פרק 24: האנה מודה (בערך) על הרגשות שלה כלפי טיילר

57 8 0
                                    

"האנה! את מסמיקה!" סופי צחקה. הבנות ישבו בחדרן ודיברו על דברים רבים, אחד מהם היה מה האנה מרגישה כלפי טיילר.
"אני לא!" האנה מלמלה בזמן שניסתה להסתיר את פניה.
"כן את כן!" סופי אמרה בהתגרות.
"...טוב...אולי אני כן..." האנה מלמלה במבוכה.
"אם את אוהבת אותו, אז למה את שומרת את זה בבטן?" סופי שאלה בזמן שאספה את שיערה לצמה.
"קודם כל, בגלל שיש לנו מערכת יחסים, ואני לא רוצה להרוס אותה. הדבר השני זה שהייתה לי חוויה רעה עם התאהבות בעבר ואני לא רוצה שהדבר הזה יחזור שוב" האנה בהתה לתקרה.
"את...היית מאוהבת פעם?!" סופי כמעט צעקה.
"כן...בבית ספר הקודם שלי....גם שם נחשבתי לילדה מוזרה.... בכל מקרה, התאהבתי באחד מהתלמידים המקובלים של הבית ספר, ו...התביישתי לומר לו את זה. "חברה" שלי, הציעה לי לומר לו איך אני מרגישה, וזה מה שעשיתי. אני והתלמיד הזה היינו זוג לחודש, אבל באיזשהו שלב התחלתי לחשוד שמשהו לא בסדר...אז יום אחד כשנפגשנו לעשות עבודה יחד, לקחתי לו את הטלפון בזמן שהוא היה עסוק. ראיתי שהייתה קבוצה של אמת או חובה, ומסתבר שאותו אחד רק רצה להשפיל אותי מול כולם. כשאמרתי לו שאני יודעת את האמת, הוא הודה בזה...מזל שגיליתי את העובדה הזאת בזמן, אחרת לא הייתי יכולה להראות את הפנים שלי יותר בבית ספר ההוא" האנה נאנחה.
"האנה! אני מבינה שאת חוששת, אבל טיילר לא יפגע בך, ואת יודעת את זה! ממה את מפחדת כל כך?" סופי שאלה ברוך.
האנה השפילה את ראשה. "שהוא לא ירגיש את אותו הדבר"
סופי חייכה. "את לא תדעי אם לא תנסי"
קצת יותר מאוחר, בזמן ההפסקה, האנה פנתה לטיילר. "טיילר? נכון יש לנו את הפרוייקט שאנחנו צריכים להגיש? חשבתי שאולי נעשה את זה ביחד... מה דעתך?" היא שאלה, מנסה שקולה לא ירעד.
"זה נשמע רעיון טוב" טיילר אמר וחייך מעט.
האנה הסמיקה קצת. "מעולה! אז ניפגש בספריה כדי להתחיל?"
טיילר הנהן. "כן" הוא אמר והלך לחדר האוכל.
"זה רק אני...או שהרגע הזמנת אותו לדייט?"
הקול של סאם הקפיץ את האנה לרגע.
"ז-זה לא דייט! יש לנו עבודה לעשות, זה הכל. אני לא מאוהבת בו, או משהו..." האנה מלמלה בעצבנות.
"כן, כן. מה שתגידי האנה. אבל את לא תוכלי להכחיש את הרגשות שלך לנצח..." סאם גיחך בזמן שהוא זז הצידה כדי לא לחטוף מהאנה מכות.
"אמרתי שאני אגיד לו בשלב מסויים...אני רק..." היא מלמלה.
"...מפחדת שהוא לא ירצה להיות איתך בקשר רומנטי..אני יודע! אבל אם הוא לא יראה כמה מדהימה את, אז זה הפסד שלו" סאם משך בכתפיו.
"א-אתה באמת חושב ככה? שאני מדהימה?" האנה גיחכה.
"כן, ולא האנה, אני לא מאוהב בך" סאם אמר במהירות.
אחר הצהריים, טיילר והאנה ישבו בספריה בשביל לעשות את הפרוייקט. הם היו בשקט רוב הזמן. "האנה, את יכולה להעביר לי את העכבר?" טיילר שאל.
האנה הנהנה. היא העבירה לו את העכבר, אבל תוך כדי זה, ידה נגעה בידו, והיא מיהרה לקחת את הדבר הראשון שהיה לידה, במקרה הזה, עיפרון. "ס-סליחה" היא מלמלה במבוכה.
לא היה נראה שזה הפריע לטיילר יותר מידי. "זה בסדר" הוא אמר בזמן שפתח עוד חלונית במחשב.
האנה הסמיקה מעט. היא רצתה להעלם באותו רגע.
"תגידי, את בסדר?" טיילר הביט בה לרגע.
"כ-כן" היא מלמלה. "בכל מקרה, כדאי שנסיים את הדבר הזה שנקרא פרוייקט באנגלית" היא הוסיפה
במהירות.
"סאם!" טיילר נכנס לחדר בסערה לאחר שהוא והאנה סיימו את העבודה.
סאם, שבדיוק קרא ספר, די נבהל מטיילר. "מה קרה?"
"אני צריך לדבר איתך, וזה די חשוב" טיילר אמר והתיישב ליד סאם.
סאם נאנח ושם את הספר בצד. "מה?"
"אני חושב...שיש לי קראש על מישהי" טיילר אמר במהירות.
"...בבקשה אל תגיד לי שזאת האנה" סאם אמר.
טיילר הסמיק מעט.
'אוי אלוהים!' סאם נאנח בליבו.
"אתה נראה די...מופתע. אתה מאוהב בה גם?" טיילר שאל.
סאם השתעל. "אני?! מאוהב בהאנה?! לא! אני לא מעוניין בקשר רומנטי, תודה רבה"
"בכל מקרה...אני מפחד שהיא תדחה אותי" טיילר נאנח.
"אחי, האנה מחבבת אותך, אוקי? למה אתה חושב שהיא הציעה לך ללכת לסרט ההוא ולעשות את העבודה יחד?" סאם שאל.
"דבר ראשון כי היא ידידה שלי, ודבר שני, היינו חייבים לעשות את הפרוייקט בזוגות, והיה לי נוח לעבוד איתה" טיילר אמר.
"....עד כמה אתה עיוור?! אלוהים... שני הדברים האלה, היו פאקינג דייטים!" סאם אמר בייאוש. הוא ידע שיקח להאנה ולטיילר הרבה זמן כדי להודות ברגשות שלהם אחד כלפי השני.

השקט של טיילר צ׳ייסWhere stories live. Discover now