W szkole :
Alia choć morze poszukamy jakiegoś nauczyciela-powiedział TomekSpoko-powiedziałam
O tam jest jakiś nauczyciel choć za mną-krzyknęłam
Dzień dobry jestem Alia a to mój przyjaciel Tomek jesteśmy tu nowi
Dzień dobry jestem Martyna Wach jestem tu dyrektorką-odpowiedziała.
Wy chyba należycie do klasy 202 tam wychowawcą jest pani Ola San.Dziękujemy - powiedzieliśmy w równym momencie
Ale sie śpieszcie bo lekcja zaraz sie zacznie
Dobrze dziękujemy-uśmiechłam się miło i poszliśmy szukać sali 202
Tomek to chyba tu - ucieszyłam się że wkońcu ją znaleźliśmy po 15 minutowej lataninia po całej szkole.
Wreszcie ją znaleźliśmy-
krzyknęłam z radościAle chociasz wiemy gdzie co jest no prawie wiemy gdzie jest stołówka i gdzie są szatnie ale nie przedłużając choćmy bo lekcja się zaczeła 10 min temu. - powiedział mocno już zmęczony Tomek.
Po chwili odpoczynku Tomek zdecydował się wejść pierwszy.
(otwarcie drzwi)
Dzień dobry. - powiedzieliśmyDzień dobry a wy kim jesteście? - pani spytała się podejrzliwie.
Ja jestem Alia a to mój przyjaciel Tomek dowiedzieliśmy się że mamy być w pani klasie. Pani to Ola San? - spytałam się cicho.
Tak to ja a teraz siadajcie i wyciągajcie podręczniki.
(na przerwie)
Wreszcie przerwa myślałem że nigdy te tortury sie nie skończą.No tak ale dobrze że to ostatnia lekcja.
Ostatnia?! - zdziwił się Tomek
No tak przeciesz na grupie szkoły pisało że w 1 dzień jest tylko 1 lekcja.
To ja o tym nie wiedziałem.
No dobra choćmy do domu no ok.(W domu)
Wreszcie jestem w domu teraz moge się jeszcze 1 godzine zdrzemnąć.
A gdy wstane zrobie zadanie domowe.(Mam nadzieje że wam sie podobało)
YOU ARE READING
Podróż Marzeń
AdventureW tej książce będzie dużo przygód, zagadek. Miłego czytania.