Temný pan M.

2.4K 14 3
                                    

M. jsem, tak jako většinu svých známostí na jednu noc, poznala díky tinderu. Neposlal žádnou stupidní fotku péra,  psali jsme si ovšem celý večer, a to dost otevřeně - po čerstvém rozchodu jsem si chtěla nezávazněji užít a splnit si určité fantazie. M. se mě zeptal, zda mám ráda tvrdý sex.

Na mou odpověď, že ano, se již naše diskuze strhla lascivním směrem, a po dalších konkrétních dotazech, kdy jsem mu potvrdila, že dovedu být moc poslušná holčička, mi přislíbil, že mě "vymrdá zezadu jako kurvu a nakrmí svou šťávou jako poslušnou holčičku". Bradavky mi trčely pod vytahaným tričkem na spaní a šíleně jsem vlhla, miluju takové řeči - alespoň dokud je muž dokáže i realizovat.

Mezi čekáním na jednotlivé zprávy jsem opakovaně procházela jeho fotky. Měl 28  let, tvář ostrých rysů a široké čelisti, po níž se táhlo strniště, tmavé po ramena dlouhé vlasy a modré oči, působící snad poněkud chladně a nebezpečně, jako světla blesků, odrážející se od oceánské kry.

Vypracované tělo měl z velké části pokryto nádhernými kérkami, figurálními i ornamentálními; po předloktí se mu v pásech táhly runové nápisy, na bicáku měl pentagram s kozí lebkou. Doufám, že mě neobětuje v nějakém rituálu, usmála jsem se pro sebe, ale přitom mi přeběhl mráz po zádech.

Trocha strachu a tajemna ovšem může být i pěkně vzrušující. Domluvili jsme si rande na zítřejší večer a já před spaním neodolala a ještě trochu pohrála si sama se sebou. Nikoliv však až k orgasmu, pouze jsem v sobě nastřádala množství sexuální energie, jež jsem brzy hodlala uvolnit s M.

Druhý den jsem se na schůzku náležitě připravila, ani jsem nemusela příliš přehrabávat skříně. Měřila jsem se v zrcadle a spokojeně se usmála. Snad M. neprasknou kalhoty. Černé minišaty - decentní goth - obepínaly mé štíhlé tělo a ňadra. Zdůrazňovaly smyslně boky a navíc až ke stehnům odhalovaly nohy, obepnuté samodržícími černými punčochami s krajkou. Rozhodla jsem se v tu chvíli, že užiju výraznějšího líčení v tlumených barvách, rtěnku odstínu až velmi tmavě fialové. Červeně obarvené vlasy spletla jsem si do dvou roztomilých culíků po stranách, takže jsem - asi trefně - vypadala jako nějaká zvrhlá školačka. Nakonec jsem ještě útlý krk zdůraznila koženým chokerem s prstencem na připnutí řetězu, jako správná subinka. To se mu jistě bude líbit, těšilo mne.

Setkat jsme se měli na Náměstí Míru. Měla jsem to nedaleko, tudíž jsem si nevolala tágo, ale vzala jsem to těch pár zastávek tramvají. Letní Praha  večer stále dusila parným vzduchem jako peklo. Chlapi po mně na ulici i v tramvaji čuměli a bylo evidentní, že by mě nejraději chytili za culíky, ohli a na místě opíchali, nadrženci. Toto privilegium ale mělo tu noc patřit někomu jinému... A jak jsem se blížila cílové destinaci, cítila jsem v podbřišku stále více narůstající neklid.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Mar 24, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Noci na TinderuKde žijí příběhy. Začni objevovat