1.Bölüm Hogwarts Kabul Mektubu

1.4K 102 5
                                    


Profesöre bakarken onun söylediklerini kaçırmamaya çalışıyorum ama bu biraz zor. Çünkü nasıl olur da şu ana kadar bu ihtimali hiç düşünmedim diye kendime kızmakla meşgulüm. Ben ki önceki hayatımda Harry Potter hayranı Gözde nasıl olur da bu olasılığı hiç aklıma getirmem nasıl !!!

Profesörün bana baktığını ve bir cevap beklediğini fark edince iç monoloğumu bırakıp konuya odaklanmaya karar verdim.

"Sihir kullanabiliyorum ama ... daha önce hiç kimseden böyle bir şey yapabildiğini duymamıştım. Bu yüzden biraz şaşırdım."

Profesörün değişmeyen yüzüne bakarken kekelemekten kendimi alamadım. Oysa sakin bir şekilde benimle konuşmaya devam etti.

"Hogwarts okulu seçkin bir büyücülük okuludur. Sihir kullanımı ile ilgili bilgiler ise büyücülük dünyası ile ilgili tüm bilgiler mugglelardan saklanır. Daha önce seni büyü yaparken gören kimse oldu mu ya da bununla ilgili kimseyle konuştun mu?"

"Hayır Profesör, daha önce sihir yaparken yanımda kimse yoktu ve ayrıca bunu kimseye söylemeye cesaret edemedim."

"Korkmana gerek yok. Bu Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okuluna kabul mektubun, içinde ihtiyaç listende bulunmakta."

Ceketinin cebinden çıkarıp bana verdiği zarfa büyülenmişçesine bakakaldım.

Elizabeth Bennet

Refah Çocuk Yetiştirme Yurdu

3. kat 12 Nolu Oda

Londra

Yazılan kelimelere bakarken bu zarfın benim olduğuna dair hiç şüphe olmamasına rağmen bir hata olabileceği endişesi içimi kemiriyordu. Zarfı açıp kitapta Harry'ye yazılan mektubun aynısını okurken neredeyse ağlayacağımı hissediyorum. Malzeme listesine bakıp başımı Profesöre kaldırdım.

"Bu listedeki her şeyi alabilecek param yok... ımm ... acaba bunların hepsini almama gerek var mı? Bide ... bunları nereden temin edebilirim?"

"Okulumuzun senin durumundaki öğrenciler için bir fonu var. Bu kesenin içindeki para senin olacak fakat bazı şeyleri ikinci el alman gerekecek. Nereden satın alacağına gelince, bugün müdirenden izin aldım seni alışverişe götüreceğim. Odana gidip hazırlan seni burada bekliyorum. Sormak istediğin başka bir şey var mı?"

Bir an için başımı sallayacakken birden sihir dünyasıyla ilgili hiçbir şey bilmeyen biri olduğum aklıma geldi. Çoğu şeyi biliyor ya da aşinaymış gibi davranırsam şüphe çekebilirdim. Bu yüzden rol yapmam gerektiğini düşünerek elimdeki para torbasını açtım.

"profesör bana vermiş olduğunuz paranın doğru olduğuna emin misiniz? Daha önce hiç böyle bir şey görmemiştim."

"elbette bunlar büyücülerin kullandığı paralardır...."

Elimde bulunan paraları bana tanıtırken sessizce onu dinledim. Aslında rol yapmak konusunda hiç endişelenmem gerekmiyordu. Her ne kadar kitaplarını ve filmlerini ezberlemiş olsam bile bu şeylerle ilk defa temas ediyordum.

"profesör benim birikmiş harçlığımı bu paralar için değiştirebiliyor muyum?"

"elbette Gringottsta bu halledebilir"

"Gringotts neresidir?"

"büyücü bankası. Bu kadar soru şu anlık yeter meraklandıysan gittiğimizde gözlerinle göreceksin bu yüzden yapman gereken çabuk hazırlanmak."

"peki profesör hemen geliyorum."

Odadan koşarak çıkarken profesörün yüzünde hafif bir tebessüm gördüğümü hissettim. Kitapta söylendiği gibi aslında pamuk kalpli bir öğretmendi gerçekten.

Yeniden Doğduktan Sonra Sakin Bir Hayat İstiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin