Dnes 3.9.2019. je môj prvý deň na strednej škole v Amerike. Už som sa stihla zoznámiť s mojou spolubývajúcou, keďže som v Amerike pár dní pred začiatkom školy. Volá sa Diana a je zo západného Slovenska. Máme veľa spoločných záľub. Obe počúvame rovnaký typ hudby a chceme sa stať spisovateľkami a taktiež obidve rady kreslíme. Včera večer predtým než sme išli spať sme sa s Didou dohodli, že pôjdeme spolu ráno do školy. Ráno o 6-tej nám začal zvoniť budík. Rýchlo sme sa s Didou po preťahovali, umyli zuby, tvár a potom sme sa išli obliecť. Keďže Dida bola skôr oblečená išla na chystať raňajky. Pripravila rýchlo ovsenú kašu, keďže sme meškali tak sme po sebe nestihli ani upratať.Zobrali sme si naše školské tašky a utekali do školy.
„Akú máme prvú hodinu? "spýtala sa ma Dida.
„Si si ne pozrela rozvrh?" zostala som zaskočená, „veď máme predsa literatúru a do počula som sa, že dnešná hodina bude súvisieť s ekológiou. "
„No vidíš, možno z nás budú hneď prvý deň Eko-aktivistky. "dodala Dida.S Didou sme si sadli v triede do prvej rady vedľa seba. Pred príchodom učiteľa sme sa stihli zoznámiť s niektorými spolužiakmi. S ako prvou sme sa zoznámili s babou, ktorá si sadla za nás. Volala sa Ema a má asi 16 rokov tak ako my. Neskôr nás Ema zoznámila s niekoľkými jej kamarátmi z našej triedy: Adamom, Jennifer a Maxom ktorý je tiež zo Slovenska. Za niekoľko minút prišiel pán profesor Jefferson do triedy a začal hodinu literatúry krátkym príhovorom.
„Vitajte žiaci! Volám sa Robert Jefferson a budem Vás učiť literatúru a ekológiu. " dokončil profesor vetu.
Ďalej profesor uvádzal hodinu. Počas hodiny nám profesor zadal úlohu na nasledujúci týždeň - napísať sloh o ekológii. Cez prestávku som sa s Didou dohadovala ako by sme spravili ten sloh. S Didou sme chceli dobré známky tak sme celý zvyšok dňa rozmýšľali ako by sme ten sloh spravili. Už bol večer, s Didou sme dojedali večeru a rozprávali sme sa o prvom dni na škole. Potom sme sa pripravili do školy a išli spať. Kým som zaspávala uvedomila som si, že s Didou aj za ten krátky čas čo sa poznáme sme najlepšie kamarátky, zistili sme, že si celkom dosť rozumieme.
Prvý deň na škole dopadol celkom dobre... Ako to bude na ďalší deň vyzerať to ešte uvidíme. Čo myslíte budeme s Didou dobré kamarátky?
YOU ARE READING
Denník Eko-aktivistky 1
Teen FictionPrvý rok na škole dievčaťa, ktoré si zapisuje všetky zážitky do svojho denníku. Je to dievča ktoré ide na strednú školu v Amerike aj s kamarátkou Didou.