Хосок:Днес си много странен.- в този момент телефона на Кук звънна.- Кой е?
-Здравей.- каза Кук на отсрещната слушалка.
-Здравей, Техьонг е. Трябва да поговорим.
-Т-т-Техьонг...да...- Кук си метна телефона в храстите от притеснение. Беше го срам да говори.
Хосок: КИМ ТЕХЬОНГ ТИ СЕ ОБАЖДА!? Защо си хвъ....
Джънгкук: Не, не. Остави телефона
Хосок: Защо не се радваш?!
-Ало?
Джънгкук: Остави го!- Кук повали приятели си на земята. Взе телефона си и затвори.
Хосок: Ще ми обясниш ли какъв беше целия този цирк?
Джънгкук: Направих нещо глупаво. Техьонг ми каза да стана секс терапевт и да помагам на студентите за пари, а аз се съгласих. Не трябваше да го правя. Объркан съм и около Техьонг ми става адски горещо и не мога да говоря с него нормално.- момчето бе изпаднало в паника.
Хосок: Иска да си секс терапевт?
Джънгкук: Да.
Хосок: Та ти не можеш дори да лъскаш.
Джънгкук: Знам, на 17 съм и се чуствам глупав и смотан и ъгх...- гушна краката си и закри лицето си в тях.
Хосок: Вземи се успокой малко. Помисли малко, това може да е нещо страхотно. Знанието е власт, властта е положение. А положението значи, че си популярен.
Джънгкук: Не искам да съм популярен. Аз просто искам да съм момчето в ъгъла, което никой не познава.
Хосок: Ти наистина ли не искаш да се движиш с Ким Техьонг?- и двете момчета надникнаха през храстите, за да видят към Техьонг, който си пушеше цигарата и си гледаше към телефона.
Джънгкук: Той е популярен и страшен.
Хосок: Точно така. Той е нещо повече от популярен, той е готин. Готин в добрия смисъл, защото никой не е като него. Не разбирам защо не искаш да се движиш с него.
Джънгкук: Аз искам...- каза срамежливо.- Не знам...може би...
Хосок: Разбира се, че искаш.*Час по химия*
Йонги искаше да поговори със Сънми относно това дали могат да се съберат. Той седеше един чин зад нея. Скъса листче от тетрадката си и написа нещо. Сгъна листчето и го хвърли на чина ѝ. Тя го отвори: "Може ли да поговорим на партито у вас довечера?".
Тя се обърна към него и единственото което каза е "Не". Мин пак написа бележка и ѝ я хвърли. Тя от своя страна хвана листа с помощта на едни щипки и го изгори на газовата свещ.Кук и Хосок отидоха до шкафчетата, за да си вземат учебниците. Не бяха усетили чуждото присъствие, докато Кук не затвори шкафчето си. Техьонг беше подпрял главата си и ги гледаше право в очите, а Хосок се изплаши и изкрещя като момиче.
Техьонг: Здравей, пикльо.- погледна към Кук.- Какво му става на телефона ти?
Джънгкук: А-аз нямам те-телефон. Т-т-тоест имам. Счупен е. Губи му се обхвата понякога....
Техьонг: Стига си плямпал. Намерих клиент.
Джънгкук: Супер
Техьонг: Чакай ме пред таолетните в голямото междучасие.
Джънгкук: Д-днес ли?
Техьонг: Да. Нали няма проблем?
Джънгкук: Няма...
Хосок: С теб не се запознахме...аз съм Хосок...най-добрия му приятел.
Техьонг: Грешно си закопчал копчетата на ризата.
Хосок: Това е нова мода....
Техьонг: Приказно.- пак погледна към Кук.- Не закъснявай.- тръгна си.
Хосок: Господи, туко-що говорихме с Техьонг.- започна да подскача наоколо.
YOU ARE READING
𝙎𝙀𝙓 𝙈𝘼𝙉𝙄𝘼 (𝒱𝓀ℴℴ𝓀)(временно спряна)
FanfictionКакво става, когато невинното момче Джон Джънгкук което никой не познава започва да си партнира с най-лошото и известно момче Ким Техьонг? Started:10.03.2020. Finished: ᵇᵃˢᵉᵈ ᵒⁿ ᵃ ⁿᵉᵗᶠˡⁱˣ ˢᵗᵒʳʸ