TALISMANUL
Pagina de pornire Rugaciunea Sfantului Anton Rugaciune de Dimineata Video's ▼
sâmbătă, 1 octombrie 2011
Talismanul Domnului Iisus Hristos
Rugaciuni IncepatoareIn numele Tatalui si al Fiului si al Sfantului Duh. Amin.
Imparate ceresc, Mantuitorule, Duhul adevarului, Care pretutundenea esti si toate le inplinesti ;
Vistierul bunatatilor si Datatorule de viata, vino si Te salasluieste intru noi si ne curateste pe noi de
toata intinaciunea si mantuieste, Bunule Sufletele nastre.
Sfinte Dumnezeule, Sfinte tare, Sfinte fara de moarte, mantuieste-ne pe noi (de 3 ori).
Marire Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, si acum si pururea si in vecii vecilor.Amin.
Presfanta Traime, mantuieste-ne pe noi, Doamne, curateste pacatele noastre, Stapane, iarta faradelegile noastre.Sfinte, cerceteaza si vindeca neputuntele noastre, pentru numele tau.
Doamne miluieste,Doamne miluieste, Doamne miluieste.
Marire Tatalui si Fiului si Sfantului Duh, si acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.
Tatal nostru, Care esti in ceruri, sfinteasca-se numele Tau, vie imparatia Ta, faca-se voia Ta,
precum in cer asa si pe pamant. Painea noastra cea de toate zilele dane-o noua astazi.
Si ne iasta noua graselile noastre, precum si noi iertam gresitilor nostri. Si nu ne duce pe noi
in ispita, ci ne izbaveste de cel rau. Ca a Ta este imparatia, puterea si marirea, a Tatalui si a
Fiului si a Sfantului Duh, acum si pururea si in vecii vecilor. Amin.
Talusman
Doamne Atotputernic care ai suferit pentru mine si pentru pacatele mele vina-mi in ajutor.
Sfanta cruce a lui Isus Hristos indeparteaza de la mine orce arma taioasa.
Sfanta cruce a lui Isus Hristos revarsa asupra mea tot binele.
Sfanta cruce a lui Isus Hristos fa sa ajungem pe calea mantuirii.
Sfanta cruce a lui Isus Hristos fii intreaga mea nadejde.
Doamne Atotputernic fa-ma sa te ador.
Sfanta cruce a lui Isus Hristos Nazarinean ai grija de mine.
Sfanta cruce a lui Isus Hristos fa ca Duhul rau sa fuga de la mine, in vecii vecilor. Amin.
In cinstea sangelui nepretuit al lui Isus Hristos, in cinstea incercarii spre viatavesnica precum este adevarat ca Isus Hristos este nascut in ziua de Craciun si ca a murit in Vinerea mare. Amin.
Acela care va citi aceasta rugaciune sau o va purta asupra sa nu va muri de moarte rea, si nu va cadea
in mainile dusmanilor. El nu va fi invins in batalie. Cand o femeie se afla in durerile facerii si i se va
citi aceasta rugaciune va fi repede usurata.
Noului nascut i se va atinge partea dreapta a capului cu aceasta rugaciune si acest copil va fi ferit de toate accidentele.
Acela care va purta aceasta rugaciune asupra sa va fi ferit de epilepsie si daca va vedea pe cineva cazut prada acestei boli e de ajuns ca sa atinga partea dreapta a bolnavului ca acesta se va vindeca cu repeziciune.