כשטיילר הלך ליועצת, הוא די הופתע לראות את סאם והאנה עומדים ליד החדר. "מה אתם עושים פה?" הוא שאל.
"מה שאתה עושה, מקבלת יעוץ?" האנה גיחכה. זאת הפעם הראשונה שהיא הלכה ליועצת, וזה הכניס אותה ללחץ די גדול.
סאם עמד לומר משהו, אבל בדיוק היועצת קראה להאנה להיכנס פנימה.
"פעם ראשונה שאת פה, נכון?" היועצת שאלה וחייכה מעט.
האנה הנהנה. "כן... האמת שרציתי לדבר איתך על מישהו ספציפי...אני די בטוחה שיש לי קראש עליו, אבל אני לא רוצה להרוס את מערכת היחסים שיש לי עם האדם הזה" היא אמרה בביישנות.
היועצת חשבה לרגע. "אני מניחה שהאדם הזה הוא חבר קרוב שלך. אני חושבת שכדאי שתגידי לו איך את מרגישה לגביו, אם לא תנסי לא תדעי מה הוא מרגיש כלפייך"
"זאת הבעיה...אני מפחדת שהוא לא מרגיש את אותו הדבר, ואז זה סתם יביך את שנינו יותר" האנה מלמלה.
"אבל עדיף לספר לו את זה מאשר לשמור בבטן את מה שאת מרגישה" היועצת אמרה ברכות.
האנה פלטה גיחוך. "אני די בטוחה שטיילר רואה אותי רק בתור חברה טובה וזהו" היא הסמיקה מעט כשאמרה זאת.
אחרי הפגישה של האנה, הגיע תורו של טיילר להיכנס פנימה.
הדבר הראשון שהוא אמר היה: "אני מפחד שיש לי קראש על מישהי, ואני לא ממש מתלהב מהרעיון"
היועצת נאנחה חרישית. זה לא עומד להיות פשוט בכלל.
"המישהי הזאת היא... חברה קרובה שאתה לא רוצה להרוס את החברות שיש לכם?" היועצת שאלה.
טיילר הנהן. "בהתחלה די הכחשתי את זה... אבל אני מפחד מזה שהיא לא תרגיש את אותו הדבר..." הוא מלמל.
"......אז תגיד לה שיש לך רגשות כלפיה" היועצת אמרה.
"יש לי הרגשה שהאנה לא מרגישה את אותו הדבר...אם היא תדחה אותי זה יהיה מוזר לשנינו" טיילר אמר במבוכה.
אחרי זה הגיע תורו של סאם.
"האנה וטיילר מעצבנים אותי! זה כל כך שקוף ששניהם מאוהבים" סאם רטן.
"...אף אחד מהם לא מוכן להודות באמת?" היועצת שאלה.
"בדיוק! הצלחתי לארגן פעם אחת דייט בין האנה לטיילר, אבל בפעם השניה זה נהרס..." סאם נאנח.
"אני יודעת שיש לך כוונות טובות, אבל אל תדחוף אותם להודות ברגשות שלהם. זה יגיע בסופו של דבר" היועצת אמרה.
סאם נאנח, הוא ידע שהיועצת צודקת, ושעליו להתאזר בסבלנות עד שהאנה וטיילר יהיו חכמים מספיק בשביל להודות באמת. חבל שקל לומר, אבל קשה לעשות
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...