COVID-19

25 1 0
                                    

—"era 16 martie 2020, străzile erau goale, magazinele închise, oamenii nu mai ieșeau afară.dar primăvara nu știa nimic. florile au început să înflorească, iar soarele să strălucească, s-a întunecat mai târziu și dimineața soarele a pătruns foarte devreme prin ferestrele pe jumătate deschise. era 16 martie 2020 și elevii și studenții studiau de acasă de pe calculator.era anul în care nu puteai decât să ieși la cumpărături. după un timp au închis totul, chiar și birourile. armata începea să păzească ieșirile și granițele, deoarece nu exista loc pentru toată lumea nou venită în spitale și oamenii se îmbolnăveau destul de repede. era 16 martie 2020 și toată lumea a fost plasată în carantină obligatorie: bunici, familii și chiar tineri. atunci frica a devenit reală, iar zilele toate păreau la fel.dar primăvara n-o știa și trandafirii au continuat să înflorească. au apărut cei care au devenit medici doar pentru a ajuta pe oricine avea nevoie de ei. a fost anul în care s-a înțeles importanța  sănătății și a afecțiunilor, anul în care lumea părea să se oprească și economia s-a scufundat. dar primăvara nu știa și florile au înflorit din nou.apoi a venit ziua eliberării. am văzut la TV, iar premierul a spus tuturor că situația de urgență s-a terminat și că virusul a dispărut...și apoi am ieșit pe stradă. cu lacrimi în ochi. fără măști și mănuși. îmbrățișarea celui de lângă noi ca și cum ar fi fost fratele nostru sau sora noastră.și atunci a venit vara, pentru că primăvara nu știa și continuase să existe...
în ciuda a tot.
în ciuda virusului
în ciuda fricii
în ciuda morții.
pentru că primăvara nu știa și i-a învățat pe toți forța vieții.și visele sunt frumoase uneori.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 22, 2020 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Coronavirus COVID-19Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum