Bende Seni Çok Seviyirum Nina'm

165 15 4
                                    

Evet bu gün Ross bizi tatile götürüyor. Merak ediyorum doğrusu. Bezi nasıl bir yere götürecek. Gerçi ona güveniyorum. Bavulum, pardon bavullarım hazır zaten. Aşağıya da indirmiştim dün. Şimdi önce bir suda gireyim. Sonra üzerini giyip Rossları beklerim.

Duştan çıktım. Saçını kurutup bir atkuyruğu yaptım. Ellerinle de hafif doğal dalgalar yaptın. Yeni kurudukları ve çok hafif nemli oldukları için güzel şekil alıyorlar.

Üzerime bir kot şort,  onun üzerine üzerinde CHILL OR  BE CHILLED yazan kısa kollu t-short geçirdim. Ayağıma da geçenlerde bana Ross'un hediye ettiği siyah, yuvarlak, sivri olmayan zımbaları olan conversi giydim. Gözume de çok şeker yuvarlak camları olan güneş gözlüğümü taktım. Kollarımın boş olması hosuma gitmedi. Bie bakalım hangi bileklikler olabilir. İşte bunlar güzel. Bileklikleri de taktım.(Nina nin giydiği kombin multimedya da)  Gözüme eyeliner çektim. Biraz da allık.  İşte hazırım. Rosslar da birazdan, hah geldiler. Demi ben aşağıya inene kadar kapıyı açmıştı. Bir tek Ross vardı ama.

"Ross! "Diye bağırıp boynuna sarildım. Yani tam yetişemiyorum ama parmak uçlarına kalkmak ve Rossun biraz eğilmesi yeterli oluyor. Jdjdjd.

"Seni çok özledim Nina. "

"Bende seni çok özledim. " Deyip yanağına ufak bir buse kondurdum.

"Rydeller nerde Ross? Arabada mı bekliyorlar?"

"Ben sana haber vermedim. Onlar gelmekten vazgeçtiler. Tatile ikimiz gidiyoruz"

"Himmmm. Peki beni nereye götüreceksin sevgilim? "Diyip ağazını yokliyayım dedim.

"Böyle küçük numaralarla benden suprizimi bozmamı beklemiyorsun değil mi 'sevgilim'. Yani sürpriz. Gidince göreceksin."

"Yaa Ross merak ediyorum tamam mı? Hem ben çatlarım meraktan. Offf. Küstüm ben sana. Hıh!" diyip çocuklaştım. O da

"Sevgilim yapma böyle. Gidince görürsün. O kadar uğarştım. Sen böyle yapınca söyleyesim geliyor ama soyliyemem. "Diyip bana sıkıca sarıldı. Ben baştan sarılmadım. Bana ne? Trip atıyoruz burada değil mi?

"Ama Nina'm yapma böyele. "

Diyince benim direncim kırıldı ve bende sıkı sıkı ona sarılsdm.

"Ben seni çok seviyorum yaaa! "

"Bende seni çok seviyorum Nina'm." Diyip bir öpücük kondurdu saçlarıma.

  Canım yaa onu çok seviyorum. Ama şimdi merak da ediyorum. Bir ay boyunca ikimiz kalacağımz icin de heyecanlıyım. Reydell gelmediği için biraz üzüldüm. Ona sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bu çocuk var ya bana tüm duyguları aynı anda yaşatıyor.
İşte yeni bölüm. Imarım beğenirsiniz.
Öpüldünüz.

Şansın DönüşüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin