İyi okumalar...
Doktor yanımıza girebileceğimizi söylediğinde odanın dışında sadece ben vardım. Etrafıma bakındım.Hiç kimse yoktu.Saçlarımı düzelttim.Yutkundum ve yavaşça kapıyı açtım. Onun yanına yaklaşırken kalbim bu kez huzurla attı göğsümde.Gözlerini görmek için sabırsızlandım.Yatağın yanında durup , koluna dokundum.Gözlerini açmadım.Ama rengi normale dönmüştü.Üstünde ki yeşil hastane elbisesiyle bile yakışıklıydı.
Şuan sanki huzrulu kısa bir uykuya dalmış gibiydi.Cesaretimi toplayıp eline dokundum.Parmaklarım korkusuzca saçlarına dokundu.Gülümsedim.Tam o anda gözleri aralandı."Demek saçlarımı okşaman için vurulmam gerekiyordu "
Utanıp elimi çektim. Ama gülmeyen yüzüne karşılık verdim..
"İyi misin? "
Başınla sakince onayladı. Sonra gülümseyerek uzun uzun baktı.
Ona oysaki o kadar çok sormak istediğim şey vardı ki , ama susmayı tercih ettim.Birkaç sonra bakışlarında ki derinliğe dayanamayıp o gece olanları sormaya başladım. O gülümseyen yüzüyle beni izlerken , ben o adamın kaçışını , o gibi insanlarla neden bulaştığını neredeyse nefes alamada sorularımı sıraladım.Tam o sırada odanın kapısı açıldı içeriden kardeşinin sesi gelmişti."James Bond' umuz uyandı mı? "
Keyifle başımı sallayıp "evet" dedim.Kardeşi kapı girişine yaslanıp abisine baktı bende ikisini izlerken.Sarı cadı odaya daldı ve ben yatağın ordan uzaklaştım. Sarı cadı coşkuyla yatağın kenarına ulaştığında dahada uzaklaştım. Hemen atilla'nın elini avcuna aldı...
"O kadar çok korktum ki.. Sana birşey olsaydı kendimi asla affetmezdim.Çok özür dilerim"
Onun gözlerinden yaşlar dökülmeye başlarken , ben kardeşin yanına gitmeye başladım. Atilla zorlada olsa konuşmaya başladı..
"Korkma .Senin suçun yok , ben zaten böyle şeylerin içindeyim alışkınım .Kendini suçlu falanda hissetme sakın. "
İlk kez duyduklarımı bu kadar şok yaşatmıştı bana , nasıl alışkındı?
Odadan dışarı çıktım, kardeşi de arkamdan geldi.Tam konuşacaktı ki.."Tek kelime etme! "
Dediğimi yapıp benimle birlikte koridorda ki sandalyede oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sol yanım >Cennet< ~Serisi 2~
Подростковая литератураCennetle tanışmaya cesaretiniz var mı? Sırlar kapısı aralanıyor ve merakla beklenen cennet kendini Ele veriyor.. Nazlı artık herşeyi göze alarak cenneti araştırmaya başlar. Nazlı cenneti tanıdıkça ona daha yoğun duygular beslereken , bir yandan da...