שאל בחשדנות.
"סתם, רק רציתי לוודא" סאם אמר ופנה לצאת מן הספריה.
"גם אני שכחתי משהו בחדר!" סופי אמרה. היא יצאה עם סאם מהחדר.
לרגע, היה עוד פעם שקט.
"סאם! אתה בן זונה!" טיילר צעק לסאם מהחדר.
"נראה שהסתבכת סאם" סופי צחקה.
"סופי, את תשלמי על זה!" האנה צעקה גם כן.
"מה את אומרת, נברח?" סאם שאל בחשש.
בינתיים בספריה, האנה וסאם דיברו ביניהם.
"...אני באמת מתחיל לחשוב על לשדך בין סופי לסאם" טיילר נאנח בזמן שהוא ענה על עוד שאלה במחברת.
"הם זוג משמיים" האנה צחקה.
היום הבא, עומד להיות יותר מטורף, זה בטוח.

השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now