🔪19

56 6 0
                                    

"Tak a môžeš si ho dopísať na zoznam ľudí, ktorí ťa nenávidia." ozval sa Elliot a ja som sa len zasmiala

"Si si vedomý toho, že TY si na to prišiel a TY si to opravil, že?"

"A tým si mi chcela povedať čo?"

"Tým som ti chcela povedať, že ten človek, ktorý odišiel z tejto miestnosti s namosúreným výrazom, si práve lepí tvoju fotku na stenu a hádže do nej šípky."

"O čo, že sa netrafí?" 

Elliot so smiechom opustil moju pracovňu a ja som mala konečne voľno. Zbalila som veci, vzala som kľúče a vydala som sa k autu, pri ktorom ma už čakala Zara. 

"Čo tak urobiť si výlet? Jeden deň to tam bez nás prežijú, my si oddýchneme a užijeme." navrhla Zara cestou domov

"Väčšina tvojich nápadov býva super."

"Neznie to ako súhlas ale oči sa ti blištia."

Usmiala som sa na ňu a vedela som, že čaká kým to poviem nahlas.

"Súhlasím. Myslím si, že toto nenútené voľno obe potrebujeme."

"Presne kvôli tomuto s tebou bývam a pracujem. Sme spriaznené duše." rozosmiala sa, ale ja som si zachovala vážnu tvár

"Tuším máš tie spriaznené duše dve. Elliot ako?" karta sa otočila a teraz som mala dôvod na smiech ja  "Aspoň ten pohľad zabijaka je dôveryhodný." šťuchla som do nej

"Nemá sa nijako. Kam teda zajtra pôjdeme?"

"Vieš dobre rýchlo meniť témy. Niekam si oddýchnuť."

"Myslím, že Sydney sme si už prešli celé. Čo tak Melbourne?"

"Wellness v Melbourne. To neznie vôbec zle."

"Viem o jednom známom hotely, pozriem to doma."

"Jasné. Ešte treba oboznámiť členov, že si berieme voľno. Aby boli pripravený."

"Elliot bude zajtra strážiť budovu sám."

"Jeho meno z tvojich úst znie tak pekne, priam nežne. Čo mi tajíš? Vzťahy na pracovisku? Videla som, že po tebe ide máš moje požehnanie."

Zara ma udrela do ruky a rozosmiali sme sa. Viem ako ju vytáča keď o ňom hovorím v tejto súvislosti a ja to veľmi rada zneužívam. Niet na to pracovať so svojou najlepšou kamarátkou.

***

"Zostaname tam aj na noc? Neoplatí sa nám ísť večer domov to by jedna z nás nemohla piť."

"Vyberieme nejaký hotel a poriadne si to užijeme. Ty hľadaj wellness, ja hľadám hotel a potom vyberieme nejaký dobrý bar."

"Tento plán sa mi páči. Konečne vypneme aspoň na chvíľu."

"Zaslúžime si túto nenútenú dovolenku. A hlavne ty. Venuješ sa mafii 24 hodín denne. Kamery je potrebné sledovať stále, a ak sa vyskytne niečo hoci aj v noci si pripravená pobiť sa za nás všetkých. Prišla si s týmto nápadom a dávaš to všetko dokopy."

"Ďakujem, ale zabúdaš na to najhlavnejšie....na seba. Nedotiahli by som to bez tvojej pomoci a vzdala by som sa. Bolo toho na mňa priveľa, no ty si mi pomohla a bola si pri mne poncely ten čas. Tento víkend bude náš a nič ho nepokazí."

Ženská mafiaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang