Ahoj já jsem Šárka, je mi 16 let a chodím na střední školu.
Každé ráno vstávám v 5:00 abych stihla dojít k mému koni dát mu seno a pustit ho do výběhu, pak jdu zase domů abych se stihla připravit jít do školy. Škola mi začíná v 7:30 a končí v 15:15 domů většinou přijedu v 15:45 - 16:00.Hned co přijedu domů jdu za mojim milovaným koněm Diablem. Diabla mám od svích 4 let je to můj miláček. Skoro každý den beru Diabla na jízdárnu ale jen když je opravdu krásné počasí vezmu ho na vyjížďku, to on má opravdu rád.
Vždy když dojezdím tak jdu Diabla odtrojit a dát ho do boxu. Potom mu dám seno, granule+ oves a nějaké ty pamlsky. Jdu domů dát si konečně po celém dni jídlo, nejraději si dávám křupinky s mlékem a k tomu nějaké to ovoce. Jakmile si dojím své jídlo jdu nahoru do svého pokoje si udělat úkoly.Podomácích úkolech jdu vždy do sprchy a spát. Jenže teď to bylo jiné šla jsem do sprchy jako obvykle jenže pak se to zvrtlo. Vylezla jsme ze sprchy a vidím že od stáje kde je Diablo odjíždět nějaké auto neviděla jsem barvu a ani kdo ho řídil, tak jsem šla za mamkou do kuchyně a zeptala jsem se jí jestli to byl táta ale ona řekla že ne, že táta je až do zítra v práci. Řekla jsem teda mámě že od stáje odjíždělo nějaké auto ale nevím čí to bylo.
Máma mi řekl :„jojo to byl asi pan Trávníček přivezl nám oves“ tak já jsem se jen zamyslela a kívla jsem hlavou a zase jsem odešla zpět do pokoje. Šla jsem spát ale pořád jsem přemýšlela kdo by to mohl být, i když mi máma řekla že to byl pan Trávníček.
Ráno jsme opět vstala v 5:00 a šla do stáje jenomže tam žádný oves ani podobné krmivo nebylo!!.. Tak jsem šla k boxu a najednou.....
Pokračování příště..
Prosím promiňte moje chyby ale je to moje první „ knížka " doufám že se vám to líbilo a těšte se na další díl 😄🐎
ČTEŠ
Únos koně : Část 1.
Mystery / ThrillerTento příběh je pouze z mé mysli 😄doufám že si příběh užijete 🙃