9. rész

270 5 6
                                    

Másnap reggel amikor odaértünk, Sweet Pea-vel kézen fogva vonultunk el a pihenőig. Mikor beléptünk, akit érdekelt az érkezésünk ránk nézett, majd volt aki el is tátotta a száját.

- Ti... Mi? - kereste a szavakat Toni. Ja, hupsz. Ő nem tudott róla.

- Igen. - válaszoltam fel nem tett kérdésére.

- Wow. - csak ennyit tudott kinyögni, mert Fangs berontott az ajtón.

- Jó, kész, szarok bele! Egyedül megyek abba a rohadt bálba! - morgott, majd lehuppant a kanapéra.

- Ki utasított vissza? - kérdeztem és leültem mellé.

- Kitty. - mondta. - Faszomat, hogy mindenkinek az a problémája, hogy Kígyó vagyok.

- Erre légy büszke. - mondtam. - De rád így is tapadnak a csajok. Elég lenne egyszer eljönnöd egy órámra. Vagy három lány azzal zaklat, hogy adjam meg a számodat.

- Tényleg? - csillant fel a szeme.

- Nem, de biztos szerzünk neked valakit. - mondtam nevetve. - Ja igen. Toni. - mondtam mire a lány felkapta a fejét. - Szereznünk kell nekem ruhát. Eljössz velem délután vásárolni?

- Hülye kérdés. - nevetett fel. - Persze!

Alig vártam ezt a napot. Egész délelőtt 5 percenként néztem az órát és már szét vetett az ideg, hogy mikor mehetek haza. Természtesen mivel péntek van, van még egy gyűlés is, így mikor vége lett a hetedik órámnak oda rohantam.

- Sziasztok. - léptem be a terembe. Leültem Sweet Pea mellé a padra, majd hallgattam, hogy most miről van szó.

- Most, hogy Tall Boy elment, apa azt mondta, hogy közülünk akar valakit a jobb kezének. - mondta Jug. - Akárkit is választ, nem szeretném, ha összekapnánk érte. Értve vagyok.

Egy egyhangú igen után Jug azt mondta mehetünk. Felkeltem a padról, majd Sweetie-vel kézen fogva elindultunk kifelé.

- Miért nem mutatod meg a ruhád? - kérdezte, mire én csak megráztam a fejem.

- Mert meglepi. - mondtam. - Már csak 2 és fél órát kell kibírnod. Utána megnézheted.

- Inkább az érdekel milyen nehéz levenni rólad. - mondta.

- Hülye! - böktem oldalba.

Felröhögött, majd megállt a motoroknál. Én felültem a sajátomra, majd megszólaltam.

- Estig nem találkozunk. - mondtam majd feltettem a sisakom a fejemre. - Szia szivi. - ezzel a mondatommal elhajtottam.

Otthon miután megérkeztem, azonnal elindultam készülődni. A ruhámmal a fürdőbe indultam, majd beálltam a zuhany alá. Gyorsan megmostam a hajam és készen is voltam a fürdéssel. Alaposan megtörölköztem, majd felvettem a fehérneműm. Megszárítottam a hajam, egy kevés szempillaspirálnál és a kedvenc vörös rúzsomnál többet nem is raktam magamra.

Begöndörítettem a hajam, majd jöhetett a ruhám.

Mikor felhúztam a nyakamnál össze tudtam kapcsolni, de nem tudtam felhúzni a cipzárt. Kimentem a fürdőszobából, szerencsére ott volt apa.

- Felhúzod kérlek a ruhámon a cipzárt? - kérdeztem, majd hátat fordítottam neki.

- Persze. - mondta, majd eleget tett a kérésemnek.

Felé fordultam, mire ő elmosolyodott.

- Nagyon szép vagy. - mondta.

- Köszönöm. - mondtam, majd még utoljára belenéztem a tükörbe. Körbefújtam magam parfümmel, megigazítottam pár tincsem, majd visszamentem hozzá. - Hány óra?

She is mine • Sweet Pea Fanfiction [Szünetel]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora