[• Villains vs Heroes •]

1.9K 115 240
                                    

|•|Todoroki|•|

Büyük bir gürültü duymuştum. Odamın kapısını açtığımda villains karşıladı beni. Toga sarı, küçük gözleriyle Midoriya'nın odasına bakıyordu. Sınıftaki herkes ayaklanmıştı. Karşımızdaki canavarların hepsi Midoriya'nın odasına dikmişlerdi gözlerini.

Midoriya kapısını sertçe açtı ve gözlerindeki sevimli ışık kayboldu. Shigaraki'nin yüzünde saçma bir gülüş vardı. Sinirimi bozan bir gülüş.

"Midoriya Izuku... Görüşmeyeli uzun zaman oldu, değil mi?"

"Ne istiyorsun Shigaraki!? All For One'nın yerine mi geçtin? Üzgünüm ama tahtın sallanacak!"

"Ha ha ha!!! Izuku, baya değişmişsin. En son gördüğümde ağlamayı kesemiyordun! Kim seni gaza getirdi!?"

Shigaraki kendisini beğenmişlik taslayarak yavaşça merdivenleri çıkmaya başladı. Ben, Kirishima, Bakugou ve Iida Midoriya'nın yanına koştuk. Diğerleri de arkamızdan geldiler.

"Hâlâ kendini koruyamayan bir velet! Ne kadar güzel! All Might neden seni seçti hâlâ anlayamıyorum! Daha kendini koruyamıyor ama lafları iyi yediriyor! Kimden öğrendin!?"

Midoriya ne kadar sinirlendi bilmem ama önündeki herkesi, beni de dahil yere devirdi. Shigaraki'ye doğru koşmaya başladı. Shigaraki ise yerinde duruyordu. Bir planı olduğu belliydi ama hâlâ anlamamıştım.

"SMAASSSH!!!"

Midoriya özgürlüğünü kullandı fakat Shigaraki'ye hiç birşey olmamıştı. Herkes Midoriya'ya bakıyordu. Neden özgürlüğünün işe yaramadığını anlamaya çalışıyorlardı.

Muscular, Midoriya'nın belinden tutmuş sıkmaya başlamıştı. Bu nedenle mi özgürlüğünü kullanamadığını düşündüm ama yanıldım. Muscular'a ateşimden gönderdim ve yanmaya başladı. Midoriya'yı elinden bıraktı. Yere sertçe çarpmıştı. Bakugou hemen fırsattan istifade Shigaraki'nin üstüne atladı ve yumruklamaya başladı. Shigaraki neye uğradığını şaşırmıştı. Aslında hepimiz şaşırmıştık.

Hemen Midoriya'nın yanına koştum. Belindeki morluklar ve küçük sıyrıklardan akan kanlara baktım. Çok acıttığı belliydi. Konuşmaya çalışıyordu ama nefesi yetmiyordu.

"Tamam Midoriya, konuşmana gerek yok. Kendini yorma lütfen, daha kötü olacaksın..."

Midoriya kafasını salladı yavaşça. Onu kucağıma aldım. Hızlıca koşmaya başladım. Bodrum katına inecektim. Böylece biraz zaman kazanmış olacaktım.

Koşarken gözüm Bakugo'ya kaydı. Shigaraki ile dövüşüyordu. Neden Midoriya'yı korumaya çalıştığını anlamamıştım. Sonuçta ondan nefret ediyordu. Bunu her zaman diyordu. Fakat bugün okula gelmemesi ve Midoriya'ya onunla dalga geçtiği için bağırmaması bana biraz garip gelmişti.

Bodruma indik. Midoriya'yı yavaşça yere yatırdım. Acıdan inliyordu. Bu benim de canımı yakıyordu, neden peki? Neden ben de aynı acıyı çekiyormuş gibiydim?

"Sen All Might'ı yeneceksin! #1 numaralı kahraman olacaksın!

"Saçma salak işlerle uğraşıp arkadaş edinmek yok Shuoto. Ben seni bu dünyaya #1 numaralı kahraman ol diye getirdim!"

✔ [• Without You •] / TododekuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin