Prolog

18 2 0
                                    


Poniedziałek, dźwięk budzika, wpadające słońce - to właśnie przyczyny mojego dzisiejszego wstania z łóżka.  Wstając spojrzałam spojrzałam na okno, przez które przebijały się promienie słońca, które było na razie jedynym plusem dzisiejszego dnia.

Powolnym krokiem ruszyłam w stronę mojej szafy, z której wyciągnęłam czarno-białą koszulę, jeansy i bieliznę, po 5 minutach byłam gotowa. W łazience jeszcze pomalowałam brwi i rzęsy, a następnie zeszłam na dół omijając po drodze Ethana.

- Nie, czekaj, co. - cofnęłam się o kilka kroków. - Co ty tu robisz? - zapytałam zdziwiona i jednocześnie lekko wystraszona. Jak on wszedł do domu?

Ethan zaczął śmiać się z mojej reakcji. - Szybki masz refleks. Zostawiłaś otwarte okno w kuchni, idiotko. 

- Cholera, zapomniałam. - zaczęłam głębiej nad tym myśleć i lekko panikować, ktoś mógł się w nocy włamać, a nawet mnie zabić.

- Nie panikuj tylko rób śniadanie, bo jestem głodny, a poza tym musisz mi się jakoś odwdzięczyć za to, że wożę cię do szkoły. - uśmiechnął się rozbawiony i usiadł w salonie na co ja przewróciłam oczami.

- Niech ci będzie, masz szczęście, że mam dość dobry humor. - skierowałam się do kuchni, w której zaczęłam robić naleśniki. 

Zjedliśmy naleśniki w 10 minut i pojechaliśmy do szkoły przy okazji zgarniając Sophie.

- Hej piękna. - przywitałam się z nią.

- Hej zakochańcu. - dodał Ethan, a ja popatrzyłam na nich zdziwiona.

- Czy ja o czymś nie wiem? - oburzyłam się, a twarz mojej przyjaciółki pokryła się rumieńcami. 

- Tylko nie bij.. Sophie podoba się Noah. - powiedział ciszej ostatnie zdanie.

- Nie, tylko nie to.. Dlaczego on? Przecież wokół jest tyle lepszych chłopaków, a on jest taki sam jak Justin i dobrze o tym wiesz. Lepiej daj sobie z nim spokój albo ja wybiję ci ten pomysł z głowy. On tylko cię zrani i wykorzysta. - próbowałam jej to wytłumaczyć. 

Noah był najlepszym przyjacielem mojego odwiecznego wroga; Justina Biebera, dlatego nie mógł być z Sophie, bo w końcu ''kto z kim przystaję takim się staje''

------------------------------------------------

Jak podoba Wam się prolog mojego nowego opowiadania? Dodam tutaj również, że cała książka opowiada o Justinie Bieberze i Vanessie Brown, którzy są swoimi wrogami, ale coś odmieni ich życie i połączy ich miłość 🤣

Miłego dnia i czekam na komentarze! 

UnwillingnessWhere stories live. Discover now