CAP5

1.7K 97 8
                                    

Eu:Cum de ati ajuns director?
  Sang :Sti Jimin? Mi-am dat seama că imi place sa lucrez cu, copii și sa ii am prin preajma.
   Zambesc.
Dintr-o dată, două ciocănitori se aud în ușa.
   Sang :Intra!
Ușa se deschide, iar pe ea intra o fată.
    Sang : Ce s-a întâmplat?
Fata respectivă imi aruncă o privire, apoi îi răspunde.
  Y :Proful de engleză ma trimis să vă aduc cateva fișe.
    Apoi pune foile pe birou.
Sang îi zambeste.
   Sang:Multumesc.Poti pleca acum.
   O urmăresc cu privirea până, iese.
   Sang :Draguta?
Eu:Îm.. Pe aproape.
   Ma ridic de pe scaun.
Eu:Mi-a făcut plăcere să vă revad, dar trebuie să plec acum.
   Sang :Bine baiete, dar fi atent. Ai o promisiune făcută la mine, să nu uiti.
   Eu:Nu o s-o fac.
Apoi ies. Încă ma șoca faptul că l-am revăzut după atâta timp, acum fiind și directorul acestui liceu.
   Dintr-o dată, simt cum cineva se izbește în umărul meu.
    Ma intorc.
Eu:Ai grija pe unde mergi.
   Era fata de mai înainte, doar ca acum era căzută pe jos.
   Y:Imi pare rau....
Oftez, apoi îi întind mâna. Nu face nicio mișcare timp de câteva secunde.
   Eu:Te ridici, sau nu?
Da din cap, apoi imi prinde mâna.
    După ce o ajut, își lasa ochi în pământ, soptind un multumesc.
    Pufnesc neimpresionat, și imi continui drumul spre ieșire.
     Ochii aceia de un ciocolatiu dulce, imi aducea aminte de femeia pe care am ucis-o. Venind vorba de ea, încă n-am auzit ceva legat de moartea ei, sau măcar ca a aflat cineva ca e moartă.
   ***
Stateam pe canapeaua mică, uitându-mă la televizor. Schimbam canalele în continuu, până când ceva interesant imi atrage atenția.
   
  "Cadavrul unei femei invarsta  de 38 de ani, a fost găsit astăzi la ora 18:30  într-o cameră dintr-un club destul de populat. Polițiști au spus că nu au fost găsite urme, care s-a arate ca a fost ucisa.
    Aceștia au mai spus, ca femeia s-a drogat. Asta fiind și cauza morți ".
    Zambesc  . Se pare că ma pricep și la asta.
    Imi spun în timp ce imi las capul pe spate. Sperând să am câteva momente de liniște, să imi mai liniștesc gândurile.
    Dar telefonul imi suna.
Eu:Da?
  X:Ai văzut știrea? Au găsit-o.
Eu:Mda, am vazut.
    X:Te-ai descurcat foarte bine, nici urmele nu ti-au fost găsite.
   Eu:Nici nu trebuie. Soția ta... Înainte să își dea ultima suflare, mi-a spus ceva de genul :Să o salvez.. Să nu o las în mâinile lui.
   Sti la ce se referea?
X:Nu... În fine, am motiv de sărbătoare asa ca te invit la mine.
    Eu:Nu cred ca e o idee bună, nu prea ma împrietenesc cu, clienți mei.
   X:Haide! Trebuie să vi, mai scutit de o treabă, și banii nu sunt destul să îți multumesc.
   Eu:Bine, o să vin.
După ce imi da adresa, ma ridic de pe canapea. Imi iau geaca neagră de piele, apoi ies.
    M-am răzgândit imediat cum am pornit, ar fi trebuit să nu accept. Ar fi trebuit să ma intorc, chestia asta cu cina, nu imi făcea de loc plăcere.
  ***
Ajuns în fața ușii, sun de două ori la sonerie.
   Când ușa se deschide, imi casc ochii.
   Asta era a  treia oară când ma intalnesc cu fata asta. Însă acum părea, mai tristă  , cred ca o încerca și o boceala.
   Y:Cred ca tu esti cel pe care îl aștepta tata, intra.
   Tata?! Imi repet în minte cuvintele astea..... Nu avea să fie posibil nu...
   X:Ah, ce ma bucur sa te vad!
Bărbatul se apropie de mine cu brațele deschise. Raman pe loc, analizând situația.
    Ea, era fica lui, el era tatăl ei. Iar eu... I-am ucis mama...
    Ma bate ușor pe spate apoi ma invită să ma așez la masa plină de mancare.
    Nu intelegeam, omul asta chiar radia de fericire când fica lui mai avea un pic si izbucnea în plâns chiar în fața mea?
    X:Hara!
    Deci asa o cheamă... Hara..
Hara:Da?
X:Adu sticla cu vin ! Și mai repede!
    Fata se duce, și se întoarce la fel de repede.
   Stateam și o urmaream cu atenție, când un gând ma lovește. La Hara se referea? Pe ea trebuia să o salvez... Din mâinile tatălui său.. Oare?

Tu esti salvarea mea/P.JM/✨Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum