פרק 22: הנקמה הלא מוצלחת של האנה וטיילר

63 9 0
                                    

אם מישהו היה אומר לסאם שהאנה וטיילר מתחננים להתנקם בו ובסופי, הוא לא היה מאמין לאדם הזה בכלל.
הכל התחיל ממש מוקדם בארוחת הבוקר. כהרגלו, הוא ישב עם האנה וטיילר בשולחן.
"...תגיד סאם, מה אתה חושב על סופי?" האנה שאלה פתאום.
סאם הסמיק מעט ממבוכה. "מ-מה זאת אומרת?" הוא מלמל.
"איך אתה מתאר אותה?" טיילר שאל.
סאם נשם עמוק. הוא בהחלט לא ציפה לשאלות כאלו. "היא...בסדר אני מניח?"
"אתה יכול להוסיף?" האנה שאלה.
"מה אני כבר יכול להוסיף?" סאם החזיר שאלה.
"אתה חושב עליה עוד דברים חוץ מ"בסדר?" " טיילר שאל.
"...מה אתם רוצים ממני? היא בסדר...נחמדה וזהו בערך" סאם אמר. הוא היה שמח לסיים את השיחה הזאת.
אבל למזלו "הטוב" סופי התיישבה לידם. זה היה הדבר האחרון שסאם היה צריך עכשיו.
"שאלתי את סאם קודם מה הוא חושב עלייך, אבל האידיוט לא מוכן לשתף פעולה. אז עכשיו אני שואלת אותך מה את חושבת על סאם" האנה אמרה.
סופי נעה באי נוחות בכסאה. "סליחה?" היא מלמלה.
"...מה את חושבת על סאם פשוט, איך את מתארת אותו?" טיילר חידד את השאלה.
"שהוא בסדר? מה אתם בדיוק רוצים שאגיד?" סופי אמרה במבוכה. היא בשמחה עכשיו הייתה עוזבת את חדר האוכל.
"....את לא חושבת שהוא יותר מרק "בסדר"? בטוח לסאם יש עוד תכונות" האנה ניסתה לשכנע את סופי להרחיב טיפה.
"....רגע...אתם מנסים להתנקם בו ובסופי?" סאם שילב את ידיו כשהוא קלט מה טיילר והאנה מנסים לעשות.
"לא, למה שתחשוב ככה?" טיילר אמר בתמימות. 'לעזאזל! הילד הזה יודע לשקר יותר טוב ממני!' סאם רטן לעצמו.
"...טיילר" סאם אמר בתקיפות.
"מה אתה רוצה ממני?" טיילר אמר בטון דיבור תמים ומעצבן.
"כן, למה לנו להתנקם בכם?" האנה שאלה.
"אולי כי סאם ואני ניסינו לשדך ביניכם?" סופי החזירה שאלה.
"....טוב...נו בסדר! ניסינו להתנקם בכם! מאושרים עכשיו?" האנה רטנה.
"האנה! את הבטחת לי שלא תספרי להם!" טיילר מחה.
"אבל הם כבר עלו על זה ששיקרנו גאון! אני לא יכולה להסתיר את הדבר הזה לנצח אתה יודע!" האנה אמרה בכעס.
"ידעתי שמשהו חשוד ברגע ששאלתם מה אני מרגיש כלפי סופי. אתם שקרנים יותר טובים ממני, זה בטוח" סאם משך בכתפיו. במקרה רגיל הוא היה צועק על האנה וטיילר, אבל הפעם לא היה לו כוח.

השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now