17.

1.5K 84 10
                                    

Chat Noir :

Byla to zpráva od Mari. Nevěděl jsem, jestli si to mám přečíst nebo ne, ale moje láska k ní mě ovládla.

Ahoj Chate, můžeme si dát prosím sraz pod Eiffelovkou. Marinette.

Sice mi to přišlo zvláštní, ale souhlasil jsem a vyrazil.

Marinette :

Když jsem dorazila konečně domů, tak jsem se snažila ignorovat své pocity, ale nešlo to. Asi po pěti minutách přetvařování jsem se rozbrečela a nevěděla, co dělat.

Cítila jsem se příšerně. Tikki se mě snažila uklidnit, ale moc se jí to nedařilo.

"Musím se omluvit Chatovi" řekla jsem z ničeho nic a vzala to ruky svůj telefon. Už jsem málem klikla na jeho kontakt, když v tom. Zpráva od Felixe.

Jdeš se mnou ven, hezky se obleč, za 10 minut jsem před tvým domem. Felix.

"No to snad nemyslí vážně" zastěžovala jsem si, ale nechtěla jsem nikoho ohrozit, a tak jsem si šla vzít tu černou mikinu. Ještě jsem se stihla trochu učesat. Oči mi zatím zrudnout znovu nestihly a tak jsem vyšla před barák. Tam už stál Felix.

"Ahojky krásko" a chtěl mi dát pusu, ale já ho odstrčila.

"Co to děláš?" zeptal se, a já se na něho jen koukla.

"Co myslíš?" řekla jsem dost povrchně.

"Hele to, že spolu chodíme platí pořád. Ať už jsme doma, ve městě, či ve škole" řekl a já jen smutně kývla. On mi znova chtěl dát pusu, a já tentokrát spolupracovala, poté mě ještě objal.

"Můžu si ještě na chvíli odskočit?" zeptala jsem se ho a on kývl a začal dělat něco na telefonu. Zajímavé, má stejný telefon jako já. Řekla jsem si v hlavě, když jsem za sebou zavírala dveře.

Po pěti minutách jsem dorazila a stoupla si vedle něho.

"Tak kam chceš jít?" řekl a dal ruku kolem mých zad.

"Kam chceš ty" Řekla jsem pochmurně.

"Dobře, tak co třeba k Eiffelovce?" zeptal se mě. Já jen kývla a vyrazili jsme. Pokaždé, když jsme někoho potkali, tak se vychloubal a vždycky po mě chtěl polibek. Já jen spolupracovala a pokud, že se mě on nebo někdo jiný na něco zeptal, tak jsem odpověděla, a většinou podle jeho představ.

Byla jsem pro něho jako nějaká loutka. On zatáhnul, za provázek a já učinila, přesně tak jak si přál.

Když jsme došli k Eiffelovce, tak se začal chovat nějak zvláštně, ještě více než předtím.

"Pojď blíž ke mě" já jsem se k němu přisunula.

"Co nejblíže" já jsem tak učinila. On mi dal ruku za krk a pořád se díval na věž a ďábelsky se usmíval. Já se jen dívala do země a netušila co se kolem mě děje.

"Dej mi pořádný polibek" řekl a já tak s největší nechutí udělala, ale poté jsem si začala představovat, že je to Chat a začala tam dávat city.

Chat Noir :

Když jsem dorazil na Eiffelovku, tak jsem se po ní rozhlížel. V tu chvíli tam přišla s Felixem. Já jen nevěřícně koukal. Ona se k němu začala tak opatrně přibližovat. On jí poté dal ruku na ramena a jako by se díval přímo na mě.

Na jednou ji něco řekl a ona ho začala líbat a jelikož měla tu mojí mikinu s kapucí, tak jsem jí neviděl do tváře, ale bylo poznat, že je začala prožívat, to mě opravdu namíchlo a napadlo mě, že půjdu na její balkónek a tam si to s ní vyříkám, protože ze mě nikdo blbce dělat nebude.

miraculous - Ona je moje, FelixiKde žijí příběhy. Začni objevovat