Ep 51 : Action !

1.5K 199 10
                                    

Genap dua bulan mereka berdua bergelar suami isteri , tapi perangai manja Taehyung buatkan dia gila . Kekadang ada saja Angela mengamuk . Rimas pun ada asyik mintak peluk saja .

Suka ? tipulah kalau dia tak suka diperlakukan begitu . Cuma ego tak boleh dipisahkan dari diri Angela . Ada saja perasaan itu ditepis supaya lari jauh dari fikirannya .

Raut wajah suami direnung sekilas . Lengan Taehyung dipinggangnya dialih penuh berhati hati. 

Karang dia terjaga terus tak boleh lepas dari pelukan manja Taehyung . Mengada !

" Taehyung "

Namun hampa reaksinya masih sama . Suara dengkuran kecil Taehyung memenuhi ruang bilik tidur .

Angela merengus geram . Inilah satu satunya perangai Taehyung yang dia tak suka . Liat sangat nak bangun pagi .

" Taehyung ah ! bangunlah ! nanti lewat pergi pejabat " lengan Taehyung digoyang .

Badan Taehyung bergerak gerak membuatkan Angela menyimpul senyum tetapi senyuman perlahan kendur .

Sia sia saja , memang tidur matilah agaknya Taehyung ni .

Idea nakal bermain diminda . Angela baring semula lalu tangannya dibawa ke perut .

Lagaknya seperti sakit perut .

" Ahh- Taehyung " suara tengah kesakitan menyapa telinga Taehyung . Tangan mencengkam lengan Taehyung .

Fighting Angela ! u can do it

Taehyung mencelik matanya suara sayup sayup kedengaran membuatkanya terjaga .

Walaupun sisa kantuk masih menguasai diri digagahkan jua badan duduk bersila menghadap isterinya baring membongkok seperti ulat cincin .

" Sayang , kenapa nii " soal Taehyung lembut dengan nada suara serak basah dia . it's so deep

Suara seksi Taehyung membuat hati perempuan Angela berketar ketar !

Angela fokus dengan lakonannya . bibir dikemam dengan dahi berkerut seribu . Angela masih dengan lakonannya . Nak tengok sampai mana suaminya ambil peduli pasal dia .

" Sakit per- ahh . Tolong saya Taehyung " rengeknya seperti anak kecil . Tangan meramas baju tidur satin Taehyung .

Mata Taehyung membuntang . Terus badan isterinya diperiksa cuba memastikan sakit apa yang Angela rasakan .

Dia buntu lantas Taehyung telefonnya terletas diatas nightstand diambil .

Nombor seseorang cuba didail .

Lengan Taehyung direntap lembut . Senyum terlakar diwajah polosnya .

Taehyung tak faham akan situasi sekarang nii wajah terkejutnya masih tertayang .

Angela ketawa melihat reaksi Taehyung lantas bangkit dari katil lalu menuju ke bilik mandi .

" Saya gurau jelahh . Tulah awak susah sangat nak bangun . Kan dah kena " kata Angela masih ketawa riang .

Taehyung menguak rambut panjangnya kebelakang . Rasa geram pada isterinya mula membuak buak .

" Kau sini kejap " pinta Taehyung . Tangan memberi isyarat supaya Angela datang kepadanya .

Angela sekadar mengeleng . suka hati dapat kenakan suami sendiri .

" shireo " bantah Angela .

Taehyung merengus geram lalu berlari anak mendapatkan Angela lalu sama sama meloloskan diri masuk kedalam bilik mandi .

" Yah Taehyung !! "

_❤_

Wajah kacak Taehyung hanya dikerling dari pantulan cermin . Dengan malasnya Angela hendak menukar baju lagi .

" Perlu ke saya ikut sekali ? rasanya tak perlu kot " kata Angela .

Bibir dimuncung sambil hujung kaki bermain dengan permaidani berbulu dalam ruangan bilik tidur .

Taehyung berpaling menghadap Angela sambil pakaian butang baju kemeja putihnya . Taehyung  memgambil jam rolex diatas meja solek lalu disarung dipergelangan tangan .

" Perlu , ini denda dia sebab kenakan aku pagi tadi " balas Taehyung .

Angela berdecit . Sebab prank tu saja terus nak bagi denda ? macam mainan budak budak .

Angela bangkit lantas lengan Taehyung dipeluk erat . Mata dikedip kedip seraya bibir dimuncung .

Taehyung buat muka pelik . Dah kenapa dengan Isteri dia sekarang nii ? kena sampuk ke .

" Jangan nak buat muka comel kat situ . Ingat aku tergoda ? no way . Dah cepat bersiap . Kita breakfast kat luar saja " Rambut Angela diserabut sebelum keluar dari bilik .

Angela pasrah , Kaki dihentak geram . Nak bodek sikit pun tak boleh !

Taehyung menyembunyikan senyumnya . Telapak tangan dibawa kedada . Jantung mengalunkan irama rentak suka. 

Comel ! getus hati kecil Taehyung

_TBC_

Please vote and comment

✔️ Married With a Stranger | [ 김태형] KTH Where stories live. Discover now