M-am trezit din asa zisa mea moarte, si o vad pe Alina ca se uita cu bucurie, dar si cu teama in acelasi timp la mine, ma uit in dreapta mea si o vad pe bunica si Saynne avand aceias privire . Raman blocat , pana cand Alina imi spune ca am terminat transformarea , sunt un tribrid complet, cand aud asta raman blocat mii de intrebari imi parcurg prin cap ...
" Oare o sa ma pot controla ? "
" Eu nici varcolacul nu controlez bine !! Dar minte pofta de sange !! "
" Oare acum o sa am si magia din mine la puteri maxime ? "
" O sa devin iadul pe pamant ? "
- Nu se poate !! Inca nu sunt pregatit !!
Decat atat imi iese din gura si raman blocat din nou , dar de data asta blocarea mea este din cauza foamei pe care o am , ma uit speriat la fete , credeam ca o sa le atac , voiam defapt sa fac asta , simteam nevoia de sange .
- Trebuie sa se hraneasca ! Spuse Saynne care-mi intinde mana iei in semn ca ma pot hrani cu sangele ei
- Nu se va hrani cu mine! Exclama Alina care cu o vraja isi taie vena de la mana , lasandu-ma sa simt mirosul si mai puternic de sange si dorinta mea crescand odata cu foamea
- Alec nu te teme o sa fiu bine ! Trebuie sa completezi transformarea ta , asa ca dragul meu iubit bea !
Ma uit la ea si dau din cap , ma apropi usor de mana cu pricina si o apuc in maini , buzele mele atingand rana plina de sange , dupa ce simt o picatura de sange-n gura , simt cum maxilarul meu prinde dureri de cateva segunde , duc limba usor catre dinti si-mi simt coltii , ma uit in ochii iubitei mele care da din cap ca pot sa o fac , asa ca imi infig coltii in mana iei incepand sa o sec de sange , dupa 2 minute de baut , fara sa ma opresc , imi scot coltii usor , si ma uit la ea era bine , putin mai palida , dar totusi bine , ma uit din nou in ochii ei si vad ca zambeste , era fericita , ma uit la mana iei si vad o rana uriasa deschisa , imi pun mana peste locul de unde mam hranit , si doar am gandit ca vreau sa se vindece , iar cand ridic mana rana era vindecata , bunica , Alina si Saynne se uita la mine uimite.
- C.. C-uuu-mm? Ai facut asta ? Intreaba Alina oarecum speriata...
- Pai nu stiu , doar am gandit ca vreau sa te vindeci si te-ai vindecat , ma durea sa te vad ranit si mai mult de atat ranita din cauza mea .
- Esti atat de dulce!
- Alec , ai terminat transformarea ta de tribrid , toate puterile tale sunt ridicate la maxim , magia din tine o poti folosi acum si fara vraji , iar cand faci o vraja , va fi de 10 ori mai puternica , puterile de vampiri sunt mai mari decat cele ale unui vampir normal , iar varcolacul din tine si-a uitat blana si coltii , dar puterea si simturile ti-au ramas de 10 ori mai mari , nu stiu cum vei fii cand ai sa te transformi acum , dar dragul meu cu puterea asta incearca sa faci bine . Spuse bunica mea bucuroasa
- Bunica ta are dreptate Alec , trebuie sa ai mare atentie macar cat esti la curscuri , pentru ca odata ce aplifici un sentiment de ura , sau iti doresti sa faci rau o so faci fara sa vrei , si aici e ca toti o sa te creada un monstru . Spuse Saynne asezandu-se langa mine si Alina.
- O sa am grija cu asta , dar acum trebuie sa plec de aici , cineva trebuie sa ma invete cum trebuie sa ma controlez , sa controlez pofta de sange , stiu ca nu o sa fiti de acord , dar voi petrece ceva timp cu Suki si clanul ei de vampiri , am nevoie ca sa ma controlez .
- Nici vorba tinere ! Sunt bunica ta , esti in grija mea iar eu decid ce faci si cum faci !
- Imi pare rau ca o sa fac asta !
Spus asta iar dupa ridic mana uitandu-ma la toate 3 si dorindu-mi sa adoarma pana cand eu voi gandi sa se trezeasca , iar ele cad late la pamant , o sarut pe Alina si ii las un bilet in mana. Dupa ma intorc iar cu o miscare de deget deschid portalul dintre lumi , intru in el si ma trezesc inapoi in camera mea , ma duc sa ma schimb de haine , iar nu stiu de ce dorinta mea era mai mult visiniul , negrul , albastrul inchis , intelegeti voi culorile mai inchise . Dar nu puteam asorta nimic , asa ca-mi pun o camsa alba cu cravata cum imi place mie , un sacou sport negru si vesta de la el , o perche de bluci negri skiny , iar pe deasupra imi pun un palton de un rosu sangeriu iar incaltamintea mea sunt o perche de pantofii visini , imi iau geanta de zboruri din piele neagra si imi arunc ceva haine in ea . Apoi deschid geamul si sar pe el , sarind in aera deja eram obisnuit sa ajung la distante uriase , dar acum nu mai aterizez acum zbor , deci vampiri chiar pot zbura, ajung la conacul parasit al lui Suki de la marginea orasului . Aterizez , si sunt intampinat de doi soldati de ai ei , care ma ataca fara sa intrebe ce vreau , dupa ce ii las fara cap , intru in conac . Plin de nervi si fara pic de rabdare in mine .
- Sukieeeeeee !!!
- Ce vrei Alec , si cum ai trecut de garzile mele !
......
va urma :))
CITEȘTI
Cine sunt eu cu adevărat ?
ParanormalEste povestea unui băiat Alec care până la vârsta de 18 ani a crezut ca e o persoană normală , dar odată ce se apromie de vârstă de 18 ani o sa afle cine e el cu adevărat