Eylem'den:
Beren'in ateşinin bi türlü düşmemesiyle fethi'yi aramak zorunda kaldım.
Aylar önce ki kavgadan sonra fethi bana ve çocuklara başka bi ev tutmuştu.
Haftada bir gelip görüyordu onları bi kaç saat.
Hayır yani ne var şerefsiz diyip tokadı patlattıysam,yapmadığını bırakmadı aylardır ama hiç umrumda bile değil bundan sonra sadece çocuklarım var benim için.Yaklaşık bir saat geçti ama fethi hâlâ gelmedi. Şimdi tek başıma hastaneye götürmeye kalksam kıyameti koparırdı
Beren in tekrar ateşini ölçtüm ve hala aynıydı.
Bende banyo yaptırmaya karar verdim.
Beren'in üstünü çıkarıp can'a bi göz attım
Sakin bi şekilde uyuyordu.Bereni ılık suyla yıkadıktan sonra odasına götürüp sadece zıbınını giydirdim.
Kız resmen kendinden geçti ağlamaktan ama fethi ortalıkta bile yok ne bok yiyorsa artık çocuklarından önemli demek ki.
Sinirden bende ağlamaya başladım.
Kapıyı açıp korumalardan birine seslendim
Fethi yi sordum gelicek işi filan var diye atmaya başladı yine.
Sinirlerime hakim olamayarak;Eylem:O fethi Beyinize söyle ne bok yiyorsa yemeye devam etsin ben kendim götürürüm hastaneye.
Arkam kapıya dönük korumayla kavga ederken fethi nin sesiyle yerimden sıçradım.
Gir içeri diye kükremesiyle aşağılayıcı bi bakış atıp içeriye girdim kapıyı açık bırakıp kızımın yanına gittim,uyuya kalmıştı ağlamaktan yoruldu kız resmen babası saolsun.Beren'in üstünü ince pikeyle örtüp ateşini tekrar ölçtüm biraz daha düşmüştü öncekine göre kapıyı yarı açık bırakıp aşağıya indim.
Fethi koltukta oturmuş duvara bakıyordu boş boş. Bu adam beni deli etmeye mi çalışıyor acaba diye düşündüm bi an sonra karşısına geçerek alaycı bi tavırla;Eylem: Ne o oturmaya mı geldin buraya?
Fethi: yoo.
Eylem: Sen şaka mısın ya kız hasta,ateşi 40 olmuş neredeyse kaç saat sonra geliyorsun
Benim götürmeme izin vermiyorsun, bi de gelmiş oturuyorsun derdin ne senin?Fethi: Off eylem başlama yine sus biraz lan sus bu da kafa yani.
Eylem: Fethi sen sarhoş musun?
Fethi: Ne sarhoşu be sensin sarhoş !
ASLAAAA İÇMEM BEEEEN.Eylem: Ya allah belanı vermesin cidden bağırma ya çocuklar yatıyor.
Fethi: Ahh çok özür dilerim karıcımmm.
Eylem: Hadi kalk evine git Fethi,bi de seninle uğraşamam ben kalk hadi ya.
Fethi: Hayırrr gitmem bi defa daha bırakmam seni.
Eylem: Fethi hadi bak çocuklar yatıyor.
Fethi: Ne yani sevişmek mi istiyorsun?
Eylem: Saçmalama bi ya hadi kalk git artık bende berene bakayım ateşi düşmüştü biraz
Hiç merak etme sen babası sen anca iç böyleFethi:Offf hiç çekilmezsin vallahi ya
Eylem:Ben berene bakmaya gidiyorum sende geldiğimde burda olma
Fethi: Hııı
Eylem: Sana diyorum Fethi ne Hııı?
Fethi:Tamam ya git bak sen.
Eylem'den:
Bu adam gerçekten başıma bela.
Beren'in ateşini tekrar ölçtüm ve normale düşmüştü sonunda saçlarına ufak bi öpücük kondurduktan sonra can'ın yarı açık olan kapısından ona da bi göz attım.üstünde ki pike nin yarısını yerde görünce gülümseyip yanına gittim babasının kopyasıydı bu çocuk. Bacağı yataģın dışında üstü açık kafası yastığa gömülü tek kolu yastığın altında derin derin uyuyordu.
İnşallah büyüyünce babasına benzemez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim İçimdeki Sevgiyi Bul
FanficSiyahtan daha karanlık bir adam, beyazdan daha saf bir kadın... Sevmeyi bilmeyen adam, sevginin dibine yaşayan kadın. Bir gece yolları ıssız bir caddede kesişiyor. Adamın siyahına bir damla beyazlık, kadının beyazına bir damla siyahlık karışıyor. ...