Alo umut bey iyi günler buyurun .
Polis arıyor alo umut bey şey ablanızın arabası ormanın kıyısın da kapalı bir şekilde bulundu için de çantası da var tamam ben hemen geliyorum .Ne oldu aşkım bi haber mi var evet galiba aşkım arabası nı bulmuş lar öyle mi hadi hayırlısı bakalım ben çıkıyorum tamam aşkım sen kardelen annem lere haber et aşkım tamam canım hadi çık sen umut dikkat et kendine merak etme bula caz ablamı.
Hadi bakalım hayırlısı aşkım ya .
Umut bey bu ablanıza ayıt dimi evet onun arabası telefon var çantasın da .Ozaman bu yakın yerler de bi ev de ,ya da bir barınak dalardır ..
Abi bulalım artık çok geç olma dan .
Tamam umut sen merak etme bula caz ablanı tabi geç kalmaz sak peki sen bu adam ı bize tarif edebilir misin evet oğlum gel bir robot resmi yapın demişti .
Evet bu demiştim anladım hadi herkes bir yere dağılıp bakacak sen benim le gel umut bak kendi başına bir şey yapmaya kalk ma tamam .Tamam merak etmeyin siz ama ben bir yere gitmem ............
Alper ne var o poşet ler de ne kadar merak lısın aşkım ya midemi bulandırıyorsun alper bırak beni bak aşkım benim eski karım beni aldat mıştı .
Ve o yüzden siz bütün kadınlar aynısınız ben sana ne yaptım alper ne fark eter canım sonuç da .Sen de aynı sın , demişti bana sonra yukarı çıktı .
Ama benim ellerim kelepçeli bir şekilde de yim ve sanırım yolun sonuna gelmiştim ..
Ve yukarı dan ses geliyor du .
Yine geliyor du çok korkuyordum.
Bu sefer elin de kocaman bir bıçak vardı .Alper o ne aşkım bu senin için neden bunu bana yapıyor sun alper önce senin güzel yüzünden mi başla sam acaba ne dersin o güzel yüzüne yazık olacak ama artık senin talihsiz olman benim karşıma çıkmış olman dı .
Ama korkma canını yakmadan ve seni yavaş yavaş öldüreceğim .
Sen tam bir pislik seri katilin tekisin psikopat beni bırak .Çok geç aşkım .........
Komiserim söyle abi bu geçen sene karsını doğra yan ve kadınların ırzına geçen bir seri katil .
Demek o bu işimiz çok zor ne oluyor neden işiniz zor yani ablam bi seri katilin elinde öyle mi ya ona bir şey yaptıysa merak etme her bir yanda polisleri miz var kurtarmak için her şeyi .
Yapa caz hadi hava karar mak üzere abi ne oldu orda bi ışıkları yanıp sönen bir ev var tamam gidelim ama çok ilginç bir evdi .
Ve oldukça da korkunç tu .
Umut özellik le sen bak bizim le kal tamam çok tehlikeli olabilir .
Tamam ah ablam buldum seni .Alper yapma önce şu iğne yi yapmak zorunda yım canım senin fazla acı çekmeni istemem hayır yapma ne olur evet iğneyi yaptık biraz dan uyuşma olacak ve canın yanmaya cak .
Allahım bir mucize olsun derken umut u görmüştüm camdan ve bana sus diye işaret yapıyor du .
Biliyor dum beni bulacağını .
Sonra tam beni yüzümü kesmeye kalkar ken umut alpere arkadan kafasına bir şey ile vurmuş tu .Sonra ablam geldim korkma sen umut geldin ablam tamam seni şimdi çözmek için bir şey bulacam gitme umut gelecem abla ve alper uyanıyor du, hayır cesur kardeşin varmış ama yazık olacak hayır dokun ma ona pislik umut gelme ah umut hayır ne yaptın ona sonra bi silah sesi geldi tam zamanın da polisler di o pisliği vurmuş lar dı ...umut canım abla iyi misin sen iyim sen başın nasıl oldu canım iyi kanıyor boşver hadi gidelim buradan gelin lütfen iyi misin iz .
Evet ne kadar iyim desem de .Yine içimde hep o pislik kalacaktı aklımda abla iyisin dimi biliyor dum beni bulacağını biraz daha geç kalsaydınız beni de kesecek di .
Nasıl buldunuz beni arabanı bulduk .
Önce hadi gidelim abla umut başın kanıyor yok bir şeyim abla annem ler seni merak ediyor gidelim .Artık kabus bitmişti benim için tabi kimseye güvenmek te demiştim.
Kendime...............................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşiret kızı!?
Teen Fiction" O Adamla evleneceksin dedim sana Kumru!!!" dedi babam o an gözlerimin kaydığnı hissettim şu zamana kadar herşeye göz yumdum okuma dediler okumadım ama bu kadarıda fazla tüm cesaretimi topladım ve"ne derseniz yaptım kızınız değil köleniz yaptınız...