Čo to vlastne to šťastie je ?
· Šťastie je spokojnosti so , , ktoré pociťujeme ako , spokojnosť, povznesenie; taký stav , ktorý zodpovedá najväčšej vnútornej spokojnosti s podmienkami vlastného bytia, plnosti a pochopeniu života a uskutočneniu jeho ľudského poslania. Šťastie je splnenie , dôsledok plného rozvinutia ľudských možností. K šťastiu patrí prvok náhody, ktorý často prichádza ako dar.
· Šťastie je komplexný zážitok radosti s ohľadom na vyplnenie nádejí, prianí, očakávaní, ich zjednotenie s človekom samým a ich vedomé prežívanie; stav vnútorného pokoja, spokojnosti s vlastným životom. Šťastie vystupuje ako cieľ ľudskej a , jeho dosiahnutie sa stáva . Môže vystupovať ako najvyššie dobro, ktorého dosiahnutie je možné prostredníctvom , , , , a pod.
WIKIPEDIA
Nooooooooooooooo
Podľa mňa sa človek, ktorý toto písal sa šialene mýlil.
ŠŤASTIE nie je len pocit, je to niečo čo by mal cítiť každý. Keď to človek necíti tak sa nedá povedať že to je človek.
Každý človek mladý, starý, pekný, škaredý, tučný či chudý nech už vyzeráš akokoľvek , nech si ktokoľvek jednoducho raz v živote cítiť musíš. Taktiež to nebude pocit blaha a spokojnosti každý človek cíti šťastie úplne inak, preto ti nikto nikdy nepovie ako sa to prejaví . Šťastie musíš cítiť sám.
Každý má pocit šťastia inokedy.
Niekto je šťastný keď si ľahne do postele, keď je zo svojimi najbližšími, keď je s frajerkou alebo keď pozerá svoj obľúbený film.
Ja som šťastný stále i keď sa to tak nemusí zdať. Snaha byť šťastný je vždy iná, no mňa najviac robia šťastným ľudia. Zdá sa to možno úplne ako hlúposť ale moje najväčšie šťastie je šťastie iných.
Nie každý chápe tento môj stav, preto si niektorý myslia že to naivný, že je to úplne zbytočné a že si na to zbytočne deriem nervy, peňaženku či strácam nad tým môj drahocenný čas ,ktorý sa dá využiť aj inak.
No prečo by som mal robiť to čo hovoria iný. Ja budem robiť to čo ma bude robiť šťastným a nech kvôli tomu ostanem kľudne aj na mizine, mne bude stačiť ten pocit blaha ako by to povedala samotná WIKIPEDIA.
Jednoducho mne stačí ak bude šťastný niekto koho mám rád, niekto na kom mi záleží ja mu viem v jeho ceste za šťastím pomôcť.
Toto je pre mňa šťastie , aké je to tvoje?
To tvoje spoznáš iba tak že ho budeš robiť alebo žiť stále nech si kdekoľvek, s kýmkoľvek a akokoľvek ................