Az utolsó órámon ültem. Már csak fél óra választott el attól, hogy elkezdődjön a nyári szünet. Az a nyári szünet amit tökéletesre terveztem. Szó szerint megterveztem. Minden napot. Amint vége az órának a legjobb barátnőmmel Oliviával és a pasimmal Jackel moziba megyünk. Holnap pedig indulunk is le a közeli strandra Beachrool-ba. Már hónapok óta ezt a nyarat tervezem. Írtam egy iszonyú hosszú listát azokról a dolgokról amiket ezen a nyáron fogyok csinálni. Ugyanis másodikos vagyok. Vagyis ott végzek. Ami azért szuper mert sem a kezdeti "csak jó benyomást keltsek a tanároknál" hajtás sem a végső "Jézusom jövőre érettségi!" pániktól nem kell tartanom. Végre egy szabad nyár. Amikor nem a tankönyveim fölé görnyedve kell magolnom, hanem végre bulizhatok. Két és fél hónapon át.
Az órát szugerálva pusztán a gondolatommal próbáltam felgyorsítani az időt. A matektanárunk még mindig vadul magyarázva oldotta meg előttünk az egyik másodfokú egyenletet. Csak tudnám miért. Hiszen már senki nem figyelt. Még Roze Mcnoice, az osztály stréberje is a pad alatt irogatott valakivel. Már csak pár másodperc. És szabad leszek. Elkezdődik életem nyara!
Három...
Kettő...
A csengő hangos csörgése véget vetett a borzalmas órának és a diákok visítva egymást lökdösve rohantak kifelé. Az épület előtt állva Oliviára és Jackre vártam.
-Helló Bébi! - karolt át Jack. A szokásos bördzsekijét viselte és rágót csattogtatott. Napszemügét feltéve átkarolta a nyakam és nyálas csókot nyomott a számra.
Olivia lépett ki letolva a szemére márkás napszemüvegét. Félelmetesen rövid shortot és haspólót viselt. Derékig érő szőke haját copfba fogta. Sokan mondják, hogy nem tartozom közéjük, hogy nem illek bele a társaságukba.
Vállalattig érő barna hajam volt enyhén hullámos. Nyáron kicsit kijöttek a szeplőim az orrom körül alacsonyabb voltam mint Olivia de nem sokkal. Vékony derekam volt de az előnyös részeim sem voltak nagyok bár kicsik sem. Igazából egy teljesen átlagos lány voltam. Míg a barátaim ezzel ellentétben úgy néztek ki mintha most léptek volna ki a Tengerparti tinimoziból.
-Hé, Avery! - ölelt át Olivia.
-Szia Liv! - köszöntem neki - akkor mozi?
-Ó, sajnos nem mehetek a szüleimmel ebédelek.
-Ó! - bigyesztettem le a számat - Jack?
-Télleg'! Én meg a haverokkal ütközöm. - nézett le rám szomorúan.
-Klassz...
Hát igen, a nyaram már most nem úgy alakult ahogy akartam.
Hazaérve éppen a szobámba mentem volna filmezni mikor anyuék utánam szóltak.
-Avery drágám ne menny még föl! Beszélnünk kell!
Jaj ne! "Beszélnünk kell" Nem értem. Pedig időben hazaértem, nem kaptam rossz jegyet, nem keveredtem bele semmibe, és nem is hívtam át senkit anélkül, hogy anyut meg ne kérdeztem volna. Mégis mint egy kutya aki tudja, hogy rosszat csinált behúzott végtagokkal léptem be a nappaliba.
-Igen?
-Ülj le kérlek! - mutatott apu az egyik fotelünkre. Ó, jaj nagy a baj! Még le is kell ülnöm?
Helyet foglaltam a fotelben és apuékra néztem.
-Tehát, ugye tudod, hogy anyáddal mi sokszor el szoktunk utazni. El kell utaznunk. Üzleti ügyben. - bólintottam amolyan "És?" szerűen - Ez van sajnos most is. Ki kell mennünk Európába.
Szinte hallottam ahogyan leesik egy nagy kő a szívemről.
-Ja, ennyi? Miattam igazán nem kell aggódnotok. - legyintettem - Amúgy is megterveztem az egész nyarat úgyhogy nyugi. Egy két hét? Pff! Semmi gond!
-Az az igazság, hogy egy egész hónapra elmegyünk. És nem vagyunk benne biztosak, hogy te ezt nem használod ki arra, hogy éjjel nappal piálj és drogozz.
Leesett állal bámultam anyára.
-Komolyan? Ti azt hinnétek ezt csinálnám? - akadtam ki.
-Magadtól nem biztos! De az az agyatlan Jack bármire rávesz téged. Éppen ezért nyári táborba küldünk! - jelente ki ellentmondást nem tűrő hangon apa.
-Ne! Ezt nem csinálhatjátok velem! Mindent megterveztem! És amúgy is utálom a táborokat!
-De ez egy jó kis tábor lesz! Van medence meg minden! Jól fogod érezni magad! Most pedig menj és pakolja össze holnap 11kor indul a vonatod.
A könnyeimmel küszködve felcsörtettem a szobámba és becsaptam az ajtót.Sziasztok Babók!
Az előző könyvem nem tetszett annyira nektek és nekem sem igazán úgyhogy letöröltem.
(Nyugalom a "Több mint mostohatesó?" fönt maradt)
Úgyhogy ez az új! Ha tetszik jelezzétek és akkor hozom a második részt!
Puszi!💗
YOU ARE READING
A kedvenc nyaram ✔
RomanceBefejezett (nem lesz második része) . 🌞🌞🌞 Egy borzalmas nyárnak indult. Annyi féle tervem volt. Bulik, filmezések, kirándulások. Aztán pedig anyáék egyszer csak bejelentik, hogy nyári táborba kell mennem. És hirtelen min...