כשטיילר חזר הביתה באותו שבוע, הוא לא ציפה לפגוש את האנה בכלל. הכל התחיל כשהוא וחבריו מהשכונה הלכו לקניון. הם דיברו על כל מיני דברים, יותר נכון, הם דיברו וטיילר בעיקר הקשיב.
סאם, האנה והוא החליפו מספרי טלפונים לפי החזרה לבתים, ולכן טיילר לא הופתע כשהאנה התקשרה אליו.
"...התגעגעת אלי?" טיילר שאל בהתגרות את האנה.
"מה? לא! התקשרתי כדי לומר לך שראיתי אותך קודם. נופפתי לך ולא התייחסת בכלל!" האנה עשתה את עצמה נעלבת.
"מה? את פה?" טיילר היה די מופתע.
"......כן... פשוט תסתכל רגע! אני בקומה העליונה" האנה צחקה.
טיילר הרים את ראשו. האנה נופפה לו מהמרפסת של הקומה.
"זאת האנה שסיפרת לי עליה?" ג׳ני שאלה בזמן שנדחפה בין קבוצת אנשים.
"יאפ, זאת היא" טיילר הלך אחריה באי חשק די מופגן.
לא עברו כמה דקות, והם כבר היו בקומה העליונה. "לא ידעתי שגם את גרה בסביבה" טיילר אמר.
האנה חייכה מעט. "כנ"ל לגביך"
ג׳ני דחפה את טיילר קדימה.
"ה-הי!" הוא רטן. הדבר האחרון שהוא היה צריך עכשיו זה שג׳ני והאנה יתחברו, בעיקר כי שתיהן נכנסות לצרות באופן קבוע.
"את האנה? שמעתי עלייך מטיילר" ג׳ני אמרה וחייכה.
האנה צחקה. "אני מקווה שסיפרת דברים טובים" היא אמרה לטיילר שרצה להעלם באותו רגע.
".....לא הייתי צריך להפגיש בין שתיכן" טיילר מלמל בעצבנות.
האנה וג׳ני התעלמו ממנו והחלו לדבר אחת עם השניה.
"....הן הולכות להביך אותך" נער בעל שיער טיפונת ארוך גיחך.
"...אני יודע...בגלל זה אני דואג" טיילר נאנח. הוא עמד להוסיף דבר נוסף, אבל אז האנה קראה לו.
"רוצה שנתקשר לסאם?" היא שאלה.
"חשבתי שהוא גר בצפון מזרח המדינה...זה לא קצת מוקדם מידי להתקשר?" טיילר שאל בדאגה.
"שטויות! מה השעה פה? אחת עשרה בבוקר? אני מניחה שעכשיו תשע בבוקר אצלו" האנה גיחכה והתחילה שיחת וידיאו.
"האנה! את יודעת בכלל מה השעה?!" סאם אמר מעבר לקו די בכעס.
"אמרתי לה שזה רעיון רע, אבל היא לא הקשיבה לי!" טיילר ניסה שלא לצחוק.
"מה אתם רוצים ממני?" סאם פיהק.
"רק רצינו לומר הי" האנה אמרה בתמימות.
"את בטוחה? כי אני די בטוח שאתם רוצים לשגע אותי על הבוקר..." סאם מלמל.
"מצטער האנה, אבל אני מסכים עם סאם" טיילר צחק.
"רואה? לטיילר אכפת ממני" סאם גיכח.
"הי!" האנה מחתה.
"תתמודדי האנה. אני החבר הכי טוב של סאם מעכשיו" טיילר אמר בהתגרות.
סאם צחק. "בכל מקרה...אני אנתק עכשיו בשביל להשלים שעות שינה. בגלל החפירות שלכם אתמול בלילה בקבוצת הווטסאפ, בקושי ישנתי..." הוא אמר וניתק את השיחה.
"תודה בזה, גם אתה רצית לשגע אותו בשעה מוקדמת בבוקר" האנה צחקקה.
"בסדר...תפסת אותי על חם" טיילר צחק.
רוב היום היה בסדר, לא כולל החלק שבו טיילר הבהיל את סאם לגמרי כשהטלפון שלו בחר להתקשר אליו בשתיים בלילה.
YOU ARE READING
השקט של טיילר צ׳ייס
Non-Fictionלפני שלוש שנים, אחיו הגדול של טיילר צ׳ייס נהרג במהלך מבצע צבאי. מאז, טיילר הפסיק לדבר. הוא חי בבועה משלו, ואת הקושי שלו הוא מעביר בעזרת בלוג אינטרנטי שהוא כותב. סאם פרקר הוא נער שנולד בתור ילדה בשם סאמר שחווה בריונות בבית הספר. אבל יום אחד, שניהם נפ...