Hanna 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗋𝖾𝗆𝖻𝗅𝗂𝗇𝗀. 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭. 𝘐 𝘤𝘢𝘯𝘵 𝘣𝘦𝘭𝘪𝘦𝘷𝘦 𝘪𝘵. She 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋𝗌𝖾𝗅𝖿. She 𝗐𝖺𝗌 in her 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗎𝗇𝗂𝖿𝗈𝗋𝗆. 𝖠 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝖿𝗅𝗈𝗐𝗒 𝗌𝗄𝗂𝗋𝗍, 𝗐𝗁𝗂𝗍𝖾 𝖻𝗅𝗈𝗎𝗌𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗅𝖺𝖼𝗄 𝖻𝗅𝖺𝗓𝖾𝗋 𝗈𝗏𝖾𝗋. Hanna 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗐𝖺𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌. She 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖻𝖾 𝖺 𝗃𝗎𝗇𝗂𝗈𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒. Hanna 𝗆𝗈𝗆 𝗈𝗋 𝖽𝖺𝖽 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽𝗇'𝗍 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗈 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝖺𝗅𝗄. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗋𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗀𝗈𝗇𝗇𝖺 𝖻𝖾 𝗅𝖺𝗍𝖾 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖽𝖺𝗒.
𝖤𝗏𝖾𝗇 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁 𝗌𝗁𝖾 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖾𝗑𝗉𝖾𝗋𝗂𝖾𝗇𝖼𝖾𝖽 𝗁𝗂𝗀𝗁𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅, 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗌𝗍𝗂𝗅𝗅 𝗏𝖾𝗋𝗒 𝗌𝖼𝖺𝗋𝖾𝖽. 𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗀𝗂𝗋𝗅𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝖻𝗈𝗒𝗌 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗆𝖾 𝗉𝖺𝗍𝗁 𝖺𝗌 𝗁𝖾𝗋. 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗐 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗂𝗇 𝗏𝗂𝖾𝗐, 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗋𝖾𝗆𝖻𝗅𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗆𝗈𝗋𝖾. 𝘏𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘨𝘰.
𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗌𝗈 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝗅𝖺𝗍𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝗆𝖺𝖽𝖾 𝗂𝗍 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅'𝗌 𝖻𝗂𝗀 𝗈𝗉𝖾𝗇𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗈𝗋𝗌 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗂𝗇 𝗍𝗂𝗆𝖾. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽. 𝘚𝘰. 𝘔𝘢𝘯𝘺. 𝘗𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦. 𝖳𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝗀𝗋𝗈𝗎𝗉𝗌, 𝖼𝗋𝗈𝗐𝖽𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝖺𝗂𝗋𝗌 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝖾𝗏𝖾𝗋𝗒𝗐𝗁𝖾𝗋𝖾. 𝖲𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝗀𝗋𝖺𝖻𝖻𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗅𝖽𝖾𝗋. 𝖳𝖾𝗋𝗋𝗂𝖿𝗂𝖾𝖽, 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗃𝗎𝗆𝗉𝖾𝖽.
"𝖪𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇!" 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺 𝖿𝖺𝗆𝗂𝗅𝗂𝖺𝗋 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 𝗁𝗈𝗅𝗅𝖺𝗋𝖽. 𝖨𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗁𝖾𝗋 𝖻𝖾𝗌𝗍𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽, 𝖫𝗂𝗌𝖺. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗎𝗀𝗀𝖾𝖽 𝖫𝗂𝗌𝖺, 𝗁𝖺𝗉𝗉𝗒.
"𝖫𝗂𝗌𝖺! 𝖨 𝗆𝗂𝗌𝗌𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁!" 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖾𝗑𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝖾𝖽. 𝖲𝗁𝖾 𝗅𝖾𝗍 𝗀𝗈 𝗈𝖿 𝖫𝗂𝗌𝖺. 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗊𝗎𝗂𝖼𝗄𝗅𝗒 𝗉𝗎𝗅𝗅𝖾𝖽 𝗈𝗎𝗍 𝖺 𝖼𝗋𝗎𝗆𝖻𝗅𝖾𝖽 𝗉𝗂𝖾𝖼𝖾 𝗈𝖿 𝗉𝖺𝗉𝖾𝗋.
"𝖢𝖺𝗇 𝗐𝖾 𝖼𝗈𝗆𝗉𝖺𝗋𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌?" 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖾𝗍𝗁𝗎𝗌𝗂𝖺𝗌𝗍𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗈𝗎𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝗉𝗂𝖾𝖼𝖾 𝗈𝖿 𝗉𝖺𝗉𝖾𝗋.
𝖨𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽:기간 1- 𝘔𝘢𝘵𝘩
기간 2- 𝘌𝘓𝘈
기간 3-𝘌𝘓𝘈
기간 4-𝘚𝘰𝘤𝘪𝘢𝘭 𝘴𝘵𝘶𝘥𝘪𝘦𝘴
기간 𝟧-𝘓𝘶𝘯𝘤𝘩
기간 6-𝘈𝘳𝘵
기간 7-𝘎𝘺𝘮
기간 8-𝘚𝘤𝘪𝘦𝘯𝘤𝘦
기간 9-𝘚𝘵𝘶𝘥𝘺 𝘏𝘢𝘭𝘭"𝗈𝗁... 𝖶𝖾 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖦𝗒𝗆 𝗍𝗈𝗀𝖾𝗍𝗁𝖾𝗋.." 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖿𝗋𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖿𝗋𝗈𝗐𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅.
"𝖨'𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒 𝖫𝗂𝗌𝖺.. 𝖬𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗐𝖾 𝖼𝖺𝗇 𝗁𝖺𝗇𝗀 𝗈𝗎𝗍 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅?" 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽, 𝗌𝗁𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺 𝗅𝗂𝗍𝗍𝗅𝖾. 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗇𝗈𝖽𝖽𝖾𝖽. 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘢 𝘨𝘳𝘦𝘢𝘵 𝘥𝘢𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘥𝘢𝘺 𝘰𝘧 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭, 𝘩𝘶𝘩?
𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝗀𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝗈𝗇 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖼𝗁𝗈𝗈𝗅 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗌𝗈 𝗆𝗎𝖼𝗁 𝖿𝗎𝗇. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝗉𝖺𝗇𝗂𝖼𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾. 𝖲𝗁𝖾 𝖽𝗂𝖽 𝗇𝗈𝗍 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗐𝗁𝗈 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌𝖾𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗉𝗋𝗈𝖻𝖺𝖻𝗅𝗒 𝖽𝗂𝖽 𝗄𝗇𝗈𝗐, 𝖻𝗎𝗍 𝗆𝖺𝗒𝖻𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝖽𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗆𝗈𝗋𝖾 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗈𝖿 𝗁𝗈𝗐 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗁𝖺𝖽 𝖻𝖾𝖾𝗇? 𝖲𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝖼𝖺𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗁𝖾𝗋 𝖾𝗒𝖾, 𝖺 𝗍𝖺𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖻𝗈𝗒. 𝖧𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌, 𝗍𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗆𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝖻𝖾, 𝗁𝗂𝗌 𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝗋. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗄 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽.
"𝖸𝗈𝗎 𝗄𝗇𝗈𝗐! 𝖨 𝗋𝖾𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗍𝖾 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖾𝖽, 𝖡𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝖼𝗍𝗎𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗋𝖾𝖺𝗌𝗈𝗇 𝗍𝗈 𝗂𝗀𝗇𝗈𝗋𝖾 𝗆𝖾," 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍.
"𝖨 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝗁𝗂𝗆!" 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗐𝗁𝗂𝗌𝗉𝖾𝗋𝖾𝖽. 𝖲𝗁𝖾 𝖻𝗅𝗎𝗌𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗐𝖺𝗒 𝖾𝗆𝖻𝖺𝗋𝗋𝖾𝗌𝗌𝖾𝖽. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗈𝗄 𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖾𝖺𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝗌𝗌𝗂𝗀𝗇𝖾𝖽 𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝗋. 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝖿𝗈𝗅𝗅𝗈𝗐𝖾𝖽, 𝗍𝖾𝖺𝗌𝗂𝗇𝗀 𝗁𝖾𝗋 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝖺𝗇𝖽𝗌𝗈𝗆𝖾 𝖻𝗈𝗒 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗌𝗁𝖾 𝗁𝖺𝖽 𝗌𝖺𝗐.
𝖠𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝖺𝗌 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝖽𝗈𝗇𝖾 𝗌𝗁𝖾 𝖼𝗅𝗈𝗌𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝗅𝗈𝖼𝗄𝖾𝗋 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺𝗅𝗅 𝗈𝖿 𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗍𝗎𝖿𝖿.
"𝖡𝗒𝖾 𝖪𝗂𝗍𝗍𝖾𝗇!" 𝖫𝗂𝗌𝖺 𝗌𝗁𝗈𝗎𝗍𝖾𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝗐𝖺𝗏𝖾, 𝗐𝖺𝗅𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗒. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝗆𝖺𝗍𝗁. 𝖲𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍 𝗂𝗇𝗌𝗂𝖽𝖾 𝖺𝗆𝖽 𝗌𝖺𝗍 𝗂𝗇 𝖺 𝗐𝗈𝗈𝖽𝖾𝗇 𝖼𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗆𝗂𝖽𝖽𝗅𝖾. 𝖯𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝗁𝖾𝗋, 𝗉𝗅𝖾𝗇𝗍𝗒 𝗈𝖿 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾. 𝖠 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗌𝖺𝗍 𝗇𝖾𝗑𝗍 𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗀𝖺𝗏𝖾 𝖺 𝗌𝗈𝖿𝗍 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗇𝗈𝖽. 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽 𝖻𝖺𝖼𝗄.
"𝗁𝗂, 𝖨𝗆 𝖩𝖺𝗇." 𝖳𝗁𝖾 𝗀𝗂𝗋𝗅 𝗌𝗎𝖽𝖽𝖾𝗇𝗅𝗒 𝗌𝖺𝗂𝖽. 𝖧𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗈𝗋𝗍 𝗁𝖺𝗂𝗋 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍𝗅𝗒 𝗌𝗁𝖺𝗉𝖾𝖽 𝗁𝖾𝗋 𝖿𝖺𝖼𝖾.
"𝖨 𝖺𝗆 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺, 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝖺 𝗉𝗅𝖾𝖺𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗍𝗈 𝗆𝖾𝖾𝗍 𝗒𝗈𝗎." 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗋𝖾𝗉𝗅𝗂𝖾𝖽.
𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾𝖽. 𝖩𝖺𝗇 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗂𝖼𝖾.
"𝗐𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖻𝖾 𝖿𝗋𝗂𝖾𝗇𝖽𝗌?" 𝖩𝖺𝗇 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽.
"𝗈𝖿 𝖼𝗈𝗎𝗋𝗌𝖾!"
𝖥𝗈𝗋 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗆𝗂𝗇𝗎𝗍𝖾𝗌, 𝗍𝗁𝖾𝗒 𝗍𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝖺𝖻𝗈𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀𝗌. 𝖳𝗁𝖾𝗇, 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝖾𝗋 𝗐𝖺𝗅𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇.
"𝖶𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖼𝗁𝗂𝗅𝖽𝗋𝖾𝗇! 𝖨 𝖺𝗆 𝖬𝗋. 𝖪𝗂𝗆! 𝖨𝗍'𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗍𝖾𝖺𝖼𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗒𝖾𝖺𝗋!" 𝖧𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 𝖻𝗂𝗀 𝗌𝗆𝗂𝗅𝖾.
𝖳𝗁𝖾𝗒 𝖺𝗅𝗅 𝗁𝖺𝖽 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝗈𝗎𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾𝗌 𝗂𝗇𝖿𝗋𝗈𝗇𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌. 𝖳𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝗂𝗋𝗌𝗍 𝖺𝗌𝗌𝗂𝗀𝗇𝗆𝖾𝗇𝗍. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗈𝗇𝖾.
"𝖸𝗈𝗎𝗇𝗀 𝗅𝖺𝖽𝗒?" 𝖧𝖾 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝗅𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗍 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺.
𝘚𝘩𝘪𝘵!
"𝗈- 𝗈𝗁... 𝖨𝗆 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺. 𝖸𝗎." 𝖲𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗍𝗎𝗋𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗋𝖾𝖽 𝖺𝗌 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗄𝗂𝖽𝗌 𝗅𝖺𝗎𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗍 𝗁𝖾𝗋. 𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝗌𝗂𝗀𝗁𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗎𝗇𝗄𝖾𝖽 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝗁𝖾𝗋 𝖼𝗁𝖺𝗂𝗋. 𝖳𝗁𝖾 𝖻𝖾𝗅𝗅 𝗋𝖺𝗇𝗀 𝗌𝗈𝗈𝗇 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗍𝖺𝗍𝖾𝖽 𝗍𝗁𝖾𝗂𝗋 𝗇𝖺𝗆𝖾𝗌.
𝖢𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖼𝗅𝖺𝗌𝗌 𝗌𝗁𝖾 𝗐𝖾𝗇𝗍.
"𝖧𝗂 𝖬𝗒 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗌..!"
"𝖧𝖾𝗅𝗅𝗈 𝖢𝗅𝖺𝗌𝗌 𝖨𝗆..!"
"𝖶𝖾𝗅𝖼𝗈𝗆𝖾 𝖻𝖺𝖼𝗄 𝖪𝗂𝖽𝗌 𝖨𝗆!"
𝖧𝖺𝗇𝗇𝖺 𝖺𝗅𝗋𝖾𝖺𝖽𝗒 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗐𝗁𝖺𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖼𝗈𝗆𝗂𝗇𝗀.
𝘖𝘩 𝘭𝘶𝘯𝘤𝘩 𝘱𝘭𝘦𝘢𝘴𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘦!
YOU ARE READING
「 𝕃𝕠𝕧𝕖 𝕞𝕖 」𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘰𝘯!
RomanceIt was Hanna Lockhart's first day of Junior year of highschool. Obviously, it was shitty throughout the whole first half of the day. This was until she meets 𝘩𝘪𝘮. Minho Yu. He was a beautiful, attractive guy that everyone would die for. He wasn't...