2. Kez mi sıçıyordum şuan?
Gerçekten kızlara neden Jin'i örnek verdiğimi açıklamam gerekiyordu ama ben de bilmiyordum ki. Kendimle ilgili şüphelerim vardı ve bunları nasıl ortaya serebileceğimi bilmiyordum. Neyse ki beni Rosé kurtardı.
"Unnie, onu bunu boşver de Jin yeni story atmış Instagram'a. Seninle birlikte onlara bakalım mı?"
"Gerçekten mi? Yanında birileri var mı? Nasıl bir poz vermiş?" diye diye gitti Jisoo.
Zor yırtmıştım. Ayrıca Jisoo'yu atlatmak bu kadar kolay mıydı? İşte 'Aşk insanı tepetaklak eder.' diye buna derler.
Yalnız bizim Chae neden beni kurtardı ki? Bunu kesin olarak sormalıyım. Tam ona mesaj atacağım derken Rosé bana mesaj attı.
My Roseanne 💕:
Pişt
Gece yarısı salona gel, konuşmamız lazım.
Ben de sana yazacaktım.
Ha bir de gelirim.
My Roseanne 💕:
Tamam o zaman, kapa da bir şeyler olduğunu anlamasınlar.
Tamamdır.
Telefonu kapatıp zamanın geçmesini bekledim........................................
Gece yarısı olmuştu ve herkes yataklarına gitmişti. Tabii ki Rosé'yle ben hariç. Derken Rosé yanıma geldi.
"Merhaba Jen. Büyük ihtimal neden seni kurtardığımı soracaksın."
"Aynen öyle."
"Çünkü aslında senin-"
"Bir şeyleri anlamak için zaman kazanmanı istedi." dedi Lisa. O sırada karşımızda duran Jisoo ve Lisa'ya büyük şaşkınlıkla bakıyorduk.
Jisoo "Jennie, bunu bize diyebilirdin. Biz senin dostlarınız."
"Sizi daha emin bile olamadığım bir konuda rahatsız etmek istemedim."
"Daha emin olamadığın konular bile olsa biz dostuz Jen. Asla bundan bir rahatsızlık duymayız." dedi Lisa.
"Biliyorum... Çok özür dilerim kızlar!" dedim ve grup sarılması yaptık.
"Şimdi bize her şeyi anlat Jennie. Hislerini, düşüncelerini, kısacası her şeyini anlat. Gerçekten ondan hoşlanıyor musun öğrenelim bakalım." dedi Lisa.
"Öncelikle ona bakarken çok olmasa da azıcık utanıyorum. Onu adeta çok güzel bir sanat eseri olarak görüyorum. Ama bir yandan da bunların yeni şeyler olduğu için kalıcı olup olmadığından emin değilim. Şimdi, siz ne düşünüyorsunuz?"
"Bunlar senin kafanı gerçekten çok karıştırmış anlaşılan. Senin zamana ihtiyacın var. Eğer bu konuda bir şeyler hakkında emin olursan, lütfen bize bildir." dedi Jisoo.
"Aynen öyle Jendeuk." dedi Rosé.
"Dediğiniz gibi kendime biraz daha dikkat edeceğim. Kendimi biraz daha tanıdıktan sonra size rapor ederim, merak etmeyin. Yalnız şimdi uyumazsak sabah çok acı çekeceğiz, bilginiz olsun." dedim. Hepimiz gülmeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Advantage More // JenMin
Подростковая литератураJimin: Beni ne diye kaydettin? Jennie: Sümüklü Çemen?