Gözlerim karşıdaki pencereye takılmıştı , yağmur durmuştu fazla karanlık bir hava yoktu ama fazla iyi de sayılmazdı . Elimde tuttuğum kağıttan bardağı hafifçe masaya koydum . Dersin başlamasına 10 dakika kadar bir süre kalmıştı kenara koyduğumuz eşyaları alarak masadan kalktık . Ronny ve Andrew ele ele tutuşmuş bir şekilde önden yürüdüler ben ve Liam ise biraz daha arkadan yürümeye başladık . Aramızda pek mesafe yoktu.
''Aynı sınıfta olmamız ne büyük şans '' dedi Liam .
''Evet , öyle'' hafifçe gülümsedim .
Koridorda ilerlerken bir taraftanda etrafı inceliyordum . Bay ukala gayet sevimsiz tanışmasından sonra masadan gayette kabaca ayrılmıştı . Oysa Andrew ve Liam onun aksine gayet kibar ve iyilerdi . Özelliklede Liam fazla sıcakkanlı ve masum bir görüntüsü vardı . İyi bir arkadaş olabilirdik.
Andrew'in sınıfı bizim sınıfın hemen karşısındaydı , Ronny'yi öptükten sonra bol şons diledi ikimize de . Evet şansa ihtiyacım vardı fazlasıyla . Andrew kendi sınıfına yönelirken bizlerde kendi sınıfımıza girdik . Sınıf gerçekten iyi görünüyordu yaklaşık 15 masa vardı , ben ve Ronny biraz arka bir yere geçtik ben cam kenarına geçerken , diğer taraftanda sınıftakilere bakıyordum . Buraya gelenlerden 2 senelik olanda hatta 3 senelik olanda varmış . Ronny öyle söylerdi .
Liam da hemen yan sıraya oturmuştu . Ronny için bu tür ortamlar pek yabancı değildi ama ben , benim için başkaydı . Hayatım boyunca annemden 1 günü geçecek şekilde dahi ayrılmamışken şimdi bir arkadaşımla ayrı bir evde yaşayacaktım . Hem güzel hemde endişe verici birşeydi bu.
''Şu Zayn neydi öyle ya .''
''Ne mi ? ukalanın teki işte, ayrıca çok kaba .''dedim
''Bence fazla havalı , çokta yakışıklı.'' Ronny omuz silkti . Ona şaşkın gözlerle baktım .
''Hem sen neden bu kadar gcıksın bu çocuğa .'' Gözlerimi devirdim .'' Bilirsin işte konuşma tarzı falan unuttunmu ona çok bayılıyormuşuz gibi hayır kendini birşey sanıyor benden uzak dursunda naparsa yapsın .'' Kollarımı göğsüme birleştirerek arkama yaslandım.
Ronny tek kaşını kalırarak hafifçe kafasını kaşıdı , alaycı bir ifadeyle ''Vale sanırım bu mümkün değil .'' Tam ağzımı açıp neden diye soracakken çenesiyle yan tarafı gösterdi . Ah evet mümkün olmayacağı kesindi siktir!
Güzel! bay ukalayla aynı sınıftaydık . İç çekerek yerime iyice sindim bu arada hala gülen Ronny'e sıranın altından hafif bir tekme attım , yeterince gerilmiştim zaten . Bay ukala sınıfa girer girmez tüm kızların gözü onu bulmuştu . Hatta biriyle yakınlaşmıştı bile . Bunun sorunu neydi bir sevgilisi olduğunu sanmıştım . O kadar rahat davranmasıda ayrıca sinir bozucuydu gözlerimi başka yöne çevirdim .
Yavaş adımlarla kasıla kasıla yürürken gözleri beni buldu önüme bakmaya devam ettim . Liam'ın yanına geçerken , ellerini tokuşturdular .
''Vay , burada kimler varmış . Selam Ronny ve .. ee neydi Valentina ?''
Ronny de ona selam verirken ona ters ters baktım ''Valenia .'' sesim biraz sert çıkmıştı sanırım .
Değişken ruh halli psikopat , şimdide yüzünde muzip bir ifade vardı .
''Ah evet , neyseki adını unutmam sorun değil bir diğer adınla seslenirim sana , 'bayan sakar'.''
Liam ve Ronny anlamayan gözlerle bakmışlardı ama çokta aldırmamışlardı doğrusu . Ona dil çıkarmamak için kendimi zor tutusamda fazla diyaloğa girmekten kendimi alıkoymuştum . Elini cebine atarak paketten bir sigara çıkarttı . Yanında duran kızıl saçlı kızın kolundan çekerek bir şeyler söyledi kız çantasından çıkardığı çakmakla sigarasını yaktı ve bay ukalanın yüzünü avuçladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAY NEVER TO ME⋆
Hayran KurguO'nu seviyorum , O'na Asla denilemeyeceğini de biliyorum ..