Kulaklarımı sağır eden bir alarm ile yine yumuşacık yatağımdan ayrılmak zorunda kaldım her zamanki gibi ilk önce elimi yüzümü yıkayıp odama döndüm 5-10 dk ya kadar giyimdim ve çantamı hazırlayıp kızlara kahvaltı hazırlamak için aşağıya indim evet ben iki arkadaşımla birlikte aynı evi paylaşıyorum 10 dk sonra kahvaltı da hazır olmuş oldu hemen yukarı çıktım ve iki kapının arasında durdum ve hemen sayıştırmaya başladım.
- Ben her zaman çıkanı seçerim: bir kedi varmış 100 a kadar sayarmış 0 ını atmış 10 kalmış 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 .
Sayıştırmada melis çıkınca onun kapısını tıkladım cevap gelmeyince bende içeri daldım.
- melis hadi kalk kahvaltı hazır.
Cevap vermeyince tekrarladım.
- meliis hadi kalk Dedim
Yine cevap vermedi bu sefer dürterek
- melis hadi.
- kalktım kalktım
- tamam ozaman ben güz' ü uyandırıyorum .
Deyip kapıyı yavaşça kapayıp güz' ün kapısını tıkladım.
- gel izgi gel
Kapıyı aralayıp bir umut güz' e baktım tabi hemen yesertmemek gerek umutları
- Güz bir umut ben demeden hazırsın sandı yaa
Güz yataktan doğrulup
- kalktım işte
- hadi hazırlanman için sadece 10 dk var
Dedim ve koşar adım aşağıya indim ve kızları beklemeye başladım.
● ● ●
Kızlarla kahvaltı yaparken bir yandanda saatime bakıyordum ki melis
- izgi attirma bana bütün saatleri
ALLAH ALLAH adamakıllı kahvaltı yaptırmadı kalk güz kalk şimdi yine söylenmeye başlar.- Abartma melis biliyosun takıntımı
Dedim gülerek evet biraz fazla dakiktim kızlarda bu huyundan fazla şikayetçiydi.
Çantalarımızı alıp okulun yolunu tuttuk yarım saat sonra okulun önünde durmuş okulu inceliyorduk.
- kızlar yalnız okul fazla büyük değilmi .
Dedi meis güz ise
- yaani ama birazda eski gibi.dc
Saatine bakıp
- ikinizede katılıyorum ama burda beklersek geç kalıcaz.Kızlar bana bön bön bakıp yürümeye başladılar okul girip müdürün kapısını tıkladık çok geçmeden " gel " sesi gelince kapıyı açıp içeri girdik.
- Merhaba hocam biz yeni öğrencileriz isimlerimiz Güz fırat , melisa keskin , izgi denizoğlu. Sınıfımızı öğrenebilirmiyiz.
- Tabi ki kızım . . . 12/A kızlar başarılar.
- Teşekkür ederiz hocam iyi günler.
Deyip uzun koridorda 12/A yı aramaya başladık uzun sürmeden sınıfı bulup kapının önünde derin nefes alıp kapıyı tıklatıp içeri girdik her zamanki gibi ben konuşacaktım .
- Merhaba hocam biz okulda ve sınıfta yeniyiz ben izgi denizoğlu arkadaşlarım da güz fırat , melisa keskin. Trabzonluyuz zaten istanbulada trabzondan geldik
- Hoşgeldiniz kızlar boş bulduğunuz yere geçebilirsiniz bu arada dersimiz matematik.
Kızlar benden önce davranıp arkada boş olan iki sıraya oturdular bende sınıfa bi göz gezdirip bios sıra aradım sonra onların önündeki sırada bir kişilik boş yer vardı bende hızlı adımlarla sıraya geçip oturdum sonrada arkamı dönüp kızlara kötü kötü baktım .
Kafamı yana cevirdiğimde dirseğini sıraya dayamış bir biçimde bana bakan yeşil gözlü siyah saçlı ultra yakışıklı bir çocuk vardı ona hafifce gülümseyip yanimdan ayıramadığım matematik defterimi çıkarttım ve hocayı dinlemeye başladım.
Yarım saat sonra zil çalmıştı defterimi ve kalemlerimi çantama güzelce yerleştirip arkama baktım kafalarını sıraya koymuş uyuyorlardı bi matematik dersini sevdiremedim şu kızlara diye içimden geçirirken elimi kaldırdım tam onları uyandıracakken bir ses yükseldi.- Bırak uyusunlar.
- Hayır hayır, onlar bu saatte uyuyamaz.
- Niye
- Çünkü . . . çünkü...
- Çünkü ne
- III... uymamalari gerekli
- Niye işte
Ay bu ne böyle ya
- Nedeni söylesene izgi . . . neden söylemiyorsun izgi...
( Beğenmeniz dileğiyle .
Volte ve yorumu unutmayın )